Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rintalihasten yläosaan se itsellä laskeutuu, tässä voi olla pieniä eroja riippuen ihmisestä ja penkin kulmasta. Jos se ei tunnu rinnoissa niin mistä ne voimat sitten loppuu?moi. jos tekee vinopenkkiä smith-laitteessa, niin mihin kohtaan sen tangon pitäisi laskeutua? Nyt oon tehnyt sen niin että rinnan yläpuolelle. melkein kaulan kohtaan. Ongelmana tässä on se että ei tunnu rinnoissa. mistä voisi johtua? Lavat vedän taakse ja yms.
Miksi niiden tarvitsisi saada niin monipuolista treeniä? Itse teen kolmea liikettä, yhtä aina kerralaan treenissä... Ja hyvin vatsa kehittynyt
Heti treenin jälkeen vaan. Mieluiten heraa eli palkkari on kova sana. Jos et palkkaria juo niin mahdollisimman nopeasti vaan kunnon safkaa naamariin. Proteiinin lisäksi hiilihydraatteja on todella tärkeä saada heti treenin jälkeen, jotta lihasten glykogeenivarastot saadaan täydennettyä.Proteiinia heti treenin jälkeen? Vai pitääkö pitää jokin tauko ennen kuin ottaa?
Tuohon haluaisin itekkin vastausta. Mutta solttu tyylillä taitaa kyllä mennä enemmän rinnalle.Miten saa parhaiten kapean penkin menee ojentajille? sotilaspenkki tyylillä vai normaalisti selkä vähän kaarella? antakaa vikkejä, kun en saa kunnolla menee perille.

Itse teen ainakin ihan tavallisella tyylillä kapean penkin. Kannattaa keskittyä pitämään kyynerpäät lähellä kylkiä niin kyllä se mulla ainakin kunnolla ojentajissa tuntuu. Lankulla voi myös kokeilla tota kapeeta penkkiä. Itse teen nykyään melkeenpä vain lankun kanssa kapeeta penkkiä, koska ilman lankkua käy ikävästi olkapäihin ja ranteisiin.Tuohon haluaisin itekkin vastausta. Mutta solttu tyylillä taitaa kyllä mennä enemmän rinnalle.![]()