Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ja mun mielestä 2x20kg näyttää isommalta kun 20+10+10 ;)

Paitsi, jos kympit on saman kokoiset kuin kaksikymppiset;)

Ainut asia, mikä itseäni risoo salilla, on kunnollisen leuanvetotangon puute. Ristitaljaan juntattu tanko on jotenkin riskaabelin oloinen ja rackissa (jossa on tanko) on aina joku kyykkäämässä tai kulmasoutamassa tai tekemässä hauista. Noh, sopu sijaa antaa...

Käyn yhteissalilla (sattuu olemaan hyvä pikku sali & lähellä kotia ja viä halpakin) niin siä sattuu sillon tällön käymään naisiakin.

Mua ärsyttää eniten se sillon kun sattuu 1 nainen eksyyn salille, kaikki kyylää saatana kun halpaa makkaraa! Sit täytyykin jo pullistella ja vetää vatsaa sisään niin että kylkiluut paukkuu!

30v miehet kyyläilee teinityttöjä salilla... Voi perkele!

:urjo:

Kiitos sinä peräkammarinpoika, joka tänään kävelit kumoon juomapulloni salin lattialle, etkä viitsinyt nostaa sitä pystyyn. Ymmärrän, että vahinkoja sattuu, mutta tuommoinen ignooraminen osoittaa suurta junttimaisuutta. Varsinkin, kun juomapullon omistaja on siinä vieressä. Viittä vaille, etten kysynyt "meinaatko nostaa itse, vai pitääkö mun näyttää kädestä pitäen?"

Saatana! Seuraavan kerran pujotan 1,25kg purkulan sen perssilmästä läpi.

Kyllä näin tekevät myös "sivistyneempi" väkikin eikä vaan peräkammarin pojat. Eräällä Espoolaisella salilla olin tekemässä ylätaljaa ja olin ylikuormittanut vehkeen käsipainoilla, lätkillä ja muilla raudankappaleilla ja lisäksi juomapulloni on ylätaljan istuimella. Eli kelleen ei varmasti voi olla epäselvää, että olen tekemässä siinä sarjaa, koska kaiken lisäksi seison metrin päässä taljasta.

Eiköhän siihen sitten pamahda paikalle itse hallintoneuvos Lauri Tarasti ja laittaa pakan tapin jonnekin 20-kiloon, pudottaa tarkoituksellisesti juomapulloni penkiltä lattialle ja rupeaa lämmittelemään, jonka jälkeen kävelee pois stessöniltä sanomatta sanaakaan tekemään jotain muuta eikä nosta juomapulloani ylös.

Kunnon ylimielinen :david:

Itse asiassa mun insidentti sattui Turussa, mutta se kelpaa kyllä perähikiäksi. Siinä oli sulla ylätalja vieressä, siihen vaan mies roikkumaan kuin variksenpelätin.

Sitten lisää harmin aihetta. Omalla salilla lukee selvästi, että älkää jättäkö painoja tankoihin ja laitteisiin, mutta karpaasi on jätkä raju, eikä sitä kiinnosta kun joku hippiäinen korjaa sen jäjiltä maksimienkat tangosta...

Niin no, kaksi asiaa vituttaa usein. Ihmiset jotka menevät suihkusta suoraan vessaan pyyhkimättä itseään välillä. Vituttaa, jos vaatteiden päälle laittamisen jälkeen tahtoo käydä vessassa ja joutuu kastelemaan sukkansa märällä lattialla.
Toisekseen, jos salin uloskäynnin luona on penkkejä, jotka on tarkoitettu avustamaan kenkien vaihtoa niin vituttaa idiootit, jotka jäävät niihin löhöämään ja odottamaan jotain.

Niin tuohon rappiapinat vastaan metallistit:
http://www.thorcentral.com/mp_redesign/images/photos_page/live/br-mic_cord.jpg
http://www.thorcentral.com/mp_redesign/images/bodybldg/arms_up.jpg

Tasaisesti harmittaa salille menemisen ajoituksen tärkeys. Ainoa kunnan sali lähialueelta, jolta löytyy lisäpainovyö ja räkki on auki ma,ke,to,pe 20 asti. Tiistaisin 14 ja vkonloppuisin 9-16 asti, eli tiistait ovat työläiselle poissuljettuja.
Ma ja ke ei voi mennä töiden jälkeen, koska silloin paikka on ruuhkautunut liian täyteen. To joutuu ajoittamaan salille menon riittävän aikaiseksi, jotta ehtii isojen poikien treenin tieltä pois. Sama ilmiö lievempänä perjantaisin.

Viikonloppuisin ei ole onneksi valittamisen aihetta, sillä mieluusti herään klo 07. Tosin joskus olisi kiva ottaa alkoakin. Muulloin harmittavat vain paikalle pelmahtavat pelleilevät teinit.

Eniten salilla ärsyttää se, että ei viitsitä korjata omia jälkiä. Jos wc pönttö on puolillaan sitä itseään, voisi sen vetää poistuessaan wc:stä. Pefletit voisi oma-aloitteisesti viedä saunomisen jälkeen roskikseen. Ja niin, ne romut siellä salinkin puolella voisi käytön jälkeen palauttaa paikalleen.

Eniten vituttaa se että, kun asuu tämmösessä 1000 asukkaan pikkukylässä, joutuu salilla useimmiten treenaamaan yksin. Mutta toisaalta heinoo että on edes sali missä käydä.

Ärsyttää turhanpäiväiset ähkijät! nostavat esim. tankoa penkistä ja sitte oikeen kunnolla huudetaan joka toiston välissä :jahas: :eek:

Eniten vituttaa se että, kun asuu tämmösessä 1000 asukkaan pikkukylässä, joutuu salilla useimmiten treenaamaan yksin. Mutta toisaalta heinoo että on edes sali missä käydä.

Olisin onnellinen jos ees joskus pystyis reenaamaan yksin ja rauhassa muulta hälinältä! :thumbs:

Sen verran lauhkea olen, ettei juuri muut asiat salilla rassaa kun haisevat kanssareenaajat (miksi on niin vaikeaa peseytyä säännöllisesti ja pestä myös joskus niitä reenivaatteita?) ja alottelijoiden halveksuminen. Omalla salilla tosin enemminkin saa tarpeellisia neuvoja, kuin joutuu ylenkatsotuksi. Siihen olen todella tyytyväinen!

Eniten potuttaa se kun jäi hyvä salikaveri kotipaikkakunnalle. Ei ole oikein kunnon inspiraatiota treenata tällä hetkellä.

Vähän samanlainen juttu täällä. Asukkaita kyllä löytyy reilusti enemmän, mutta koska käyn yleensä päiväsaikaan salilla, joutuu lähes poikkeuksetta aina treenaamaan yksin.

Jotenkin vaan paljon mukavampi treenailla, jos salilta löytyy vähän jengiä.

Käyn yhteissalilla (sattuu olemaan hyvä pikku sali & lähellä kotia ja viä halpakin) niin siä sattuu sillon tällön käymään naisiakin.

Mua ärsyttää eniten se sillon kun sattuu 1 nainen eksyyn salille, kaikki kyylää saatana kun halpaa makkaraa! Sit täytyykin jo pullistella ja vetää vatsaa sisään niin että kylkiluut paukkuu!

30v miehet kyyläilee teinityttöjä salilla... Voi perkele!

:urjo:

Odotas vaan kun olet itse 30:D

eniten ärsyttää kun painoja ei laiteta takaisin paikoilleen, kaikki jätetään hujan hajan ja ketään ei näytä kiinnostavan että on niitä muitakin treenajia. perkele.

mua vituttaa suunnattomasti tää tredi. Lähes kaikki muut "vitutuksen aiheet" täällä, paitsi hygieniaan liittyvät ovat suurimmaksi osaksi täyttä bullshittiä

teinipojat tekee liikkeet päin vittuja -> kaikki aloittaa varmaan jostain, eikä kaikkea voi tietää. Alkuvaiheessa treenaamisessa on kuitenkin tärkeää se hyvä fiilis että salille jäädään vastasuudessakin, ja tähän yleensä tarvitaan niitä isoja painoja. Ja oppivathan ne pojatkin sitten joskus kunnon treenityylit, miksi ottaa tästä siis vitutusta?

Salilla soiva musiikki on vääränlaista -> Kertokaahan mulle mistä löytyy sellanen kanava tai levy joka soittaa kaikille sopivaa musiikkia? joillekkin hevi on paskaa, toisille taas räppi. Makuasiat on aina makuasioita.

Porukka käyttää vääränlaisia painoja -> siis mitä v***ua? ite ainakin laitan aina ne isoimmat kiekot mitkä näyttää siltä että jotain nosteltaisiinkin. tottakai laitan niitä tankoon mistä tulee se paras treenifiilis enkä ala miettimään että kattooko joku taustalla kuinka egoilen painoilla :D

Ihmiset jäävät keskustelemaan pukkariin -> onko se tosiaan niin vaikeaa ymmärtää, että joillekkin se sali on paikka josta haetaan hyvä fiilis arkipäivän tylsään opiskelu/työelämään ja se palkkarin juominen kaikessa rauhassa kavereiden kanssa pukkarissa jutustellen tuskin pitäisi olla kellekään mikään sydämen asia.

ja mun mielestä paras kaikista:
"Vituttaa kun muut tuijottaa" -> Eikös siitä pitäis olla vaan ylpeä jos jotain tyyppiä vähäänkään kiinnostaa mitä teet ja miten treenaat. itse ainakin saan aina siitä lisää energiaa jos huomaan että joku saattuu katsomaan mitä teen, katsoi sitten kieroon tai kiinnostuneena, samase.

okei tän threadin tarkoitus on purkaa ärsytyksen aiheita ja sitähän mäkin teen :D joten ehkäpä tämä posti on turhaakin turhempi! silti ärsyttää ajatella, jos jotkut ihmiset oikeasti tuolla salille tuijottaakin mua, että mikäs pentu sä oot kun puhut kavereilles, käytät liian isoja painoja, tykkäät musasta mitä täällä soi, käyt suihkussa samaan aikaan ku mä ja oikeesti nautit salilla olemisesta :OO. tehkää himaan salinne tai menkää johonki luolaan jos kaikki normaali toiminta ärsyttää.

ja okei, että vielä kumoaisin kaiken mitä oon sanonu tähän asti niin oma vitutus: se kun jotkut opettavat liikkeet toisille väärin -_-

Paras*

:hyvä:

Itseäni taas ärsyttää tällä hetkellä vanhat mummot.

Ihmiset jäävät keskustelemaan pukkariin -> onko se tosiaan niin vaikeaa ymmärtää, että joillekkin se sali on paikka josta haetaan hyvä fiilis arkipäivän tylsään opiskelu/työelämään ja se palkkarin juominen kaikessa rauhassa kavereiden kanssa pukkarissa jutustellen tuskin pitäisi olla kellekään mikään sydämen asia.
Niin. Onhan se vitun hienoa kun se pukkari on trendikahvilan vastine, jossa hörppäillään protskua kaverin kanssa istuskellessa...kamat levällään ja muiden tukkeena.

Erilaisten tekniikoiden opettelu, kun pitäis opetella tota tai tätä.Ja se, että jos teen ns.Isoja liikkeitä eli Kyykkyä(teen koneessa),penkkiä niin niissä voi mennä aikaa parhaimmillaan 15min vaikka teen yleensä vaan n.3 sarjaa.Hien pukkaus esim.Kyykyssä(Hack).Ja se, että tein sitten vähän tai paljon liikkeitä niin aina meinaa aikaa mennä se 1,5-2h. per reeni.

Back
Ylös Bottom