Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No hyi helvetti, en minä ainakaan. Missä ja koska ja mikä se on?

Edit: JV:t vesijuoksee?

Sillon kun mä saan eukolta luvan.

tottakai ne vesijuoksee. Onhan niillä pelit ja vehkeet.

edit: kai särkänniemessä kesällä. Ei tarkempia yksityiskohtia paljasteta.

jätkä kattoo ihan liikaa muumeja

jawhead muistutti, että sellanen kiva yhteinen saunasessio ois hyvä siä kesän miitissä. Täytyy vaan kattoo, et mihin mennään Särkästä saunoon. Vai riittääkö pelkkä naku-uinti näsijärvessä järjestyksenvalvojien juostessa perässä?

grossari: mikä on muumihevonen?

jawhead: saa nähä, tosiasiassa paikalle ei uskalla tulla kuitenkaan kukaan, ei ainakaan ilman sadan metrin turvaetäisyyttä...

mää arvaan et loppujen lopuks siel oon tasan mää perse paljaana juoksemas vanajaan...

En juurikaan katso muumeja, mutta kun meillä on ko. lelu olemassa.

no nyt tajusin mistä olet saanut intosi rassata leluhevosien perseitä luudilla...

Ja jawhead, kyllä mä meen ainakin sinne, muut saat sit tulla mun luo tai mun edessä...

edit: otetaanko kaikki P-kamaa päälle vai viittiikö pilata hyvän forumin mainetta? otetaan jotain home-made suomi24-vaatetta...

Perkele mietin tos et onko olemas yhtäkää ihmist, jolla reisi ois paksumpi kuin oma vyötärö?

no nyt tajusin mistä olet saanut intosi rassata leluhevosien perseitä luudilla...

Ja jawhead, kyllä mä meen ainakin sinne, muut saat sit tulla mun luo tai mun edessä...

edit: otetaanko kaikki P-kamaa päälle vai viittiikö pilata hyvän forumin mainetta? otetaan jotain home-made suomi24-vaatetta...

mää lähinnä mietin sitä kun ala-asteella ei viittiny tosissaan painia kun aina sai jälkkärii ko hävinny puoli kanteli opelle..

kyllä varmaan Olympiatasolla kisaavilla on tai ainakin alkaa oleen jo lähellä, veikkaisin. Mikä tää tämmönen kysymys oli? Ei jaksais käyttää noita isoimpia sukupuolielimiä tähän aikaan.

Minkä takia muuten käytin monikkoilmaisua, vaikka kyseessä on yksi asia?

kyllä varmaan Olympiatasolla kisaavilla on tai ainakin alkaa oleen jo lähellä, veikkaisin. Mikä tää tämmönen kysymys oli? Ei jaksais käyttää noita isoimpia sukupuolielimiä tähän aikaan.

Minkä takia muuten käytin monikkoilmaisua, vaikka kyseessä on yksi asia?

lu-hu

no toiks sää ne liukkarit?

Sit luistaa hyvin, suksi kulkee ja niinpoispäin...

Dinho: mikä Aki?

Ja miks kaikki kirjottaa niin perkeleen nopeesti....

Joo, ja sit jos joku kysyy jälkeenpäin, niin se Särkkiksen perseilevä sakki oli Pakkiksen moderaattoreiden kokoontuminen.

Voi juma, mun piti just heittää samanlainen läppä!

Jos joku kysyy, niin sanottas väärät nickit...

Mä voisin olla joku... vaikka man of mystery, eli johnnyB

Back
Ylös Bottom