Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veden kanssa juonti ei onnistu, kun se jää siihen päälle lillumaan, ja sitten käy näin :urjo:
Itse ainakin tykkään.Tossa ehkä yksikkövirhe? (7,5dl kuulostaa aika paljolta..;))Miten te vedätte sitä rypsiöljyä? Ainut mihin keksin laitaa tuota öljyä on kaurapuuro, tuntuu ainoalta johon se saa sekoittumaan, koska turpoavat kaurahiutaleet jotenkin imevät sen itseensä. Haluan ottaa paljon kerralla sitä, en usessa kerrassa. 750ml menee puuroon. Mutta aina ei ole "aikaa" puuroa keitellä.
Veden kanssa juonti ei onnistu, kun se jää siihen päälle lillumaan, ja sitten käy näin :urjo:
Ja monta kalaöljytablettia pitäisi päivässä syödä?
No siis treenaan siinä suunnilleen 4 aikoihin. Ja palkkarin yhteydessä tulee hiilareita ja sitten tuo lämmin ruoka vielä treenin jälkeen. Eikö noista tule tarpeeksi hiilareita?
Riippuu ihan mitä lämmin ruoka sisältää... hiilihydraatit kannattaa sijoittaa aamuun sekä ennen-ja jälkeen treenin.Kroppa varastoi hiilihydratit tehokkaasti lihaksiin jopa 6h jälkeen(riippuen treenistä).
Itse otan 2g aamulla, 2g päivällä ja 2g illalla. Faktatietoa ei ole, mutta yleensä kaikki vitamiini- ja ravintolisät suositellaan jakamaan tasaisesti päivän ajalle. Jos annostus on pieni (1 tabletti jotakin), niin lähes järjestäen aamullaJa nuo kalaöljytabletit, onko sama että mihin aikaan vuorokaudesta ne ottaa?
Onko teillä vinkkejä millaista iltapalaa kannattaisi syödä tuon tonnikalapurkin lisäksi jos nyt mietitään että hiilareita ei ole tullut "tarpeeksi" päivän aikana?
Ja nuo kalaöljytabletit, onko sama että mihin aikaan vuorokaudesta ne ottaa?
Ja miten monivitamiini poretabletit, voiko niitä ottaa aamuisin enemmän kuin yhden? (joka näköjään on suositus?)
Jaa'a. Mä olen jo monen vuoden ajan ottanut vitamiinit ym. poreina ja joka vuositarkastuksessa hammaslääkäri jaksaa ihmetellä ääneen, miten loistavassa kunnossa hampaat on.Oli tapana vetää aina aamupirtelön kylkeen neljästä poretabletista koostuva (multi, mankku, kalsium ja c) litku, kunnes tajusin että jokainen tuoppi syövyttää kiillettä millin.. Nykyään ihan tabuina..
Ihmisten hammasluu ei ole kaikilla samanlaista. Sulla on varmaan kiillekin kunnossa, toisilla ehkä ei.Jaa'a. Mä olen jo monen vuoden ajan ottanut vitamiinit ym. poreina ja joka vuositarkastuksessa hammaslääkäri jaksaa ihmetellä ääneen, miten loistavassa kunnossa hampaat on.