Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen pidempään miettinyt, että mitä varsinaisesti on hermotus?
Olen pidempään miettinyt, että mitä varsinaisesti on hermotus?
Olen yrittänyt searchilla jo katsella, mutta mistään ei tunnu löytyvän varsinaista selitystä.
Tasapenkki käsipainoilla/tangolla, flyesit, ristikkäistalja, pec deck.mikä ois hyvä liike/liikkeet kasvattamaan alempia rinta lihaksia
alaviistopunnerrukset,dipitTasapenkki käsipainoilla/tangolla, flyesit, ristikkäistalja, pec deck.
About tossa järjestyksessä.
kannattaa ettiä se sopivin ohjelma itelle. minkä takia haluisit vaihdella noin nopeeseen tahtiin?Heippa, osaisikohan joku asiantuntija kertoa minulle, että onko järkeä vuorotella kahdella erilaisella treeniohjelmalla kahden viikon välein? Eli siis ideana olisi tehdä kaksi viikkoa kaksijakoista, seuraavat kaksi viikkoa yksijakoista ja sitten taas kaksi viikkoa kaksijakoista jne..?
kannattaa ettiä se sopivin ohjelma itelle. minkä takia haluisit vaihdella noin nopeeseen tahtiin?
Onko se niin että jos on dietillä ja käy salilla, niin lihakset kasvavat, mutta eivät yhtä nopeasti jos ois bulkilla.

Toi on erittäin hyvä alottelijalle, ei oo faqissa turhaan. Jos pääset jonain viikkona vaan 2 kertaa niin voit tehdä just extrasarjan noihin liikkeisiin. Jos aivan alottelija oot, niin kannattaa vähän kuunnella kehoo ettet mee lihakset aivan paskana reenaan. Tohon ohjelmaan pitäis tottua kyllä aika nopeesti.Löysin tuolta jostain FAQ threadista tälläsen:
Koko kroppa kerralla by Arc:
Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x
Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x
Ohjelman voi tehdä vaikka ma-ke-pe.
Eli siis jos koko kroppa läpi kolme kertaa viikossa niin onko se alottelijalle liian rankka? Entä jos salille ehtii vain 2 kertaa viikossa niin mitä muutoksia tohon ohjelmaan kannattais tehdä? Yks sarja lisää jokaiseen?