Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

1. Minkälaiset vaatteet/kengät yleensä löytyy päältä?
2. Mistä ostat vaatteesi?

Replyy

1.Oletko lähdössä tänä vuonna minnekkään festareille?
- Tuskin minnekään
2.Ärsyttävin julkkis?
- Nykänen by far
3.Minkälaisen tietokoneen omistat?
- iMac 20 tuumainen sekä Macbook. iMac menee vaihtoon parin viikon sisään ja tulee Mac pro
4.Monelta heräät yleensä?
10.00
5.Pelaatko mitään rahapelejä? (Veikkaus, RAYn koneet, ...)
- Joskus nettipokeria ja pitkävetoa, samoin pari eskoa voi mennä joskus automaattiin
1. Minkälaiset vaatteet/kengät yleensä löytyy päältä?
- Farkut, t-paita, neule ja takki
2. Mistä ostat vaatteesi?
- Mistä milloinkin, Crossista ostin viimeksi takin.

Riittääkö toi 20" iMac kuinka hyvin kuvanmuokkaukseen? Photoshoppia ja Lightroomia käytän runsaasti. Mieli tekee siirtyä Maciin, budjettina n. 1500e minkä laitteen ite ostaisit?

iMacci kyllä riittää raudan puolesta hyvään peruskäyttöön, mutta raskaammassa käytössä tulee rantapalloa. Toki näyttö ei ole mikään ihan priima, mutta ei huonokaan, tiedän, koska Lacien kallis näyttö on tuon vieressä ollut vuodenpäivät. 1500 eurolla ottaisin juurikin iMacin jos graafista duunia tekee. Muuhun käyttöön mac on myös vallan pätevä ja se on todellakin nautittavampi käyttää kuin windows koskaan. Suosittelen.

Pakkiksella vituttaa bannatut.

Tuo oli sen verta erikoinen vastaus, että pitää ihan kysyä miksi? Tarkoititko, että vituttaa niiden puolesta jälkeenpäin, vai häiritseekö ne täällä jotenkin muuten?

Muuten tästä aiheesta, siistejä kuvia tämän ketjun alussa.

Ei kiinnosta, ajattelin alkaa punttia veivaamaan tässä kevään aikana taas. Sulkapallo on helvetin kivaa ja tekee hyvää pumpulle, sitä olen nyt pelannut kertaan viikossa. Siihen kylkeen 3 hyvää treeniä punttia, niin homma on taas kuosissa. Bjj:ssä ja muissa on aikataulut ja ne eivät mulle sovi.

Ei kiinnosta, ajattelin alkaa punttia veivaamaan tässä kevään aikana taas. Sulkapallo on helvetin kivaa ja tekee hyvää pumpulle, sitä olen nyt pelannut kertaan viikossa. Siihen kylkeen 3 hyvää treeniä punttia, niin homma on taas kuosissa. Bjj:ssä ja muissa on aikataulut ja ne eivät mulle sovi.
Hiero ja venyttele forkut kunnolla jos sulis+puntti. Itse sain tenniskyynärpään. Reippa kk jo ollu ja eipä oikein malta kunnolla salista huilia pitää.

Ei voi oikein kunnolla puristaa mitää.

On varmaan täällä ollutkin mutta ei kehtaa lähes 60 sivua selata. Missä ja milloin Mike kävi armeijan ja mikä oli aselaji?
Mun muistin mukaan Mike kävi intin täällä oulussa. Täällä vieläkin naiset sekaisin. En varma ole mutta mitä kuulluut niin tuntomerkit sopii Mikeen.:hyper:

Back
Ylös Bottom