Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.Oletko lähdössä tänä vuonna minnekkään festareille?
- Tuskin minnekään
2.Ärsyttävin julkkis?
- Nykänen by far
3.Minkälaisen tietokoneen omistat?
- iMac 20 tuumainen sekä Macbook. iMac menee vaihtoon parin viikon sisään ja tulee Mac pro
4.Monelta heräät yleensä?
10.00
5.Pelaatko mitään rahapelejä? (Veikkaus, RAYn koneet, ...)
- Joskus nettipokeria ja pitkävetoa, samoin pari eskoa voi mennä joskus automaattiin
1. Minkälaiset vaatteet/kengät yleensä löytyy päältä?
- Farkut, t-paita, neule ja takki
2. Mistä ostat vaatteesi?
- Mistä milloinkin, Crossista ostin viimeksi takin.
Pakkiksella vituttaa bannatut.
Hiero ja venyttele forkut kunnolla jos sulis+puntti. Itse sain tenniskyynärpään. Reippa kk jo ollu ja eipä oikein malta kunnolla salista huilia pitää.Ei kiinnosta, ajattelin alkaa punttia veivaamaan tässä kevään aikana taas. Sulkapallo on helvetin kivaa ja tekee hyvää pumpulle, sitä olen nyt pelannut kertaan viikossa. Siihen kylkeen 3 hyvää treeniä punttia, niin homma on taas kuosissa. Bjj:ssä ja muissa on aikataulut ja ne eivät mulle sovi.
Mun muistin mukaan Mike kävi intin täällä oulussa. Täällä vieläkin naiset sekaisin. En varma ole mutta mitä kuulluut niin tuntomerkit sopii Mikeen.On varmaan täällä ollutkin mutta ei kehtaa lähes 60 sivua selata. Missä ja milloin Mike kävi armeijan ja mikä oli aselaji?

120 aamua Oulussa ja 120 aamua Kajaanissa. Pioneerina olin.On varmaan täällä ollutkin mutta ei kehtaa lähes 60 sivua selata. Missä ja milloin Mike kävi armeijan ja mikä oli aselaji?
120 aamua Oulussa ja 120 aamua Kajaanissa. Pioneerina olin.
-94 pääsin pois.
Eka edestä ja sitten takaa.Edestä vai takaa?
Heath, Priest, RuhlNimeä kolme suosikki pro-bodariasi.