Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännää koska mä ainakin saan juuri kulmasoudulla käsipainojen kanssa parhaan tuntuman selkään.
Yritä tehdä se kokonaan selällä? Anna sen käsivarren taittua ittekseen äläkä käytä haukkaria ollenkaan.
Hankala neuvoa :D
Voit kai myös kokeilla jotain muita selkäliikkeitä?
E: Mäkin teen juuri tuollaisella tekniikalla kun tuossa linkissä näkyy. Voiko sitä ees muuten tehäkään?
Itsellä kesti kuukauden pari, ennen kuin sain kohdistettua nuo selkäliikkeet oikeaan paikkaan. Kannattaa kysyä opastusta niiltä isoilta kavereilta salilla.
proteiinia saat varsin hyvin normaali ruan yhdeydessä kun otat raejuustoa sekaanaloittelijana taalla tulen kyselemaan juttuja :D
ensinnakin, mista voisin saada proteiinia jos en syo punaista lihaa? vai onko tama proteiinin saanti tarkeaa jos haluan vain kiinteytya?
kuinka monta toistoa laitteissa taytyisi tehda jos en siis halua sen lihasmassan kasvavan niin kauheasti?
mista taalta foorumilta loytyy tietoa treeniohjelmista? Pari ketjua loysinkin jossa kaikki esittelivat omia treeniohjelmiaan, mutta eipa niista hirveasti apua ollut. Monet ovat luultavasti niita 80 kiloisia miehia jotka haluavat lisaa lihasmassaa, itse olen nainen 65 kiloa haluna kuntoilu ja kiinteytyminen
kiitoksia paljon vastauksista!
rahka on myös hyvä protskun lähde jos maistuu. laihduttamisesta en tiedä sit ite niin paljoo joten eiköhän joku muu vielä jatka kertomista
hyviä tekstejä löydät alottelijoiden osiolta tärkäiksi merkityistä jutuista.aloittelijana taalla tulen kyselemaan juttuja :D
ensinnakin, mista voisin saada proteiinia jos en syo punaista lihaa? vai onko tama proteiinin saanti tarkeaa jos haluan vain kiinteytya?
kuinka monta toistoa laitteissa taytyisi tehda jos en siis halua sen lihasmassan kasvavan niin kauheasti?
mista taalta foorumilta loytyy tietoa treeniohjelmista? Pari ketjua loysinkin jossa kaikki esittelivat omia treeniohjelmiaan, mutta eipa niista hirveasti apua ollut. Monet ovat luultavasti niita 80 kiloisia miehia jotka haluavat lisaa lihasmassaa, itse olen nainen 65 kiloa haluna kuntoilu ja kiinteytyminen
kiitoksia paljon vastauksista!
Itellä oli joskus vasen suurempi, johtuen että pelaan leftillä lätkää. Nykysin kummatkin on yhtä pieniä...
1- tai 3-jakosta. kummassakin ma ke pe. 1-jakosessa kaikki lihakset samalla kertaa ja 3-jakosessa lihat kerran viikkoon.minkälaista ohjelmaa kannattaisi käyttää jos pääsee 3 kertaa viikos salille ja kotona käsipainot. siis yks vai kaks vai kolme jakosta? :whip: