Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Painojen takaisinlaitto! Olisi mukavaa jos olisi joku "treenipalvelija", joka laittaisi aina kaikki painot takaisin paikoilleen omasta puolesta, niin voisi keskittyä pelkästään treenaamaan.;)
Tähän liittyen Mave tangon tyhjentäminen:jahas: on raskasta hommaa se

Ymmärrän täysin mistä puhutte, mutta tuo koskee lähinnä tuommosia jotka ei ees treenaa, ja minulla on ruokapuoli kunnossa ja kun satun käymään salilla treenaan kunnolla, enkä vaan tuu pelleilemään ja häirtisemään muita. Tai mittailemaan vaan penkkimaksimeja. Tuohon kaikkeen riittää vastaus EI. Treenaan nykysin 7 kertaa viikossa kotona, kun salille ei pääse ja palautumiskyky on niin hyvä että joutuu tekemään kädetkin 4 kertaa viikossa. Kaikki ne on salilla tiellä, ketkä eivät treenaa siellä vaan käyvät vaan huvikseen. Se on sama myös toisinpäin, paitsi pelleileviä aikuisia on aika harvassa. Mutta minä en kuulu sellasiin pelleihin jotka tullee vaan leikkimään.

Ymmärrän täysin mistä puhutte, mutta tuo koskee lähinnä tuommosia jotka ei ees treenaa, ja minulla on ruokapuoli kunnossa ja kun satun käymään salilla treenaan kunnolla, enkä vaan tuu pelleilemään ja häirtisemään muita. Tai mittailemaan vaan penkkimaksimeja. Tuohon kaikkeen riittää vastaus EI. Treenaan nykysin 7 kertaa viikossa kotona, kun salille ei pääse ja palautumiskyky on niin hyvä että joutuu tekemään kädetkin 4 kertaa viikossa. Kaikki ne on salilla tiellä, ketkä eivät treenaa siellä vaan käyvät vaan huvikseen. Se on sama myös toisinpäin, paitsi pelleileviä aikuisia on aika harvassa. Mutta minä en kuulu sellasiin pelleihin jotka tullee vaan leikkimään.

et taida vaan treenata oikein ja tarpeeksi kovaa? ;)

ja tosta vakuutusasiasta mistä valittelit, siinä vaiheessa kun katkaset kätes salilla paskalla tuurilla ja leikkauksille ja toimenpiteille tulee hintaa se 3000e aletaan varmasti etsimään jotain minkä suuntaan kallistua. Jos salilla on sääntönä se "ei alle 15vuotiaille" niin parempi niiden on siitä kiinni pitää, koska tapaturman sattuessa salilla ainakin on sitten omapuolensa. ja muutenkin noi vakuutusasiat salillakäynnissä on vähän omituiset kun harvemmilla minkäänlaista lisenssiä on. jossain tästä puhettakin oli mutta ei enään muista missä.

vaikka itsetietäisit olevasi kuinka pätevä, oikein treenaava, oikeat ja turvalliset liikeradat omaava alle 15vuotias, se salin henkilökunta tuskin tietää jokaisesta salille alle 15vuotiaasta tulevasta treenaajasta niiden tietotasoa, joten ihan ymmärrettävää pitää kiinni säännöistä jos niistä on mustaa valkosella.

Ärsyttää kun en uskalla aloittaa mavea ja kyykkyä kun pituutta pitäisi tulla vielä 10cm ainakin. Veikkaan että alan nostella hunttia penkistä ennen kuin saan mavessa 60kg rikki.

Ota joku pr00 kattomaan tekniikat kuntoon ja rupeet tekemään rauhallisesti ja oikealla tekniikalla, ei se mitään pituuskasvua pysäytä.

Ärsyttää kun en uskalla aloittaa mavea ja kyykkyä kun pituutta pitäisi tulla vielä 10cm ainakin. Veikkaan että alan nostella hunttia penkistä ennen kuin saan mavessa 60kg rikki.

Ei ne sun kasvua pysäytä jos et perseile tekniikan kustannuksella.

edit. hiiiiidaas

Joo, ja saliko on se ainoa paikka maailmassa missä lasten pitää leikkiä? Kyllä se vituttaa kun ite teet tosissaan, ja sitten joku vitun ryhmä yläasteikäsiä poikia tulee siihen pelleilemään ja olemaan tiellä. Toki ymmärrän, että sali tienaa sillä, mutta mielestäni punttiksen ikäraja voisi olla 18, ja muuten alle, jos alottaa jonkun kanssa joka osaa neuvoa mitä siellä salilla tehdään, eikä vaan juosta jaloissa. Yleensäkin näiden treeni on sen näköstä, että siitä on enemmän haittaa kun hyötyä...

Voi kuntoilla muutenkin alaikäisenä kuin tulla 10 vuotiaana punttisalille leikkimään.
Sinänsä olen samaa mieltä, mutta toisaalta kovin moni tyttökin on jo kehittynyt ennen 18v ikää. Esim minä en enää kasvanut pituutta sen 15v jälkeen. Tosin tissit kasvo ja perse levis vielä :D
Moytta kuitenkin.. äijät taas saattaa kasvaa vielä parikymppisenäkin. Viitaten siis siihen kannattaako sitä treenata kovaa vielä kovin nuorena. Ja myös tää tieto taito..
Siksi kannatankin, että kaikille alle 18v vois järjestää "ajokortin" jossa mitataan tietotaito ja tekniikka. Sen läpäisseet saisivat sitten treenailla.
Ei olisi muiden tiellä eikä vahingoksi itselleen.

Niin ja aiheeseen, mua lähinnä vituttaa jos oma treeni kusee, niiko viimeks.. missä oli voimat?! ihme sähläystä tuntu olevan.

Se, että tuli joku saatanan vakuutus laki, että alle 15 vuotiaat eivät pääse salille.

On meidän salillakin joku lappu siellä että alle 16-vuotiaat salille vain huoltajan kanssa, mutta paskat siitä kukaan välitä ja eipä ole kukaan koskaan tullut valittamaan, vaikka mistäs kukaan muutenkaan minun ikää tietäisi.

Sinänsä olen samaa mieltä, mutta toisaalta kovin moni tyttökin on jo kehittynyt ennen 18v ikää. Esim minä en enää kasvanut pituutta sen 15v jälkeen. Tosin tissit kasvo ja perse levis vielä :D
Moytta kuitenkin.. äijät taas saattaa kasvaa vielä parikymppisenäkin. Viitaten siis siihen kannattaako sitä treenata kovaa vielä kovin nuorena. Ja myös tää tieto taito..
Siksi kannatankin, että kaikille alle 18v vois järjestää "ajokortin" jossa mitataan tietotaito ja tekniikka. Sen läpäisseet saisivat sitten treenailla.
Ei olisi muiden tiellä eikä vahingoksi itselleen.

Niin ja aiheeseen, mua lähinnä vituttaa jos oma treeni kusee, niiko viimeks.. missä oli voimat?! ihme sähläystä tuntu olevan.
Tuosta tietotaso testistä täysin samaa mieltä. Sitten ei pääse kaverit pätemään:rolleyes::5:

niin on. vaikka äsken toisin sanoinkin. toi vastats jutut on kyllä naurettavia. musta ainakin. 13 vuotias, treenaa 7 kertaa viikossa?? itse en näe tuossa mitään järkeä...

:down:Minua ottaa pattiin kun suurin osa salillani käyvistä on plus 50 mummoja ja pappoja ja ihan pahaa tekee, kun kattoo niitten "reenaamista".

:down:Toinen on ne alle 50-10 vuotiaat, jotka käyvät salilla 2-4 viikkoon ja oavat treenaavinaan vaikkeivat tiedä mistään mitään. Ainakaan treenaamisesta! Siis eniten just tämä, kun alle 1% kävijöistä ees tietää miten tehä kun halutaan lihasta/voimaa. =Perseestä asua tuppukylällä.

:down:Ja kolmas on popit. Mankka vuosimallia nakki ja Kolumbus. Eli ei kuulu muu, kuin radio ja sekin tosi pienellä huutaa nurkassa. Jos laittaa yhtään isommalle, et kuuluis ees sinne 15m päähän vapaitten painojen nurkaan, missä yleimmiten olen, niin edes biisin sanat. Niin heti joku valittaa(laita pienemmälle) tai käy itse laittamassa pienemmälle!

PRKL!:curs:

Se, että tuli joku saatanan vakuutus laki, että alle 15 vuotiaat eivät pääse salille.

Tuo on minunkin mielestä tosi hyvä juttu.
Ellei se 15-vuotias kuulu siihen alle promillen joukkoon suomalaisista 15 wee jannuista (miksei tytöistäkin) jotka jo alyää jotain.

No mikäs helvetin ongelma siinä on että 15-vuotias ei saisi salilla treenata, joo eikun se tietysti että paria vuotta vanhempia alkaa vituttaa kun joku 15-vuotias jannu nostaa penkistä enemmän :jahas:
Ja nimenomaan nuorenahan se treenaaminen kannattaa aloittaa.
Tietysti sen ymmärtää jos alkaa vituttaa kun joku viiden hengen teinijoukko tunkee salille ja ei tee juuri mitään vaan puhuu paskaa vaan ja ovat tiellä.

No mikäs helvetin ongelma siinä on että 15-vuotias ei saisi salilla treenata, joo eikun se tietysti että paria vuotta vanhempia alkaa vituttaa kun joku 15-vuotias jannu nostaa penkistä enemmän :jahas:
Ja nimenomaan nuorenahan se treenaaminen kannattaa aloittaa.
Tietysti sen ymmärtää jos alkaa vituttaa kun joku viiden hengen teinijoukko tunkee salille ja ei tee juuri mitään vaan puhuu paskaa vaan ja ovat tiellä.

Lueppa se minun kommentti uudelleen, niin huomaat, että minulla ei ole mitään sellaisia 15-vuotiaita vastaan, jotka jo älyää sen treenaamisen päälle jotain. Eikä vain juokse edessä tai omi penkkiä 2h kerrallaan, ettei kukaan muu voi tehdä mitään!

Aika simppeli juttu oikeastaan. Mua potuttaa minä :)
Tai siis, oon loppupeleissä aika itsenäinen erakkoluonne ja salillakin keskityn aina vaan treeniin, oli sitten puntti tai aerobinen. Enkä pukkarissakaan juuri tule jutelleeksi.
Mulle tulee joskus semmonen fiilis, että vaikutan jotenkin tylyltä tai jotain, vaikken tarkoituksella olekaan :(

Piti jo tuossa yli tunti sitten päästä salille, mutta magneettikorttini ei jostain syystä toiminut, eikä salilla vielä ollut ketään jotka olis kuulleet jyskettä ovelta..... ARGH :curs:
näin käy aina silloin tällöin.
Ja sitten potuttaa yksi äijä, joka AINA jos satutaan oleen salilla kaksistaan samaan aikaan (luojan kiitos tosi harvoin!) onnistuu kääntämään kaikki jutut onnettomaksi flirttiyritykseksi. esimerkki:
äijä on vaeltanut ympäri salia ja tehnyt randomilla kaikkea mahdollista. olen kytännyt taljaan pääsyä jo vähän aikaa, tehnyt välissä sitten muuta, kun ko. äijä on aina mennyt taljalle kun olen itse ajatellut mennä. sitten kysyin siltä kun se lähti taljasta vähän kauemmaksi, että anteeksi onko sulla vielä kesken tuolla taljassa. niin siihenpä tämä jokaisen salilla käyvän tytsyn unelma vastaa imelällä äänellä günter-virnistys naamalla "eiii, mulla ei ole mitäään kesken enää siellä" ja vinkkasi silmää!!! aivan käsittämätöntä miksei se voi vain vastata ja antaa mun olla.:curs::curs:

Enkä pukkarissakaan juuri tule jutelleeksi.
Mulle tulee joskus semmonen fiilis, että vaikutan jotenkin tylyltä tai jotain, vaikken tarkoituksella olekaan :(

No ei mua ainakaan haittaa jos pukuhuoneessa joku on omissa oloissaan, mutta se kyllä ihmetyttää henkilöt jotka moikattaessa vaan möllöttää suu auki takaisin! Luulis että kaikilla jotka sinne salille asti pääsee, olisi edes sen verran on sosiaalisia taitoja että kun joku morjestaa niin sanois edes jotain takaisin.

Back
Ylös Bottom