Vihreä tee terveysboosteri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja P-K
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥🍵 Vihreä tee terveysboosteri 🍵🔥

Meta description: Vihreä tee tukee rasvanpolttoa, vireyttä ja antioksidanttisuojan tehoa luonnollisesti. Idealataus arkeen.

Eihän vihreässä teessä ole kofeiinia. Se on homman juju. Qi-Chi- Reilun kaupan luomu-vihreä tee poistaa parhaiten myrkkyjä kropasta ja maistuukin hyvälle(minttu ja maustamaton). Kovan treenin, CLAn, tauriinipillereiden ja hyvän ravinnon kanssa vihreä tee kyllä hikoiluttaa. Ja antioksidantit ja flavonoidit vähentää sairastavuusriskiä. Otan kuppia 2-3 litraa päivässä:kippis1:

mistä vihreä tee -uutetta saa tilattua (hinta/laatu)? Löysin netistä paljon jenkkisivuja joilla myytiin, mutta jos eu:n sisältä saisi ostettua.

Kaikki mitkä löysin, oli kapseleina. Eli jos joku osaisi neuvoa paikan josta saa hyvää ja halpaa uutetta eu:n sisältä jauheena. Tai kai ne kapselitkin käy, mutta luulisi hinnan olevan halvempi jauheena.

Miten tätä vihreätä teetä kannattaisi siis ottaa? Ei tekis mieli maksaa paljoa, mutta haluttaisi kuitenkin jotain vaikutusta. Onko pussiteestä mitään hyötyä ? Just toi julein sanoma hinta/laatu juttu kiinnostaisi.

Miks sit vihreetä (irto/pussi)teetä mainostetaan "kofeiiniton"?Henk.koht mua tökkii vihreen teen maku,ellei o hyvin maustettu.Valkonen ja punanen tee maistuu pehmeemmälle,ja ihan samalla lailla laittaa nesteet liikkeelle ku vihree tee(ja puhdas vesi).Se mun käsittääkseni on se simppeli idea teen juomisessa makunautinnon lisäks.

Onhan sitä kahviakin kofeiinittomana,mutta vihreässä on kofeiinia yleensä vähemmän kuin mustassa teessä.
Itse huomasin jokunen vuosi sitten kun vaihdoin kahvin ja teen kokonaan vihreään teehen että vessassa kyllä piti rampata useammin. Osa vaikutuksesta lienee itse teessä, osa myös itsessään nesteessä. Join varmaan n. 5 kuppia päivässä silloin.

Kuulemma osa vihreän teen kitkeryydestä häviää jos teen huuhtelee kylmällä vedellä ennen hauduttamista. kannattanee kokeilla ainakin jos sattuu ostamaan kovin pahan makuista teetä, tuskin se siitä sitten huononee ainakaan.

Miks sit vihreetä (irto/pussi)teetä mainostetaan "kofeiiniton"
Samasta syystä kuin kahviakin joskus. Kofeiinin määrä vihreässä taas riippuu aikalailla myös valmistustavasta: aika, veden lämpö, haudutusaika ja sekoittaminen haudutuksen aikana vaikuttavat kaikki kofeiinipitoisuuteen siinä missä teen laatu ja määräkin.

Perinteisestihän laadukkaammat teet - ja etenkin vihreät - on hauduteltu viileämmissä vesissä, ja muutenkin usein varsin lyhyesti yhden kupillisen kannuissa.

Että silleen. Eikä tuo huuhtominen ihan outo ajatus ole, joillakin on pervo tapa heittää ensimmäinen haudutuserä harakoille, ja muutenkin harrastaa (kiinalaiseen tyyliin) lehtien käyttämistä uudelleen ja uudelleen. Ikävä kyllä, siinä menee kofeiinin lisäksi melkoinen osa aromeista ja muistakin teen herkullisista/terveellisistä ainesosista pesuveden mukana.

Mutta todellakin, korkealaatuista vihreää teetä voi varsinkin perinteisellä tyylillä haudutella useammankin kerran. Itse tosin olen enimmäkseen sellainen ison kannun ja pitkän ajan barbaari...

Miten tätä vihreätä teetä kannattaisi siis ottaa? Ei tekis mieli maksaa paljoa, mutta haluttaisi kuitenkin jotain vaikutusta. Onko pussiteestä mitään hyötyä ? Just toi julein sanoma hinta/laatu juttu kiinnostaisi.

Tähän nyt vaikuttaa sekin että tarkoitat varmaan vihreän teen juomista body-mielessä. Vihreän teen vaikutukset terveyttä edistävästi ovat kiistattomat, mutta bodailun kannalta taas hieman mutkikkaammat.
Googlettamalla löytyy läjäpäin artikkeleita miten vihreä tee vaikuttaa syövän estämiseen, painonpudotukseen jne..

Myydäänköhän vihreä teetä uute muodossa Suomessa? Itse en ole ainakaan löytänyt. Onko joku tilannut ulkomailta?

Itse ostin eilen vihreää teetä Prismasta. Teetä löytyi pakattuna pusseihin tai pelkkänä uutteena.

edit: taisi maksaa 2,8e/40pussia (~60e/kg)

Eli tarkoituksenani on käyttää vihreä tee -uutetta (noin 1,5 g) treenibuusterina. Olen ostanut kapseleina, mutta uutteenna olisi huomattavasti halvempaa. Vihreän teen vaikutuksista on jo muutama theradi..Eli jos joku tietää mistä saisi tilattua (mielellään EU: sisältä) niin olisin :worship: Suomesta kun ei tunnu löytyvän.

Myydäänköhän vihreä teetä uute muodossa Suomessa? Itse en ole ainakaan löytänyt. Onko joku tilannut ulkomailta?

Itse tilasin britanniasta ja toimitus tuli alle viikossa (hae guuglesta 'myprotein'). Ongelmia tuotti se, että Visa-kortissa oleva osoite oli mahdotonta syöttää webbilomakkeeseen. Lopulta tilasin sitten Master Cardilla.

mitäs hienoa on vihreässä teessä?
grey earl tee on parempaa :] "ellei kahvi maistu"
Idässä vihreä tee on todella suosittua. Syy miksi vihreää teetä kannattaa juoda on sen suuret terveysvaikutukset (googleta). Erilaisia kuolleisuustilastojakin kannattaa tarkkailla idän ja lännen välillä.

Vihreä tee on imo viel parempaa kuin musta tee. Ei tarvi sotkea maitoa tai sokeria vaan on yksinään hyvää ja rauhoittavaa juomaa.

Back
Ylös Bottom