Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkapallon kokoset ei o mittää:joskus tuli semmone dokkari missä kaikillla äijillä oli ihan jumattomat kivespussit. yhellä oli semmoset ison jalkapallon kokoset.
noitte on pakko olla feikit :lol2:Jalkapallon kokoset ei o mittää:
http://www.youtube.com/watch?v=UvxTP6qJFfs
misukka on jäänyt chattiin, jättänyt tänne kaikki kellä ei oo viä aikaa vetää mirc:ä
Tärkeempiä kuin pakkiksen yö-thread?
Ei oikeesti voi olla...
Kukaan ei leiki mun kaa täällä, kaikki nukkuu tai homostelee siitä kirjoittamatta.
No ei kannata nyt kun on Vistakin.Tehää kaikki itsemurha.
Tehää kaikki itsemurha.
Misukka: keksi ite, emmä mikään Shakespiere ole prkl. Oo vaik joq kiva poikke?
Onks Misukka duunissa, vai mitä v**tua valvoo hän ja roikkuu täällä yök-threadissa? :evil:
Mässykkä oot joku kunnon Milffi, niin kaikki tulee kateellisiks mulle.
Onks Misukka duunissa, vai mitä v**tua valvoo hän ja roikkuu täällä yök-threadissa? :evil:
Woot, se on mun yöwhore ja kyllä se duunista käy...
Eipäs tulla sekottaan rooleja, se menee sekasin...
Luulin, että oot joku parikymppinen lässynlässyn, kaikki kattoo mun muijaa, itkua. Yllätyin pahasti, kun vilkasin profiiliis, eihän sulle enää mitään uskalla kirjottaa, oot niin vanha käpy jo... ;)
Ja missä on mässykkä, jumalauta, noin ne naiset aina tekee. ENsin ollaan niin ja näin kiinnostuneita ja sitten kun hommat alkais niin ne lähtee, kun rusakko makuulta, eikä perään paljo näy eikä kuulu. Alkaa panemaan harmiksi tollanen, nyt jos näkisin niin vähän laittaisin ojennukseen... Mur