Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt loppuu toi isojen kiveksien metsästys, kuka homo senkin otti puheeks.
Kipi on taas jäänyt munastaan kiinni vessan avaimenreikään ja misukka on jäänyt chattiin, jättänyt tänne kaikki kellä ei oo viä aikaa vetää mirc:ä.

Vedän sitten itse itseäni komentaen sinne missä tuntuu parhaiten, eli röökille...

Tärkeempiä kuin pakkiksen yö-thread?

Ei oikeesti voi olla...

Kukaan ei leiki mun kaa täällä, kaikki nukkuu tai homostelee siitä kirjoittamatta.

Oli mullakin hommia, voikko uskoo? eikä mitään homohommia, käyn vessassa, aletaan sitten oleen. Leikitään roolileikkejä, ne on kivoja...

Kaikki tekee itsemurhan tasalta, paitti mää ja mässykkä.

Casting by reinzell is:

Reinzell: 26v, Kimmo. Ihastunut keskustelukerhon puheenjohtajaan Mikaan. Ei saa hänen huomiotaan keskustelemalla fiksusti, kun ei osaa, joten tyytyy huutelemaan hävyttömiä one-linereita. Mika yleensä suuttuu ja rankaisee häntä, kipi, eikun kimmo vaan kiihottuu näistä.

Misukka: keksi ite, emmä mikään Shakespiere ole prkl. Oo vaik joq kiva poikke?

Viimeksi muokattu:
No mitäpä luulet kaunis poika?

Im kimmo and Im gay,
Im happy this way.
Maybe, I find
peace in someday.

I'll be fucking you, every dick you take,
every mistake you make, I'll be fucking you.....

Perkele, MasturbationMike iski eteeni, niinkuin siwan kassajonossa tuona villiyönä nuoruudessaan. Onnex ze menee nuq, Hyv yö.

seditvol69: Mässykkä oot joku kunnon Milffi, niin kaikki tulee kateellisiks mulle.

Viimeksi muokattu:
Onks Misukka duunissa, vai mitä v**tua valvoo hän ja roikkuu täällä yök-threadissa? :evil:

Onks Misukka duunissa, vai mitä v**tua valvoo hän ja roikkuu täällä yök-threadissa? :evil:

Woot, se on mun yöwhore ja kyllä se duunista käy...

Eipäs tulla sekottaan rooleja, se menee sekasin...

Peace out, mites, sekottaako muijas salilla viä muiden päät?

taas edittiä, kun päästää kuuluu loistavia ajatuksia...

Miksei weilandin sigu ole "Master of Masturbation"?

Viimeksi muokattu:
Rein, kyllä se muikki on sellanen tehosekoitin, että alta pois... Mut eipä ole se yks paskan palanen uskaltanut naamaansa näyttää salilla tai missään muuallakaan, lieneekö muutanut pois koko kaupungista...

Mä oon siis niin paha, että mä pelotan itseltänikin paskat housuun :evil: ...kuten esim. just nyt, kun alkaa paska taas haista...

Luulin, että oot joku parikymppinen lässynlässyn, kaikki kattoo mun muijaa, itkua. Yllätyin pahasti, kun vilkasin profiiliis, eihän sulle enää mitään uskalla kirjottaa, oot niin vanha käpy jo... ;)

Ja missä on mässykkä, jumalauta, noin ne naiset aina tekee. ENsin ollaan niin ja näin kiinnostuneita ja sitten kun hommat alkais niin ne lähtee, kun rusakko makuulta, eikä perään paljo näy eikä kuulu. Alkaa panemaan harmiksi tollanen, nyt jos näkisin niin vähän laittaisin ojennukseen... Mur

Mässykkä oot joku kunnon Milffi, niin kaikki tulee kateellisiks mulle.

Sori en oo milffi.

En oo yöduunissa, ei ole sellaisia velvotteita.
Woot, se on mun yöwhore ja kyllä se duunista käy...

Eipäs tulla sekottaan rooleja, se menee sekasin...

Duunista käy kyllä, mulla on tarpeita.
Luulin, että oot joku parikymppinen lässynlässyn, kaikki kattoo mun muijaa, itkua. Yllätyin pahasti, kun vilkasin profiiliis, eihän sulle enää mitään uskalla kirjottaa, oot niin vanha käpy jo... ;)

Ja missä on mässykkä, jumalauta, noin ne naiset aina tekee. ENsin ollaan niin ja näin kiinnostuneita ja sitten kun hommat alkais niin ne lähtee, kun rusakko makuulta, eikä perään paljo näy eikä kuulu. Alkaa panemaan harmiksi tollanen, nyt jos näkisin niin vähän laittaisin ojennukseen... Mur

Mässykkä is päk. Vai vanhaks haukutaan jo? :curs:

Back
Ylös Bottom