Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, ei ne vaan pelkästään kato ja juttele mun muidun kanssa, vaan käyvät treffeillä ja mökillä vähän saunomas ja uimassa, yms. :curs:

Ja kannattaa tosiaan miettiä, uskaltaako mulle mitään läppää heittää, mähän voin saada vaik sydärin, kun oon niin vanha käpy :eek:

Daa, puhuin Armottomalle!

Sä oot nuori kun janpan karvaton pippeli, joka ei ole tehnyt vielä ensimmäistäkään syvyyssukellusta...

Ja kyllä mä susta milffin teen ;) ja ehkä toi jorm@ton voi tulla meidän väliin voikkariin...

Äläs nyt hermostu tai tulee patukkaa...

edit69: missä muuten viivyit, mun skenaariot hupeni mun päästä, eikä tästä roolitarinasta tuu enää yhtään mitään...?

Viimeksi muokattu:
sä oot niin ehana, kun vihastut, sun posket punastuu samalla tavalla, kun silloin laukesin syvälle kurkkuusi. Silmäsi tosin oli nyt enemmän auki...

Kerro Dick James, mikä huolettaa, ehkä voin auttaa, tai helpottaa oloasi?
Mitä tapahtui baarissa?

edit: misukka: profiilikuvas on HOT

Viimeksi muokattu:
Joo-oh, joo-oh... :nolo:

ja ehkä toi jorm@ton voi tulla meidän väliin voikkariin...

Jorm@ton&K@rvaton tahtoo väliin, voisin olla teidän voikkarissa se pilaantunut, römpsälle haiseva sardiini tai makrilli, jooko? :kuola:

Saat mut tolla itsevarmuudellas ihan polvilleni....

mutta sitten nousen ylös ja voit jatkaa imemistä...

@rmoton voi mun puolesta tuulettaa meitä bambunlehtiä heiluttamalla, kun hommat voi mennä vähän kuumaksi...

edit: WEak, hereillä? mitä muoria laitoit?

Viimeksi muokattu:
@rmoton voi mun puolesta tuulettaa meitä bambunlehtiä heiluttamalla, kun hommat voi mennä vähän kuumaksi...

Jorm@ton voi kääntyä teihin selin, ettei nää mitään, vetää housut alas, kumartua ja tuuletta teitä metrin mittaisilla perskarvoillansa, joissa on hieman kuivaneen paskan aiheuttamia takkuja. Mitäs pidätte siitä, nooh? :rock:

Se sais ainakin mun huomion täysin... varsinkin kun toi muitsku on taas hävinny johkin chatin pyörteisiin, tai sillä on sormet niin liukkarissa, ettei se pysty kirjottaan.

Jos vaihtoehto B on oikein me mennään nuoleen ne kaksin puhtaiks ja maksu luonnossa....
soutamalla siellä kireässä suossa..

Vittu, että menee taas vaffasti. Törmäsin yhteenn ex-hoitooni keväältä baarissa. Ollaan kaverin kanssa juhlittu pikkujouluja, eli olen ihan naamat vieläkin, kun ko. nainen tuli juttusille. Siinä sitten tämä neiti tulee loukanneeksi tietämättään minun äitiäni, josta suuttuneena minä vedän kännissä vähintään kuution herneitä nenääni ja ilmaisen itseäni ytimekkäästi. Tästä seuraa se, etten saa tänään enkä koskaan pesää ko. neidiltä. Nyt vituttaa ja panettaa. Kiitos ja hyvää yötä.

näin se menee, nyt mennään nukkuun huolet ja paineet pois. Hyvää yötä karvapallerot ja Misu. Ens yönä uusiks.

Huomenta kaikille jokka herää, hähäh hähähä

BLING BLING motherfuckers!

Kankkunen alkaa jo helpottamaan, kohta nukkumaan.

Iltaa.

edit- tuleva 4D-dokumentti on taas silkkaa laatua.

Back
Ylös Bottom