Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mä sit täällä teen?!Eiks se ooki niin, että kaikki homopellet valvoo tähän aikaan pakkiksella ;)

Mitä mä sit täällä teen?!![]()
Selvis sullekki, että olet homo :hyvä:Kunnon poliisikuulustelu :D Saisinko mä käsiraudat ;)Missä oot ollut. Et oo vastannu kuva-, etkä tänne ketjuun mitään perkeleen tärkeetä asiaa.?
Homo voin olla, mutta pelle en oo.. Tuo oli loukkaus kaikkia pellejä kohtaan!No arvaaSelvis sullekki, että olet homo :hyvä:
Komposti: Lue ja opi. Pakkiksen rule number UNO.
Missä oot ollut. Et oo vastannu kuva-, etkä tänne ketjuun mitään perkeleen tärkeetä asiaa.?
edit: kun kipsukka oli homonopee rasvatuilla sormillaan..
Pitäiskö mennä nukkuun. Ku heräsin eilen taas kello 14.
:lol2: arvasin... On se semmonen homoYlläpidon puolella lähinnä herjataan Kipi I:stä kokoajan, siis päivittäin, nytkin.
Siellä on musta lista. Kaikki listassa olevat nimet eliminoidaan saitilta ennemmin tai myöhemmin. reinzell on ensimmäisenä. Syy: Liikaa homo sanojen käyttö.Mike, mistä moderaattorien&ylläpidon osiolla yleensä keskustellaan?
Siellä on musta lista. Kaikki listassa olevat nimet eliminoidaan saitilta ennemmin tai myöhemmin. reinzell on ensimmäisenä. Syy: Liikaa homo sanojen käyttö.
Väsynyttä on jo meikän jutut.![]()
Väsynyttä on jo meikän jutut...
Reinzellin jutut ei oo onneks yhtään väsyneitä :DSun, kompostin ja weikan takia puolet pakkiksen vierailijoista on homoja jokka googlaa netissä uusia sivuja.
Reinzellin jutut ei oo onneks yhtään väsyneitä :D
Tää tredi on menny kyl ihan levottomaksi.