Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Komposti: Lue ja opi. Pakkiksen rule number UNO.

Missä oot ollut. Et oo vastannu kuva-, etkä tänne ketjuun mitään perkeleen tärkeetä asiaa.?

edit: kun kipsukka oli homonopee rasvatuilla sormillaan..

Viimeksi muokattu:
Missä oot ollut. Et oo vastannu kuva-, etkä tänne ketjuun mitään perkeleen tärkeetä asiaa.?
Kunnon poliisikuulustelu :D Saisinko mä käsiraudat ;)

No arvaa :) Selvis sullekki, että olet homo :hyvä:
Homo voin olla, mutta pelle en oo.. Tuo oli loukkaus kaikkia pellejä kohtaan!

Niin, ja "homo tarkoittaa ihmistä.. Vähän yleissivistystä nyt hei.." (Mistä tv-sarjasta?)

Joo, ja PAMPPUA PERSEESEEN... siitähän sä tykkäisit, vai MITÄ?
Oletko ollut tuhma poika?

Meniks Shiba jo oikeesti nuq, mä tarvisin naispuolista näkemystä. Te homot saatte mun pään sekasin.

Komposti: Lue ja opi. Pakkiksen rule number UNO.

edit: kun kipsukka oli homonopee rasvatuilla sormillaan..

Mulla pitää olla aina sormet rasvattu, ku sun kans oon tekemisis.

Yön virallinen videootti. En tiedä moniko tietää tätä bändiä, mutta on yksi parhaimmista ever. Kaikki levyt täyttä rautaa, mielettömän tunteikas orkesteri. Ja tämä nimenomainen biisi on aivan törkeän hieno.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qt6EswJdn4w&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qt6EswJdn4w&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Mike: en tällä työ koneella nää mitään videoita tai mitään muutakaan, mutta mikä bändi kyseessä?

Btw: thänks, että täällä saa vähän purkaa stressiä näppäimistön kautta... Kunhan ei liikaa vedetä juttuja metsään...

Ja Kipille, munkin sormet on sun kanssa ihan öljyssä ja syvällä "siellä".

Edit2: Kipi, eihän tää mikään gay-thredi oo, mistä oot saanu ton käsityksen? ;)

Pitäiskö mennä nukkuun. Ku heräsin eilen taas kello 14.

Joo, luuhuu-seeheerit menee aina tähän aikaan nukkuun. Tosimiehet painaa öljyisinä aamuun asti... Columbu alkaa vaan venyy huolestuttavasti jo.

erit69:
Ylläpidon puolella lähinnä herjataan Kipi I:stä kokoajan, siis päivittäin, nytkin.
:lol2: arvasin... On se semmonen homo

Mike, mistä moderaattorien&ylläpidon osiolla yleensä keskustellaan?
Siellä on musta lista. Kaikki listassa olevat nimet eliminoidaan saitilta ennemmin tai myöhemmin. reinzell on ensimmäisenä. Syy: Liikaa homo sanojen käyttö.

Väsynyttä on jo meikän jutut ja mikeki aina kiusaa vaan. Semmosta se on olla "kiusattu". Reinzelkää ei ikää puolusta mua, vaikka annan sen aina kosketella mua ku se vaan tahtoo.

Siellä on musta lista. Kaikki listassa olevat nimet eliminoidaan saitilta ennemmin tai myöhemmin. reinzell on ensimmäisenä. Syy: Liikaa homo sanojen käyttö.

Väsynyttä on jo meikän jutut. :zzzz:

Sun, kompostin ja weikan takia puolet pakkiksen vierailijoista on homoja jokka googlaa netissä uusia sivuja.

Alkaa kaikkien tähän threadiin postattujen uusien viestien informaatiotaso olla tasan nolla, tai ehkä jopa hieman negatiivisen puolelle mennään.

Back
Ylös Bottom