Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kombosti: Ihan sama, pikkupöksyt kuitenkin. Ei lenkkimakkara vilahtanut.

KipiI: vanha, irstas ja ryppynen kullinvenyttäjä, missä olet ollut?

KipiI: Menit baariin 23.02, koska luulit saavasi kerrankin elämässasi pildee. Väsyit jahtaamiseen tunnin jälkeen. Pidit hauskaa muuten vaan, löysit yksinäisen naisen 01.31 ja tyydyit siihen. Olitte saaneet jutun luistamaan, mutta hän paljasti olevansa mies ja silloin tajusit olevasi helvetin kännissä.

Kävelit 02.43 kotiin tai tulit taksilla, laiska paska. Kotona runkkasit ja piristyit. Tulit pakkikselle, koska tiesit minun kyselleen taas sinua :haart:.

komposti kiilas väliin pienellä, mutta ahkerasti venytetyllä pilillään...

editoitu.

editVol2: alota uus thredi: Missä on Shiba ja Weiland, jääkö kaikki ilman lihaisaa tyydytystä.

Viimeksi muokattu:
:haart:Menit baariin 23.02, koska luulit saavasi kerrankin elämässasi pildee. Väsyit jahtaamiseen tunnin jälkeen. Pidit hauskaa muuten vaan, löysit yksinäisen naisen 01.31 ja tyydyit siihen. Olitte saaneet jutun luistamaan, mutta hän paljasti olevansa mies ja silloin tajusit olevasi helvetin kännissä.

Kävelit 02.43 kotiin tai tulit taksilla, laiska paska. Kotona runkkasit ja piristyit. Tulit pakkikselle, koska tiesit minun kyselleen taas sinua.

Ei kun mä pelasin assassins creediä muna pystys :D On se niin hieno.

Ei kun mä pelasin assassins creediä muna pystys :D On se niin hieno.

No oli vittu vaikee arvata, jätkä pelaa joka yö jotain paskaa peliä ja tulee kertoon sen tänne. NOLIFE. ;)

edit. JA muna pystyssä.. en usko, ei nouse.

Huomaatko komposti, miten kuvasi sai aikaan hirveen floodin, että mikään posti ei oo menny ketjuun läpi.?

Viimeksi muokattu:
Voisiksä Reinzell olla tänä iltana mun oma milf? Laitetaan sulle peruukki ja mekko. Ajat karvat perseestäs. Vällykäärmeeni sihisee jo ;) Edit: Nii ja huulipunaa sulle kyl pitää laittaa. Muuten en pussaa sua.

Voisiksä Reinzell olla tänä iltana mun oma milf? Laitetaan sulle peruukki ja mekko. Ajat karvat perseestäs. Vällykäärmeeni sihisee jo ;)

Ensin pidetään suurPakkisOpen-assholeShaving sessiot.

Oletko lukenut tän yön läpi. Laatutavaraa, kuten aina.

edittaasvol2:
Vittu mä jaksa teidän kaikkien paska posteja lukea sivukaupalla. Luen aina vaan sun postit.

Kannattaa aina luottaa parhaaseen laatuun ja takuuFaktoihin.

edit: mulla on niin ahdas aukko, tosin sulla on niin pieni muna, et vois jopa onnistua... Ehkä hankitaan puoliks joku kunnon leidi ja pidetään kolmistaann hauskaa. Shibantsu tais mennä peittojen alle yksin jo pakoon...

Viimeksi muokattu:
Pistetään vähän sumuisempaa musiikkia perjantaiyön kunniaksi.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ru2a4BlTrtw&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ru2a4BlTrtw&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

PJ Harvey kyllä osaa.

Miksä muuten reinzell läski valvot joka yö. Mis oot duunis öisin?

viime öinä olen laittanut mielisairaita potilaita lepositeisiin sänkyihinsä. Soon kivvaa... kunhan ei välitä puremista...

Välillä (koko ajan) selaan pakkista ja kaivelen muniani...

Nyt tulee tosin muutaman yön paussi, jos en himassa jaksa valvoo... Teen comebackin vasta to tai pe yönä....

Vittu mitä se sulle kuuluu, aja munakarvas ensin niin jutellaan sitten.

edittaasvittu: En Sami-1 nauti molonlihasta, tykkään enemmän Shemalesta, ensin voi panna ja sitten olla pantava, helppoa, eikö vain?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom