Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla ja Kipilla ei oo mitään "tekosyytä" homostella... Paitsi tosiasia, että yöketjussa lähtee läpät näpistä poikien kesken...
Tosi homot on pysyny hiljaa koko ajan, kellä ei oo viestejä tänne, aika monella.

Viimeksi muokattu:
Hyvää yötä kaikille ja jo nukkumassa oleville... Kirjotellaan vasta ens viikolla tänne ketjuun, ehkä. Columbu, oon mä siä jo mitannu. I Have Life! (kai siinä sai kusettaa)

Öitä nyt naperot ja taaperot. En uskalla edes katsoa monta postia tänään tuli. Ekan p-vuoden pidin matalaa profiilia ja nyt yöketjussa olen viimeaikoina ihan räjähtänyt spämmää kaikkee paskaa... Oli hauska yö, kiitos kaikille ja Shiba, kun luet tätä kuitenkin niin mieti sitä radiokanavaa. Feat juontajina Komposti ja Weikka. Kipi on kenttätoimittaja DTM:ssä..

Nyt NUqq So loooong suckers!

Ei kiinnosta, oot Nobody.

Kirjotan tänne ihan vitusti offtopikkia, ihan niinku halajan. Jp Fux ja Tikkuniska <3

pc_lock_on_air_combat_simulation.jpg

Mä luen aina duunissa yhden pahvilaatikon kyljestä "LÄHETYSSUSTAT", vaikka siinä lukee "LÄHETYSLISTAT". Teksti on kyllä melkoisen epäselvää...

Mä luen aina duunissa yhden pahvilaatikon kyljestä "LÄHETYSSUSTAT", vaikka siinä lukee "LÄHETYSLISTAT". Teksti on kyllä melkoisen epäselvää...

Se näkee, mitä se haluu. Roinaaja.

Back
Ylös Bottom