Moottoripyörä?

Meinasin käydä heittää pienen lenkin prätkällä, kun katselin auringon paistavan. Vedin housut ja takin päälle ja katsoin ikkunasta ulos... Sataa lunta saatana!!!

No nii ensimmäisen motoristi kesän ajot ajettu ja pärrä talliin odottamaan ensi kevättä.
-Ei vaaratilanteita
Joko ajat silmät ummessa tai ajat todella kieli keskellä suuta ja vähän jos yhtään vaaratilannetta ei ekanakaan kesänä tullut.

En tiedä mitä siihen lasket, mutta ainakin mulla pukkaa autot eteen pikkuteiltä tai lähdetään ohittamaan maantiellä mua vastaan vähintään muutaman kerran kuussa. Tähän vielä lisätään omat mokat, mm parit hartialukot ja paniikkijarrutukset, jotka tuli omana ekana kesänä koetettua.

Joko ajat silmät ummessa tai ajat todella kieli keskellä suuta ja vähän jos yhtään vaaratilannetta ei ekanakaan kesänä tullut.

En tiedä mitä siihen lasket, mutta ainakin mulla pukkaa autot eteen pikkuteiltä tai lähdetään ohittamaan maantiellä mua vastaan vähintään muutaman kerran kuussa. Tähän vielä lisätään omat mokat, mm parit hartialukot ja paniikkijarrutukset, jotka tuli omana ekana kesänä koetettua.

Jaa a? Kai meitsi on sit niin vitun hyvä kuski et ei satu mitään:wtf: (koputtaa puuta) Nii ja toi eka motoristikesä siis omalla pärrällä. Oon ajellu viitenä kesänä frendien motskareilla et jotain tuntumaa on ennestään.

Jaa a? Kai meitsi on sit niin vitun hyvä kuski et ei satu mitään:wtf: (koputtaa puuta) Nii ja toi eka motoristikesä siis omalla pärrällä. Oon ajellu viitenä kesänä frendien motskareilla et jotain tuntumaa on ennestään.

pointti taisi olla, että tilanteet on vaan menny sulta ohi.

kuitenkin mpllä ajaessa lähes päivittäin on potentiaalinen vaaratilanne kohdalla.

pointti taisi olla, että tilanteet on vaan menny sulta ohi.

kuitenkin mpllä ajaessa lähes päivittäin on potentiaalinen vaaratilanne kohdalla.

Joo ehkä potentiaalisia kyllä mutta todellisia väistö tai äkkijarrutus tilanteita ei ollut. Kyllähän niitä tulevina vuosina vielä kerkiää tulla ja aivan varmasti tuleekin.

Juu niin, ajattelin vaan että oonko kovinkin riskialtis kuljettaja vai mitäs.

Nyt olis myytyvänä kaverilla kiva yksilö etsimääni XX:ää... Kantsiskohan sijoittaa talveksi ja jäädä kahden pyörän loukkuun. Vituttelee tilanne.

Jaahas. Se kausi oli sitten siinä. Tänään aamulla parin asteen pakkasessa kauden viimeinen lenkki, 180km tampereelle. Melko raitista, etten sanoisi. Pyörä viettää talven Bikedoctorin hellässä huomassa ja palaa entistä ehompana ja vahvempana, valmiina ensikauteen. Ensi vuonna se 300km/h puhkeaa, perkele. :evil:

Aika "rutiini" kausi.
- 11000km
- 290km/h lentokentällä
- Muutama läheltä piti tilanne, mutta ei mitään tavallista pahempaa
- Tuli korkattua rata-ajoneitsyys, Alastarolla ja Kemoralla. Suosittelen, varsin mahtavaa hommaa.
- Ei kohtaamisia poliisien kanssa. (itseasiassa ei ainuttakaan kohtaamista poliisien kanssa mopolla)

Ensi vuonna sitten
A) se saatanan 300km/h pitää mennä rikki
B) Kierros keskieuroopassa ja alpeilla
C) Muutamia kierroksia radalla, tod näk kemoralla ja botniaringillä

Eilen tuli se 350km vedettyä kahdella tauolla kun meinasi muuten jäätyä. Pakkasta oli paikoittain ja teiden reunukset jäässä. Huomasin että kylmyyteen vaikutti huomattavasti ajoiko 80km/h vai 140km/h :D

Ens viikon maanantaina kortti takas :rock:. Vois ainakin kerran käydä ajeleen ihan show-mielessä kun vakuutukset pitää kuitenkin maksaa koko vuodelta..

Kävin kylillä tykittelee pari viikkoa sitten hankitulla husaberg fs450 supermotolla. Teki eetvarttia. On niin nastaa ku on taas pyörä pitkästä aikaa :dance:

B-King koeajossa

Siinä olisi kyllä seuraavalle pyöränvaihdolle potentiaalinen ehdokas. Pitää yrittää vielä tänä vuonna päästä itse ajamaan kyseinen kingi.

1576.jpg

Hmm..Itsellä ei kans yhen yhtä vaaratilannetta, 9000km ja puoltoista takarengasta ajamalla kulutettu, et siitä voi päätellä kuinka hiljaa ajettu ja pyöränä tän vuotinen 750 gsxr;)

Kävin ajamassa. Näpit hiukka jäässä, pakkastahan siellä oli ja hanskat mallia tuuletusaukot löytyy. Jos ens viikonloppuna veis talvehtimaan.

Haluisko joku ostaa tuon? (Linkki vip only) edit: Voisin oikeasti myydä siis.

Moottoripyöräkuume nostaa taas päätään. Kaveri lähtee keväällä hakemaan Saksasta pyörää ja kyseli olisinko kiinnostunut lähtemään mukaan/hankkimaan pyörää itselleni. Olen tässä viime viikot sottaillut asiaa ja nyt olen vakuuttanut itselleni, että pyörän tulen hankkiamaan, saksasta samalla reissulla kun kaveri ja merkkinä tulee olemaan Harley Davidson.

Olen tässä viime viikot sottaillut asiaa ja nyt olen vakuuttanut itselleni, että pyörän tulen hankkiamaan, saksasta samalla reissulla kun kaveri ja merkkinä tulee olemaan Harley Davidson.

Jepjep (www.jepjep.fi) myy myös Saksasta hakemiaan harrikoita. Tuolta omanikin hankin. Tietty jos tulee vielä halvemmaksi lähteä ite ni mikäs siinä.

Back
Ylös Bottom