Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä perus pystypunnerrus istuen käsipainoilla, tasa- vai vuorotahtiin?
Ja vielä vinopenkki käsipainoilla, niin että painojen tanko osoittaa eteenpäin vai sivuille, jos tajusitte?
Sanokaa joku ny että mikä jako on paras lihasmassan hankintaan:D Ja listaa vaikka parhaat pääliikkeet siihen jakoon niin saan hiukan pohjaa ku rupean pykäämään ittelleni uutta ohjelmaa![]()
www.youtube.comOnkos täälä missää video clippejä maastavetoon ja kyykkyyn.
Hera80 tai mikä vaan perushera. Proteiinia kyllä saa tarpeeksi perusruuastakin, kun kiinnittää huomiota mitä syö. http://www.p-store.fi/Mikäs olis hyvä lisäravinne, kun proteiinia ei saa tarpeeksi?
ja toisena kysymyksenä:
kannattaako lisäravinteita ottaa myös silloin kun EI ole treeni päivä, eli joka päivä :D
itse käytän siis 3 in proteiinia![]()

Melkein väittäisin, että pelkkä proteiini on välipäivinä tärkeämpää kuin treenipäivinä, koska silloin ne lihakset kasvaa. Treenipäivinä annetaan ärsyke siihen kasvuun. Treenipäivinä palautumisjuoma treenin jälkeen ja välipäivinä johonkin väliin lisäproteiinia, niin pärjää aika pitkälle. Voi sitä tietty enemmänkin ottaa mitä tossa mainitsin jos on todellista tarvetta, eli et saa ruoasta tarpeeksi.kannattaako lisäravinteita ottaa myös silloin kun EI ole treeni päivä, eli joka päivä :D
itse käytän siis 3 in proteiinia![]()
riittääkö kukkurallinen lusikallinen proteiinia eli vähä alle desi, 2desin maitoo, kanssa?
ja mä en ihan ymmärrä palautusjuomia, eli miks ottaa palautusjuoma jos keho palautuu itsestään, mutta vähän hitaammin?
Mulla tulee myös aina kevyen viikon alussa noi samat oireet. Oliskohan vaan, että kroppa menee hiukan sekaisin, kun ei tulekaan rasitusta? Hieronnassa on muuten ihan sama juttu. 5-10min hieronnan aloittamisesta nenä aina ihan tukossa. Ilmeisesti kuona-aineet lähtee kiertämään kehossa, mikä aiheuttaa ton "flunssan". Tiedä sit voisiko toi olla syy myös tohon kevyen viikon flunssaan?Mistä ihmeestä johtuu se, että kun on vaikkapa kuukauden treeniputki/jakso ja sen jälkeen pitää kevyen viikon, niin heti kun kevytviikko/totaaliviikko alkaa, alkaa ilmenemään kaikenlaista pientä köhää/nenäntukkoisuutta/kuumetta melkein välittömästi, ja sitten parin päivän päästä ne menevät taas ohi? Enkö vain osaa?:D
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=65580&page=10 <- tuolla pari hyvää vastausta.Korvaako prässi kyykyn?
ei noita linkittelyjä aina jaksa (moi elasto). ei korvaa, vaikka erittäin hyvä prässi silti on. ite vuorottelen prässin ja kyykyn välillä. ennen tosin tein pelkkää prässiä kunnes huomasin et nivelet kestääkin just ja just kyykkäämisenKorvaako prässi kyykyn?

Ei riitä. Tai sitten riittää. Se riippuu ihan siitä miten paljon saat proteiinia normaalista ravinnosta. Sellanen 2-3 grammaa painokiloa kohti on hyvä, vähän lähteestä riippuen. Mutta en mä ainakaan alkaisi noin vähää edes ottamaan, vaikka proteiinintarve olisi just ton verran vajaa. Alkaa vaikuttaan grammalleen laskemiselta. Kyllä mulla on pienimmätkin lisät luokkaa pari desiä jauhoa, loput maitoa. Palkkari tietysti veteen.riittääkö kukkurallinen lusikallinen proteiinia eli vähä alle desi, 2desin maitoo, kanssa?
onko Gainomax *** tarpeeksi?
Et kiinteydy, ellet laihduta läskiä pois. Jos pidät painos samassa, on vaikeempaa saada samalla lihasmassaa ja menettää läskiä. Valitse joko laihduttaminen tai kasvaminen. Kasvun jälkeen tiputat läskit pois tai vaihtoehtosesti dietin jälkeen kasvatat taas lihasmassaa ja läskikerrosta. Lue noita diettifaqeja.Onko oikea tämä oikea tapa hakea kiinteyttä? Käyn lenkillä viikossa 2-3 kertaa, salilla 3-4 kertaa viikossa ja olen aloittanut syömään monipuolisemmin ja lisännyt ruokavalioon raejuuston. Pyrin myös pitämään painoni samassa, ja raejuustoa menee päivässä noin 150g ja proteiiniä saan siitä n. 27g. Mitoiltani olen 60kg, 163cm ja ikää on 15 vuotta.
voisitte varmaan nimetä pari hyväksi koettua (ei siis mainostamista) :D