Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
www.kalorilaskuri.fi Tuolta löytyy suurin osa syömisistä kaloreineen ja voit laskea myös peruskulutuksen siellä. Itse lisäisin välipalan ja heivaisin banaanin pois iltapalalta.voisiko joku katsoa nopeasti saanko päivittäisistä syömisistä tarpeeksi kaloreita kokoon nähden. Painoa 68kg ja pituutta 185cm
aamu: jugurtti+myromysli+banaani
päivä: kouluruoka(tänään esim. kalakeitto+2 ruisleipää+2 lasia rasvatonta maitoa ja salaatti) koulun jälkeen sali jonka jälkeen palautus juoma (muscle+) siitä tunti ja iso lautanen kanaa ja riisiä ja lasi kevyt maitoa.
Ilta: banaani, 250g maitorahkaa johon laitan hieman mehua ja marjoja.
kiitos.
Tottakai terveellistä ruokaa yritetään syödä. Mutta kun tulee varmaanki syötyä tuota lihaa liian vähän kun ei joka päivä jaksa rueta tekeen niin mitä sitä vois ottaa päivittäin vai otetaanko sitä vain reenipäivinä? Onko toi whey2 laadukasta tavaraa ja milloin nuita protskuja pitää ottaa? Vai kannattaako ennemmin käyttää palautusjuomia. Kummasta on enempi hyötyä?
Ostin tänään kaupasta maitorahkaa. Hyi että et paistu pas***lle!Koitin heittää sekaan kaikkee mahollista, mutta silti oli pahaa. Mitä kannattaa sekoittaa siihen?
www.kalorilaskuri.fi Tuolta löytyy suurin osa syömisistä kaloreineen ja voit laskea myös peruskulutuksen siellä. Itse lisäisin välipalan ja heivaisin banaanin pois iltapalalta.
saattaa kyllä olla että tuli laskettua päin mäntyä, tiedä häntä.2500 on itseasiassa melko vähän eli kyllä onnistuu helposti kunhan vaan totut.Yritin tuolla laskea ja sain tulokseksi vain ~2500kcal onkohan mahdollista, jos on niin tuntuu että pitäisi mahdoton määrä ruokaa syödä.saattaa kyllä olla että tuli laskettua päin mäntyä, tiedä häntä.
mitä prodea hera80 rinnalle? mieluiten fastilta koska saan alennuksen intersportista eikä tahdo muita valmistajia löytyä kyseisestä paikasta.
ei se liian vähän ole. itse olen suo reilu 10kg painavempi ja luulen ainakin syövän sen 2500kcal/päivä ja lihoan tasaisesti muutama sata gramma päivässäPaljonkos 17-vuotiaan 177/61/M kannattaisi syödä, jotta kasvaisi n. 1kg / kuukaudessa, teen punttitreeniä 4krt / vk. Kalorilaskuri antoi peruskulutuksen (1887kcal tjsp) päälle +300kcal kasvamiseen, plus tietenkin mitä nyt vajetta puntin takia tulee niin täytyy syödä myös lisää. eli noin 2400 treenipäivinä, 2150 muuten, kuulostaako liian alhaiselta?
eli kyllä sunkin pitäisi lihota 
Paljonkos 17-vuotiaan 177/61/M kannattaisi syödä, jotta kasvaisi n. 1kg / kuukaudessa, teen punttitreeniä 4krt / vk. Kalorilaskuri antoi peruskulutuksen (1887kcal tjsp) päälle +300kcal kasvamiseen, plus tietenkin mitä nyt vajetta puntin takia tulee niin täytyy syödä myös lisää. eli noin 2400 treenipäivinä, 2150 muuten, kuulostaako liian alhaiselta?
joo siis en meinannutkaan koko syksy talvea vetää samalla linjalla :D otan vaan nyt alkuun niitä kiloja mitä voi helposti ottaa kun vielä vähän kesän jäljiltä on laihassa kunnossa johonkin tonne 77kg:n paikkeille kun pääsen niin alan vetää sellasii +/-0 suurinpirtein niin saa sitten vähn kiristeltyä jos siltä tuntuu. tietysti jos ajattelit vaan 1kg/kk niin sit sulle sopis varmaan pienemmät mut tosiaan kokeilemalla se selviäämuutama sata grammaa päivässä taitaa kuitenkin olla vähän liikaa jopa sinulle? ^^
edit: ja varsinaisestihan tarkoitukseni ei ole lihota, vaan syödä tarpeeksi jotta lihasten kasvu on mahdollista. tokihan siinä ''lihoo'' hieman samalla, mutta ei noin pienillä +kaloreilla paljoa pitäisi.
:thumbs:Joo, eiköhän niissä ole sitä mitä siinä pullossa sanotaankin. t. PenaHuomenta
Voinko olla aina varma, että kevyt limuissa on se kalori määrä mikä pakkauksessa ilmoitetaan? Olen nyt hetken juonut kevyt limsoja ja tuli tälläinen kysymys mieleen.
:arvi:PS eiköhän kohta tule joku Pena ja sano että vitun idiootti tottakai on.
Kiitosta.