Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?
ja nyt tuli mieleen sitten että mistä niitä vielä sais sellasina sopivina isompina paketteina ettei tarvis yksittäisii ostaa? ja tai sitten mitkä noista pakkiksen kaupassa olis sopivii hinta/laatu suhteeltaan että niitä sitten viittis ostaa, kun ei viittis kokeillaakseen tilaa isoo pakettii ja kun on ainakin omaan makuun sopinu tosi hyvin ne fastin pro-fx:ät 
Kävin just kymmenen minuuttia sitten tuossa läheisessä luontaistuotekaupassa, jossa kyllä myytiin tauriinia, mutta vain sellaisina isoina tabletteina. Oon ymmärtäny että jauhetta kätevempi käyttää vaikka kyllä nuo tabut taitaa lopuinviimein saman asian ajaa. Kumman kannalla Pakkis on ?Hyvin varustetuista luontaistuotekaupoista löytää kyllä tauriinia.
. Oon ymmärtäny että jauhetta kätevempi käyttää vaikka kyllä nuo tabut taitaa lopuinviimein saman asian ajaa. Kumman kannalla Pakkis on ?
Ravintosisältö meinaa kaikkea mitä siinä purkissa on sisällä :jahas::jahas:Rainbow:n Tunapurkissa on 185g tavaraa, josta 140g itse tonnikalaa. Prodea on 23%, mutta itse tonnikalasta vai koko sisällöstä? Itse veikkaan että nesteitä ei ole otettu mukaan mutta silloin ravintosisältö olisi kusetusta..
Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..Ravintosisältö meinaa kaikkea mitä siinä purkissa on sisällä :jahas::jahas:
Heippa!
Kyselisin, käytättekö jotain ns. keinotekoisia rasvavalmisteita, kuten pillerejä tms.?
Minun on vähän vaikea sisällyttää ruokaani tarpeeksi pehmeää rasvaa, omega3-rasvahappoja jne. Ajattelin, että pitäisiköhän turvautua ainakin joksikin aikaa purkkitavaraan? Ideoita?

Noniin oot oikeassa...ei kukaan syö tonnikalaa vedenkanssa... tai ehkä syökin....Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..
Ja jenkkakahvat lähtee laihduttamalla..
Pillereitä vaan suuhun tai sitten vastaavasti kalaöljyä, mikä tulee halvemmaksi.
Aika monikin varmasti täällä käyttää ainakin omega-3 tabletteja ravintolisinä. Allekirjoittanut myös![]()
Onko soija nopeeta proteiinia?
Aattelin sekoittaa soijaaa ja heraa suhteessa 1:1 ja käyttää sitä aamulla puuron seassa ja sitten treenin jälkeen palkkarina, tosin palkkariin aattelin lisätä myös kreatiinia.
Että toimiiko tuommonen sotku, veteen aattelin sekoittaa.

Noniin oot oikeassa...ei kukaan syö tonnikalaa vedenkanssa... tai ehkä syökin....