Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?

Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?

Aamulla mieluiten.

moro moro..
kattelin tossa että p-storessa ei oo enään fastin patukoita :eek: ja nyt tuli mieleen sitten että mistä niitä vielä sais sellasina sopivina isompina paketteina ettei tarvis yksittäisii ostaa? ja tai sitten mitkä noista pakkiksen kaupassa olis sopivii hinta/laatu suhteeltaan että niitä sitten viittis ostaa, kun ei viittis kokeillaakseen tilaa isoo pakettii ja kun on ainakin omaan makuun sopinu tosi hyvin ne fastin pro-fx:ät :)

Mistäköhän sais ostettua tauriinia ? Mieluiten "peruskaupoista", kun netistä ei oikee jaksais lähtee tilailee.

Ja missä muodossa sitä kannattaa hakea, jauheena, tabuina ?

Hyvin varustetuista luontaistuotekaupoista löytää kyllä tauriinia.
Kävin just kymmenen minuuttia sitten tuossa läheisessä luontaistuotekaupassa, jossa kyllä myytiin tauriinia, mutta vain sellaisina isoina tabletteina. Oon ymmärtäny että jauhetta kätevempi käyttää vaikka kyllä nuo tabut taitaa lopuinviimein saman asian ajaa. Kumman kannalla Pakkis on ?

Rainbow:n Tunapurkissa on 185g tavaraa, josta 140g itse tonnikalaa. Prodea on 23%, mutta itse tonnikalasta vai koko sisällöstä? Itse veikkaan että nesteitä ei ole otettu mukaan mutta silloin ravintosisältö olisi kusetusta..

Rainbow:n Tunapurkissa on 185g tavaraa, josta 140g itse tonnikalaa. Prodea on 23%, mutta itse tonnikalasta vai koko sisällöstä? Itse veikkaan että nesteitä ei ole otettu mukaan mutta silloin ravintosisältö olisi kusetusta..
Ravintosisältö meinaa kaikkea mitä siinä purkissa on sisällä :jahas::jahas:

Heippa!

Kyselisin, käytättekö jotain ns. keinotekoisia rasvavalmisteita, kuten pillerejä tms.?
Minun on vähän vaikea sisällyttää ruokaani tarpeeksi pehmeää rasvaa, omega3-rasvahappoja jne. Ajattelin, että pitäisiköhän turvautua ainakin joksikin aikaa purkkitavaraan? Ideoita?

Ravintosisältö meinaa kaikkea mitä siinä purkissa on sisällä :jahas::jahas:
Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..

Ja jenkkakahvat lähtee laihduttamalla..

Heippa!

Kyselisin, käytättekö jotain ns. keinotekoisia rasvavalmisteita, kuten pillerejä tms.?
Minun on vähän vaikea sisällyttää ruokaani tarpeeksi pehmeää rasvaa, omega3-rasvahappoja jne. Ajattelin, että pitäisiköhän turvautua ainakin joksikin aikaa purkkitavaraan? Ideoita?

Nehän ne juuri käteviä ovat, kun tuntuu, ettei normaalista ruoasta saa tarpeeksi esim. omega-3 rasvahappoja. Pillereitä vaan suuhun tai sitten vastaavasti kalaöljyä, mikä tulee halvemmaksi.
Aika monikin varmasti täällä käyttää ainakin omega-3 tabletteja ravintolisinä. Allekirjoittanut myös:)

Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..

Ja jenkkakahvat lähtee laihduttamalla..
Noniin oot oikeassa...ei kukaan syö tonnikalaa vedenkanssa... tai ehkä syökin....

Pillereitä vaan suuhun tai sitten vastaavasti kalaöljyä, mikä tulee halvemmaksi.
Aika monikin varmasti täällä käyttää ainakin omega-3 tabletteja ravintolisinä. Allekirjoittanut myös:)

Saakohan täällä mainita ihan merkkejä?
Oletteko ostaneet luontaistuotekaupasta?

Kyllähän täällä ny merkkejä saa mainita..Mut ei linkittää eri kauppojen sivuille.
Juu noita saa luontaistuotekaupoista ja varmaan ihan normaalista kaupastakin.

Onko soija nopeeta proteiinia?
Aattelin sekoittaa soijaaa ja heraa suhteessa 1:1 ja käyttää sitä aamulla puuron seassa ja sitten treenin jälkeen palkkarina, tosin palkkariin aattelin lisätä myös kreatiinia.
Että toimiiko tuommonen sotku, veteen aattelin sekoittaa.

Onko soija nopeeta proteiinia?
Aattelin sekoittaa soijaaa ja heraa suhteessa 1:1 ja käyttää sitä aamulla puuron seassa ja sitten treenin jälkeen palkkarina, tosin palkkariin aattelin lisätä myös kreatiinia.
Että toimiiko tuommonen sotku, veteen aattelin sekoittaa.

Aamulla käy soija, mut palkkarissa se ei oo niin hyvä kun imeytyy hitaasti! Jos saat pelkän veden kanssa soijan alas hyvin niin.. :rock:

Back
Ylös Bottom