CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Ahaa okkei ton jutun oon missannu kokonaan:eek:

Korjaa jos olen väärässä mutta eikö sua pyydetty tohon haastatteluun, josta kuitenkin kieltäydyit.
Tiedät varmasti myös syyn tuohon (joka muuten oli alunperin ainakin oman käsitykseni mukaan ei-julkista tietoa, kunnes Tomi näki asiakseen tehdä siitä julkista).

Ja lopetamme sitten Bodauslehden keskustelun heti alkuunsa. Muualla vedellään nyt oikein huolella vyön alle joka suuntaan, jääväämme pakkotoiston tästä kokonaan pois.

Olis kyllä siisti nähdä joskus Hulkilta joku kirja. Lupaan osallistua kuvittamaan sitä jos koskaan toteutuu.

Ei sillä, että itse nyt kirjaa välttämättä lukisin, mutta kuitenkin.

Samoin lopetamme Fastin mainoksessa esiintyvästä bodarista puhumisen.
Jääväämme pakkotoiston pois kaikista appelsiinipääbodareista ja bodaukseen liittyvästä.

:thumbs::david:

:piis:

Täällä valitetaan mulle kun forumi lagaa ja vaaditaan että hommaan lisää letkua ja rautaa, eli pistän lisää fyrkkaa tähän ja sitten kehdataan nillittää kun en anna mainosta kilpailijoille. Seuraavasta Davidista mulle sä lennät vittuun täältä.

Tässä oli 4 sivua jo pelkää mainoksesta selittämistä, se ei lopu muuten koskaan jos sille ei stoppia laiteta. Jos lopetan tuon saman toiston, niin se ei varmaan meinaa, että kaikki bodaukseen liittyvä poistuu Pakkotoistolta.

Tätä forumia on ihan tarpeeksi kauan ohjattu kaupallisesti hyödyttämään erinäisiä tahoja ja edelleen joka päivä joku tästä kaupallisessa mielessä yrittää hyötyä. Fast ei arvostanut Pakkotoiston näkyvyyttä, vaan sanoivat, että 500e/kk bannerista on ehdoton katto mitä he maksaisivat. Jos asia näin on, niin sitten tätä ei myöskään käytetä markkinointiin jos niin sanon.

Se mitä teen tämän eteen ja olen jo 6 vuotta tehnyt ja tulen vastedeskin tekemään, ei JUMALAUTA ansaitse David heittoja.

Se mitä teen tämän eteen ja olen jo 6 vuotta tehnyt ja tulen vastedeskin tekemään, ei JUMALAUTA ansaitse David heittoja.

Synopsis:

Sarkasmi

Arvostan ns. "näkymätöntä" duuniasi, mutta juurikin tästä johtuen ajattelin asiaa tietenkin vain forumin käyttäjien kannalta ( = sananvapaus ) vaan en firman ja kalifin kannalta.

My bad.:piis:

Pakko ottaa hiukan kantaa tuohon "forumin käyttäjien kannalta". Jossei forum miellytä, niin ei varmasti ole pakko tätä selata. Noita "käyttäjiä" varmasti kumminkin riittää ihan tarpeeksi.

Tilanne on mennyt huonompaan suuntaan, jos Hulkin lärvi on niin kaupallistettu, ettei se kestä mainoksen poistamista täällä. Kyllä mielestäni Hulkin tapauksessa Hulkin antimet käyttäjille ovat hänen oma historiansa, eivät hänen mainoskuvansa/videonsa.

Kokonaiskuva jää monasti monelta katsomatta. Nähdään vain yksittäinen tapaus ja joku yksittäinen viestin poisto tai kannanotto johonkin yksittäiseen tapaukseen. Meidän pitää ajatella kuitenkin forumin näkyvyyden perspektiivistä asioita. On eri asia jos Hulkista tehdystä tv-ohjelmasta keskustellaan, se on kuitenkin keskittynyt Utin persoonaan. Nyt kyse on suoraan tuotteen mainostamisesta ja Hulkin lärvin kaupallistamisesta ja koska tilanne forumin kauppasuhteiden osalta on muuttunut, muuttuu myös käytäntö kaupallisissa keskusteluissa.

Tässä ei ole siis kyse Hulkista, vaan tuotteen markkinoinnista ja sitä tuotetta ei valitettavasti enää täällä markkinoida. Hulkki itsenään käyttäjien keskuudessa on jo iso mainos ja erittäin hyvä sellainen, enkä siihen missään nimessä koskaan tule puuttumaan. Hulkin historia Pakkotoistolla on niin pitkä ja mun oma suhde henkilötasolla Hulkkiin on erittäin lämmin.

Hulkki on äärimmäisen särmä jätkä ja sitä kunnioitan suuresti. Kun sanoin Hulkille, että blogiin ei saa enää linkittää, niin ei sieltä mitään valitusta tai vastalauseita tullut, Hulkki vain kysyi tarkennusta ja se siitä. Ei sanaakaan mihinkään suuntaan, vaan mentiin juuri niin professionaalisti kuin mennä voi ja se tekee miehestä mun silmissä erittäin ammattimaisen.

Ja vielä pitää erottaa Hulkki Utista. Hulkki on se nettipersoona, joka on tullut suorastaan legendaksi, Hulkki kuuluu internettiin oli Utin kaupalliset sidokset sitten mihin suuntaan tahansa.

Ja mitä tulee kommenttiin "forumin kättäjien kannalta", niin kyse oli kaupallisesta keskustelusta, tosin välillisesti. Kukaan käyttäjähän ei markkinointitarkoituksissa viestejä laittanut, vaan keskustelu ajaa itse itseään markkinoivana eteenpäin. Forumin käyttäjien kannalta on häviävän pieni paha poistaa keskustelu kaupallisesta mainoksesta kuin esim poistaa kaikki muu Hulkin keskustelu jättämällä vain tuo kaupallinen keskustelu. Kyllä me puhutaan tässä promillen sadasosasta mitä tulee forumin antiin kättäjien kannalta.

Mitä taas tulee Pakkotoiston kaupallisuuteen, niin se on yksi asia taas erikseen. Pakkotoistohan sivustona tukee koko alaa, koska me emme esim ohjaa keskustelua, ainoastaan rajoitamme kaupallisen puolen mainostamista. Pakkotoisto ei esim valitse kuvattavia sen mukaan, kenen sponsoroimia ne ovat, vaan pysyy siinä puolueettomana kuvaten kaikkien sponsorien urheilijat lukuunottamatta yhden lisäravinnevalmistajan sponssattavaa, jolta sponsori kielsi kuvattavaksi tulemisen.

Ei siis tehdä nyt yhdestä mainoksesta mitään ongelmaa.

Tyhjentävä, asiasisältöinen vastaus sarkasmi mielessä esitettyyn asiattomaan kritiikkiin.
Hyvä tuoda asia esiin ja kuulla liikkeenharjoittajan näkökulma käyttäjille, kenelle se ei heti aukea:rolleyes:.

Olisi mielestäni ollut paikallaan jo ilman edellisiä kommentteja.

That's it, jatketaan Hulkista.

Mul on sellanen hytinä, että Hulkki tulee olemaan tulevaisuudessa raskaansarjan julkkis. Viimestään sillon kun tekee Colemanin liikeradalla T-soutua 240 kilolla.

Sitten sen jälkeen tulee Seiska julkisuus: Utti "Hulkki" Hietala nähtiin eilen nauttimassa olutta Helsinkiläisessä yökerhossa. Mikäköhän miestä vaivaa, asiakkaiden seasta kuiskutellaan.

Mul on sellanen hytinä, että Hulkki tulee olemaan tulevaisuudessa raskaansarjan julkkis. Viimestään sillon kun tekee Colemanin liikeradalla T-soutua 240 kilolla.

Sitten sen jälkeen tulee Seiska julkisuus: Utti "Hulkki" Hietala nähtiin eilen nauttimassa olutta Helsinkiläisessä yökerhossa. Mikäköhän miestä vaivaa, asiakkaiden seasta kuiskutellaan.

Ei hyvää päivää mitä juttua.:jahas: Ei sua turhaan sanota 2000-luvun aivoiksi.

Juu, ja sitte sillä on treenivideo missä se huutaa kyllästymiseen asti YEAAHHH MÄÄÄNN!!!! ja LIGHT WEIGHT!!!!! ja jotain muuta mukavaa...:lol2:

Vois vielä kysyä, että millasilla kaloreilla meinaat ton välidieetin vetästä?

Ehtitkö Hulkki kertoa vähän tuosta Iron Cardiosta?
Ironteme eli Rautateemu on hommaa paljon enemmän ja monipuolisemmin harrastanut, ja kaverin blogista löytyy nyt videopätkääkin rautajumpasta. Meikäläisellä ei ole iron cardiosta yhtä paljon kokemusta kuin Temellä.
Mul on sellanen hytinä, että Hulkki tulee olemaan tulevaisuudessa raskaansarjan julkkis.
Lol, kehonrakennus tai edes laihojen poikien Classic BB ei tule ikinä vetoamaan tavalliseen kansaan. Bodylajit tulevat aina olemaan harrastaja- ja katsojamääriltään marginaalisia, eikä se esim. meikäläistä klassikkikilpailijana haittaa lainkaan. Mitä suositumpi jokin laji kansan keskuudessa on, sitä enemmän näkyvyyttä se saa, ja rahaa alkaa liikkua. Tällöin myös yhä useampaa houkuttaa vetää roinaa ja ottaa riski testien suhteen koska kärkisijoille pääsy alkaa olla monelle riskin arvoista. Puhtaiden kilpailijoiden kannalta onkin IMO parempi, että Classic BB pysyy lähinnä bodykansan seuraamana lajina.
Viimestään sillon kun tekee Colemanin liikeradalla T-soutua 240 kilolla.
Tuosta nyt ei ole pienintäkään pelkoa, sillä en erityisemmin selkää treeneissäni painota. ;)
Vois vielä kysyä, että millasilla kaloreilla meinaat ton välidieetin vetästä?
Otan aika kovilla miinuksilla, vajaa kilo viikossa pois. Absoluuttiset kalorit lasken vasta myöhemmin.

:offtopic: Itse asiassa tiesin. Enkä myöskään ihmettele, miksi sullekkin on annettu sama titteli.:offtopic:

Ai, annettu? Toihan oli mun user title joku vuosi sitten;)

:offtopic:

Hulkille: Kyllä mun mielestä CBB on paljon parempi lajina kuin perinteinen horkkabodaus, sikäli kun se tarjoaa terveelliset lähtökohdat kisaamiseen, ja kilpailijat on esteettisiä ja ihmisen näköisiä. Overall, tuo laji/sarja saisi saada tulevaisuudessa yliotteen kehonrakennuksessa, ja tämä ns. kova bodaus jäisi pienen piirin hc mätöksi. Kuitenkin aineiden pumppaus omaan kehoon on mielestäni niin vastenmielistä ja epäihannoitavaa, etten voi sitä ymmärtää. IMO.

Overall, tuo laji/sarja saisi saada tulevaisuudessa yliotteen kehonrakennuksessa, ja tämä ns. kova bodaus jäisi pienen piirin hc mätöksi.

En usko näin käyvän. Toki cbb:llä on paikkansa laajassa bodygenressä, mutta kyllä nimenomaan yleisö haluaa nähdä niitä rujoja lihaskasoja (huom. rankka yleistys). Se on sitten eri asia, pyrkiikö harrastelija enemmän omissa tavoitteissaan/harjoittelussaan kevyempään cbb-lookkiin vai pro-tason kehonrakentaja-lookkiin. Tässä taas voi cbb viedä voiton.

Allekirjoittanut kuitenkin mieluummin katselee kehonrakennuskisoja, joskin realistina sitten ehkä enemmän tähtää cbb-kilpailijan fysiikkaan. Myös cbb-kisat tulee katsottua, jos ovat samassa tapahtumassa mukana.

Back
Ylös Bottom