CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Ottaen huomioon, että näissä meikäläisen threadeissa kysytään jatkuvasti samoja asioita joihin olen usein vastannut vain pari sivua aiemmin, en yhtään ihmettelisi vaikka joutuisit muistuttamaan noista kielletyistä puheenaiheista hyvinkin usein.

No sitten alan pistämään tuon saman infon joka kerta. Ja jos sulla Hulkki on jotain mitä et enää sadatta kertaa viitsi laittaa, niin voin pistää vastaavanlaisen kissankokoisen huudon niistäkin.

Voisit tehdä saman infon ensi kerralla kun alatte taas vääntää 10 sivua putkeen siitä, miksi Hulkki ei tee penkkiä blaablaablaa.

Mulle tuli vaan mieleen, että palveleeko tää threadi enää oikeastaan ketään? Saako Hulkki tästä mitään irti? Njoo, mulle se on ihan sama, kuhan kyselen.

Mulle tuli vaan mieleen, että palveleeko tää threadi enää oikeastaan ketään? Saako Hulkki tästä mitään irti? Njoo, mulle se on ihan sama, kuhan kyselen.

Itsellä käynyt sama mielessä mutta siitä vasta kitinä alkaisi jos threadin päälle lyötäisiin henkselit. Sen jälkeen Hulkkia lähestyttäisiin muissa, asiaankuulumattomissa threadeissä.

Tuskin Hulkki tästä enää mitään irti saa, varsinkin kun threadi on mennyt aivan liikaa paskanpuhumiseen ja saman valmiiksi poljettujen asioiden toistamiseen. Palveleeko se nyt sitten enää ketään, vet inte.

Mielestäni kaipaisi paluuta lähtöruutuun, siihen mistä lähdettiin, eli Miken "kertakäyttö Konica" laulamaan ja Hulkki studiolle.

Vaikka sitten Hulkin kuukauden mittaisen kiristelyn jälkeen.

:thumbs:

Kuvistahan tämä ketju lähti ja hanskasta tämä on lähtenyt jo kauan sitten. Uusia kuvia saadaan varmaan odottaa jonkin aikaa, ellei sitten Hulkista oteta offikuvia. Itse en mielellään ota offikuvia mieskisaajista. Eli eiköhän Hulkin kuvaamiset mene sinne ensi vuoden syksylle ennen kisaa ja silloinkin todellakin siellä ihan hilkulla ennen skabaa, viimeksi kuvattiin vähän liian aikaisin.

Tässä muutama julkaisematon kuva(muistaakseni) ja yksi uudelleen duunattu.

_MG_7344-11.jpg

_MG_7354-12.jpg

_MG_7399-13.jpg

_MG_7342-10.jpg

No niin, nyt on taas hyvä syy jauhaa toiset 414 sivua ensi vuoden syksyyn asti. :D Paskapuhetta tai ei, mutta on tämä ollut mielestäni kuitenkin kokonaisuudessaan mielenkiintoinen threadi. Hulkin juttuja treenaamisesta on aina mukava lueskella, esimerkkinä blogi.

EDIT: Menipäs offtopiciksi. Epäkkäät peittävät hyvin koollaan kaulan tuossa kolmannessa kuvassa, tyylikästä.

eiköhän Hulkin kuvaamiset mene sinne ensi vuoden syksylle ennen kisaa ja silloinkin todellakin siellä ihan hilkulla ennen skabaa, viimeksi kuvattiin vähän liian aikaisin.
Ensi keväänähän meikäläinen seuraavan kerran kilpailee, syksystä 2008 en voi vielä sanoa mitään.

Back
Ylös Bottom