Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sääli ku viimejaksossa sarjan paras heebo kuoli. Ei paljasteta nimeä jos joku ei tiedä/katsonut.
kysymys:
mulle on jääny mieleen, et joku ois muurattu seinän sisään?!? muistaako kukaan, että onkohan ko jakso menny jo vai tulossa vai muistelenko omiani?
Eli monesko tuotantokausi nyt on menossa, mitä suomessa näytetään? Onko mitään tietoa kuinka kaun sarja jatkuu vielä? Aloin seuraamaan sarjaa vasta marraskuussa, sitä ennen olin kuullut vain juttuja. Tuon muuraamisjutun olen kuullut itsekkin, toivottavasti ei ole mennyt ohi..
Monen hahmon kohtalosta jäi/tuli paha mieli, koska hahmoihin kiintyi niin paljon.
Monen hahmon kohtalosta jäi/tuli paha mieli, koska hahmoihin kiintyi niin paljon. Joskus ehkä tulevaisuudessa pitää katsoa alusta uudestaan.

no mä voin myöntää että tippa tuli linssiinkun cyril joutu sähkötuoliin :itku:
no mä voin myöntää että tippa tuli linssiinkun cyril joutu sähkötuoliin :itku:
Kuolee kyl aika yllättävästi porukkaa, ei oo sellasta "pää hahmoa", josta tietäs et se ei kuole ikinä (jopa kertojan tulevaisuus on ollu sillon tällön veitsen terällä).
Mut mä ainakin tykkään tost ja se lisää sarjaan realismia.
vitun hyvä sarja ja adebisi oli kyl paras hamo