Kylmä Rinki

Perkele kun ei oo monee viikkoo ehtiny kattoo! Viimeks kattonu pari jaksoo sen jälkee ku se ranskis koristeli adebisin oven aivoillaa.

Huh, olihan jäätävä tämän iltainen jakso. Yksi parhaista jaksoista. Voi sitä vehkeilyä ja kieroilua. Ei muuta nyt, jos joku katsoo myöhemmin...

Sääli ku viimejaksossa sarjan paras heebo kuoli. Ei paljasteta nimeä jos joku ei tiedä/katsonut.

Tais olla adebisi? En aivan loppuun tota jaksoa katsonut. Taso huononee näitten loppukausien mukana kun vakio naamoja tipahtelee ja tulee uusia jotka parin jakson sisään kuolevat.

kysymys:

mulle on jääny mieleen, et joku ois muurattu seinän sisään?!? muistaako kukaan, että onkohan ko jakso menny jo vai tulossa vai muistelenko omiani?

Eli monesko tuotantokausi nyt on menossa, mitä suomessa näytetään? Onko mitään tietoa kuinka kaun sarja jatkuu vielä? Aloin seuraamaan sarjaa vasta marraskuussa, sitä ennen olin kuullut vain juttuja. Tuon muuraamisjutun olen kuullut itsekkin, toivottavasti ei ole mennyt ohi..

Eli monesko tuotantokausi nyt on menossa, mitä suomessa näytetään? Onko mitään tietoa kuinka kaun sarja jatkuu vielä? Aloin seuraamaan sarjaa vasta marraskuussa, sitä ennen olin kuullut vain juttuja. Tuon muuraamisjutun olen kuullut itsekkin, toivottavasti ei ole mennyt ohi..

neljäs tuotantokausi täl hetkel, jakso 33 (alusta lähtien, ts sivujen mukaan). kuus kautta tehty. täältä löytää: ozin sivut

Nyt kaikki 6 kautta katsottuna ja kyllä tuli jotenkin tyhjä olo. Sarjan edetessä koko ajan laski, että miten monta jaksoa enää jäljellä kunnes viimeinen jakso tulee eteen. Parhaimpia sarjoja koskaan, ei ikinä tiennyt mitä tulee tapahtumaan tai kuka tulee kuolemaan.

Monen hahmon kohtalosta jäi/tuli paha mieli, koska hahmoihin kiintyi niin paljon. Joskus ehkä tulevaisuudessa pitää katsoa alusta uudestaan.

Monen hahmon kohtalosta jäi/tuli paha mieli, koska hahmoihin kiintyi niin paljon. Joskus ehkä tulevaisuudessa pitää katsoa alusta uudestaan.

no mä voin myöntää että tippa tuli linssiin
kun cyril joutu sähkötuoliin :itku:

Voi perkele kun mun täytyy aina lukee noi spoilerit:D Onneks ei isoja paljastuksia oo tullu viä mutta silti. aika :david: oon:)

Loistava sarja. Aina jaksaa valvoo ja kattoo sen vaikka viideltä aamulla herätys ja kuudelta töihin..

Kuolee kyl aika yllättävästi porukkaa, ei oo sellasta "pää hahmoa", josta tietäs et se ei kuole ikinä (jopa kertojan tulevaisuus on ollu sillon tällön veitsen terällä).

Mut mä ainakin tykkään tost ja se lisää sarjaan realismia.
vitun hyvä sarja ja adebisi oli kyl paras hamo

Kuolee kyl aika yllättävästi porukkaa, ei oo sellasta "pää hahmoa", josta tietäs et se ei kuole ikinä (jopa kertojan tulevaisuus on ollu sillon tällön veitsen terällä).

Mut mä ainakin tykkään tost ja se lisää sarjaan realismia.
vitun hyvä sarja ja adebisi oli kyl paras hamo

eikös siitä ollut jossain juttua, et sarjan tekijät tappoivat tarkotuksella ison läjän tyyppejä kutoskaudella, että sarjaa ei tarvisi jatkaa. Mikä sinäänsä kuullostaa ihan järkevältä, ku tuskin tälläkään loistavalla sarjalla olis ollu enään paljoa annettavaa. Hyvä lopettaa huipulla, ku että vetää sarjaa niin pitkään et sitä ei enään kukaan seuraa

Mitä tapahtu eilen? Vituttaa nää saatanan digipaskat ku ei toimi. Laitoin nauhalle, mut näkyy pelkkää pikselimössöä. Voisko joku kertoa sillai pääpiirteissään, olisin kiitollinen.. :)

Back
Ylös Bottom