Kylmä Rinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ku se ranskailaine tappo ittensä. Ni adebisiha seiso sen takan :S Eikä siin näytetty et osuks siihe vai ei.

Eiköhän ne oo viimeistään sen Beecherin tuolinviskomisepisodin jälkeen vaihtaneet nuo sellien seinät johonkin vähän kestävämpään materiaaliin. Adebisihan oli siellä sellissään sisällä muistaakseni.

Miten loppu toi viime jakso? Sen näin kun ranskin lahtas porukkaa ja lähti sinne yläkertaan pakittelemaan. Tähän loppu nauha, jäikö siis vielä paljon näkemättä?!

Miten loppu toi viime jakso? Sen näin kun ranskin lahtas porukkaa ja lähti sinne yläkertaan pakittelemaan. Tähän loppu nauha, jäikö siis vielä paljon näkemättä?!

Pakitti ylös asti, ampui siinä matkalla Kelleriäkin, jos et ehtinyt nähdä. Ylhäällä pysähtyi Adebisin selliä vasten nojaamaan, laittoi mutkan suuhun ja ampui aivonsa pihalle. Adebisi katseli viileänä sellin lasin läpi taustalla.

Kiitos paljon Widowmaker! Olikohan laskenut että kudit riittää, räiski nimittäin aika paljon. Olis voinu vituttaa jos olis viimosella kuulunu vaan " klik "..

Jompi kumpi mokasi, minä tai Topfield, mutta surullinen totuus on, että maanantainen (12.3.) jakso jäi tallentumatta digipoksille. Jos joku pystyisi tuon .rec-tiedostona polttamaan dvd:lle ja postittamaan minulle, niin olisin ikuisesti kiitollinen.

Kulut maksan tietenkin.

mikpih@luukku.com

Eikö tuo pystyisi jostain netistäkin katsomaan? Joku niistä sivuista joita oli tuolla threadissa (älyttömästi sarjoja netistä?). En siis sano että se siellä pakosti on mutta se voisi toimia hätävarana pahimmassa tapauksessa... Jos et muuten saa mistään niin varmaan torrenttina saa suomalaisilta sivuilta.... Ja privana lisää jos jatkoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö tuo pystyisi jostain netistäkin katsomaan? Joku niistä sivuista joita oli tuolla threadissa (älyttömästi sarjoja netistä?). En siis sano että se siellä pakosti on mutta se voisi toimia hätävarana pahimmassa tapauksessa... Jos et muuten saa mistään niin varmaan torrenttina saa suomalaisilta sivuilta.... Ja privana lisää jos jatkoa...

Pystyisi toki, mutta kun olen noita itse dvd:lle poltellut, niin haluaisin myös tuon jakson samassa formaatissa.

Televisiomaksu on maksettu, jos se jotakuta Topfieldin omistajaa askarruttaa. :)

Auttakaa mistä saan oz suomisubit pakko päästä kattoo:hyper: mutku enkkun taidot on mitä on:itku: Mistää en oo löytäny vaik oon ettiny ja viel noi vanha sarja ni luulis et löytyy.

Auttakaa mistä saan oz suomisubit pakko päästä kattoo:hyper: mutku enkkun taidot on mitä on:itku: Mistää en oo löytäny vaik oon ettiny ja viel noi vanha sarja ni luulis et löytyy.

Lue nyt saatana edes edelliset pari sivua ketjusta.

Irtojaksoihin on suhteellisen huonoja näkynyt netissä, enkuksikaan en ole kaikkiin löytänyt.

Olen seurannut kyseistä sarjaa helmikuun alusta asti ja täytyy kompata muita,että aivan hemmetin kova sarja!
Pyöriikö nelosella nyt jo 4.tuotantokausi?

Pitää kyllä tuo eka tuotantokausi käydä ostamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom