Kylmä Rinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuliko ne kaikki 6.kautta ensimmäisellä kierroksella? Ei jaksa muistaa. Muuten ihan hyvä sarja vaikka jotkut äijien suutelu kohtaukset vähän ällöttääkin, ei ne raiskaukset niinkään. Onneksi sarja ei seuraa sitä homojengiä juuri ollenkaan, joskus ne on kätyreinä jossain säädöissä ja siinä niiden osuus sitten onkin koko sarjalle. Toisaalta outoa että niiden elämästä OZ:ssa ei kerrota enempää. Varmaan katsojaluvut olisivat tippuneet. Hyvä jokatapuksessa että lopettivat tekemisen 6:teen jaksoon, sarja rupesi toistamaan mielestäni liikaa itseään.

Edellä olevaan kommentoiden
Adebisin perserankaisu keittiössä
on yhä koko sarjan paras kohtaus :eek:

Taas soi sen Adebisin raiskaaman mafioosen persereikä, vittu että repesin:D

Sitä kaveria joka on raiskattu nyt pari kertaa arvostetaan varmaan hurjasti nyt:lol2:

Taas soi sen Adebisin raiskaaman mafioosen persereikä, vittu että repesin:D

sama reaktio täälläkin:D Schillinger kun sano jotain että "olen miettinyt että oliko adebisilla isompi mitä minulla" ajattelin että jaaha, taas viedään kaveria:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Repeilin kyllä miehekkäästi siinä kun Schilinger ja Beecher veti sitä duettoa. Tuli ihan täysin puskista ja yllätti. Tosi hyvin vetivät ja nostan hattua laulutaidolle.

Tuo oli kyllä oudointa (ja fantsuinta) ikinä. Enkä todellakaan muistanut tollaista ensimmäiseltä katsomiskerralta. :hyper:

Taisi muutenkin jo loppua ideat käsikirjoittajilla, kun Augustusta esittävä ja kertojana toimiva Harold Perrineau oli tekemässä kuvauksien aikaan Matrixin jatko-osaa (aika ironista sikäli, että kyllähän yksikin OZin jakso hakkaa mennen tullen edellämainitun kakan.) Tehdäänpä sitten sitten musikaalijakso ja kirjoitetaan Augustus teho-osastolle.

On kyllä niin pirun mahtava sarja, etenkin kaks ekaa kautta. Ykköskauden mellakka -jakso on mielestäni yks tv-historian parhaita hetkiä. Kaikinpuolin uskottava sarja :)

Parasta aikaa tuossa sarjassa on ehdottomasti se kun Adebisi ottaa valtaa! Sillon on muut helisemässä. Tämä taisi tapahtua juuri 4:llä tuotantokaudella jos en väärin muista.

edit. Mun mielestä Adebisin kuolema kohtaus on kaikista hienoin kohtaus koko sarjassa.

Tulee nyt vähän tredinnostoa, mutta kyllä tämä sarja sen ansaitsee, tiedä vaikka saisi uusia katsojiakin, vaikka kukapa nyt Ozista ei olisi kuullut.

Juuri tuli katsottua viimeinen jakso ja jäi vähän nihkeä olo, että mitäs helvettiä minä nyt teen, kun ei ole iltojen ilona Ozia. Sarja harvemmin jätti jaksojen lopetuksia koukuttaviksi, jotta haluaisi katsoa seuraavan jakson, mutta oli kokonaisuudessaan erittäin koukuttava. Loistavaa kieroilua, hienoja juonikuvioita ja tv-historian parhaita henkilöhahmoja.

Opettavainenkin sarja, enpä olisi ikinä uskonut taputtavani raiskaukselle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom