Ylä-Savon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VBP
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

VBP

Oon jo pitkän aikaa miettiny, että paljoko porukkaa pakkiksella on täältä päin...
Oma asuinpaikkakunta: Kiuruvesi

Onks kuopio?

Ei. Kuopio kuuluu Pohjois-Savoon. Ylä-Savon kunnat ovat siis Keitele, Iisalmi, Lapinlahti, Kiuruvesi, Pielavesi, Sonkajärvi, Varpaisjärvi ja Vieremä.

Itse olen Sonkajärveltä... Sairaan iso paikka;)
Pitäiskö pitää vaik iisalmes paikallisten Pakkis miitti?
Minua kiinostais todella!

Itse olen Sonkajärveltä... Sairaan iso paikka

Itse olen Sonkajärveltä... Sairaan iso paikka
Kuuen tunnin viiveellä tuplat? :D

Katohan kattipaskiainen:D Ethän sinä nyt asu, mutta kai sitä voi antaa vähä periks, kuitenkin niin vähä Kiuruveeltä täällä (Ainoo Kiuruveellä just nyt asuva on Joni2 ketjun perusteella, ja Jonin tunnenkin ihan hyvin:D)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kuuen tunnin viiveellä tuplat? :D

Katohan kattipaskiainen:D Ethän sinä nyt asu, mutta kai sitä voi antaa vähä periks, kuitenkin niin vähä Kiuruveeltä täällä (Ainoo Kiuruveellä just nyt asuva on Joni2 ketjun perusteella, ja Jonin tunnenkin ihan hyvin:D)
No ihan sen takia, että huomaisivat Ylä-Savolaiset, jotka ovat myös pakkislaisia. Tämän ketjun nimittäin! Uskoisin, että on enemmänkin, kuin me, jotka ollaan itemme esitelty!

Iisalmesta. just päästy intistä. Enemmän luen ku kirjottelen...

Muutema äijä täältäkin suunnalta siis lukee pakkista.Itekkin vielä tällä hetkellä iisalmessa vaikutan...

pari vuotta sitten iisalmesta muutin tänne pikitien päähän mutta siellä tuli elämän ensimmäiset 19v asuttua joten kaippa voin ilmoittautua :) porukat siellä vielä asuu joten tulee käytyä silloin tällöin..Tzeik vissiin tunnistaakin :D

niin ja iibodylla tuli treenattua joten jos joku sieltä tätä lukee niin terveisiäperseisiä

Eiks tän threadin pitäs kuulua ennemmin tonne Kuopion osioon? Ei kai Kajaani ole enää Pohjois-Savoa? Vai oonko nyt ihan väärässä. Kuopio on ainakin Pohjois-Savoa.

Kajaani on kainuuta ja iisalmi vielä pohjois-savoa, eli olette täysin oikeassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom