Ylä-Savon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VBP
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tulin Suomeen Islannista noin 9 v sitten, olin asunut Kuusamossa, huhtikuussa tulin Savoon, Siilinjärveen. En tunne vielä ketään täällä, ja talossa, missä asun ovat vain vanhoja ihmisiä. Olin ajattelut perustaa punttisalli talossa, mutta ei kukaan oli asiasta kiinnostunut. Itse treenaan kotona, tai talon kellarissa, tai Vuorelan kunnonpaikan punttisalilla. Olisi kivaa tavatta muut harrastajat Savosta. Kiitos.

Tulin Suomeen Islannista noin 9 v sitten, olin asunut Kuusamossa, huhtikuussa tulin Savoon, Siilinjärveen. En tunne vielä ketään täällä, ja talossa, missä asun ovat vain vanhoja ihmisiä. Olin ajattelut perustaa punttisalli talossa, mutta ei kukaan oli asiasta kiinnostunut. Itse treenaan kotona, tai talon kellarissa, tai Vuorelan kunnonpaikan punttisalilla. Olisi kivaa tavatta muut harrastajat Savosta. Kiitos.
Siilinjärveltä ei ole pitkä matka Kuopioon. Tervetuloa tänne treenailemaan :)

Hei ihmiset kalakukkojen maasta:D. Olen muuttamassa Tampereelta Iisalmeen töiden perässä kuun vaihteessa. Täytyy tässä ruveta kartottaan harrastelupaikkoja näin etukäteen. Sen verran olen tehnyt tutkimuksia että tiedän uimahallin ja iibodyn. Onko Iisalmessa muita saleja missä vois harrastaa rautojen kolistelua?:puntti:

Iisalmessa ei oo nuiden uimahallin ja Iibodyn jälkeen, kun Lady line ja Eijan salonki ja niihin kahteen tuskin oot menossa :D Tai ei näitä kahta viimeistä kyllä oikein saleiksi voi kutsua.

Minä ja avopuolisoni käydään uimahallilla ja on hyvä paikka. Riittävästi kaikkea, joskin toisinaan vähän ahdasta. Siellä käy ihmisiä laidasta laitaan ja sali ja sen ilmapiiri on viihtyisä. Kertamaksu on uimahallille 5e (jos ei oo mitään alennuksia esim. liikuntaseteleitä, opiskelija tmv. alea) Tervetulloo tänne mun puolesta!

Iibodyllä olen käynyt ja sekin ihan toimiva paikka. Sijaitsee pommisuojassa joten siellä on ainakin viileää treenata. Siellä ei taida tarvita ruuhkaa pahemmin pelätä. Karu paikka, mutta toimii. Ja edullinen on: 20e/kk jos oikein muistan.

Kannattaa mun mielestä käydä kokeilemassa kumpaakin. :)

Iisalmessa ei oo nuiden uimahallin ja Iibodyn jälkeen, kun Lady line ja Eijan salonki ja niihin kahteen tuskin oot menossa :D Tai ei näitä kahta viimeistä kyllä oikein saleiksi voi kutsua.

Minä ja avopuolisoni käydään uimahallilla ja on hyvä paikka. Riittävästi kaikkea, joskin toisinaan vähän ahdasta. Siellä käy ihmisiä laidasta laitaan ja sali ja sen ilmapiiri on viihtyisä. Kertamaksu on uimahallille 5e (jos ei oo mitään alennuksia esim. liikuntaseteleitä, opiskelija tmv. alea) Tervetulloo tänne mun puolesta!

Iibodyllä olen käynyt ja sekin ihan toimiva paikka. Sijaitsee pommisuojassa joten siellä on ainakin viileää treenata. Siellä ei taida tarvita ruuhkaa pahemmin pelätä. Karu paikka, mutta toimii. Ja edullinen on: 20e/kk jos oikein muistan.

Kannattaa mun mielestä käydä kokeilemassa kumpaakin. :)

Kiitti infosta.
Juu en mäkään usko että missään salongissa alkaisin reenaan:D
Täytyy käydä testaan noi uimahalli ja iibody, ja kattoa sitten kumpi mielyttää.
Kunhan ny ekaks pääsee muuttaan ja asettuun.

Tervetulloo vaun Iisalameen! :hyvä: Tuossa vähän mielipidettäni Iisalmen saleista. Itse treenaan uimahallilla.

Iisalmen uimahallin sali
+ Viihtyisä
+ suht hyvä laite valikoima
- tukala varsinkin kesäisin
- Illalla usein ruuhkaa, varsinkin maanantai

Iibody
+ Vieressä voimannosto sali
+ Ei ruuhkaa
+ Viileämpi
+ Halpa
- Vähemmän laitteita, joista osa jo elinkaarensa loppupuolella.

Tervetulloo vaun Iisalameen! :hyvä: Tuossa vähän mielipidettäni Iisalmen saleista. Itse treenaan uimahallilla.

Iisalmen uimahallin sali
+ Viihtyisä
+ suht hyvä laite valikoima
- tukala varsinkin kesäisin
- Illalla usein ruuhkaa, varsinkin maanantai

Iibody
+ Vieressä voimannosto sali
+ Ei ruuhkaa
+ Viileämpi
+ Halpa
- Vähemmän laitteita, joista osa jo elinkaarensa loppupuolella.

Ja paskat, se o vaan HC! :puntti: :D

Vaihdoin Iibodylle treenaamaan ja oon varma, että siellä painaa painot enemmän kuin uimahallilla ;)

No siksihän sieltä on tullutkin niin paljon kovia nostajia yms. Ei kisoissa painot paina mitään treeneihin verrattuna..:D

Piti kaivella vanha profiili taas esiin, kun olis kysyttävää tuosta Iibodysta. Olen pitänyt tässä "taukoa" treenaamisesta ja vaihtanut asuinpaikkaakin jokusen kerran ja nyt olen laskeutunut Iisalmeen. Kävin kerran uimahallin salilla ja olihan siellä porukkaa! Vähän liiankin kanssa mun makuun. Laitteet jne. oli kyllä ihan asialliset, vaan se tilanpuute..

Mites Iibody on auki ja onko sillä jotain nettisivuja? Voisi käydä vilkaisemassa oisko se mulle sopivampi paikka. Ennen kun asuin Kajaanissa kävin monta vuotta Bodycenterillä ja tykkäsin kovasti, oli käsipainoja, penkkejä ja koneita sopivassa suhteessa. Eli karumpikin paikka kyllä käy, ei tarvi olla kaiken sähköllä toimivaa.

Iibody on auki käytännössä ympäri vuorokauden, kun avaimella pääsee sisään. Kannattaa soittaa Jarmo Wiikille ja kysyä jos saisit avaimen, jotta pääsisit tutustumaan saliin. Jarmon numeron saat Uimahallilta kysymällä (siellä on niillä kaksikin numeroa, joista toinen ei ole enää käytössä).

Tuleva Iisalmelainen ilmoittautuu eli heinäkuussa olisi muutto edessä Oulusta Iisalmeen työn perässä. Uimahallin salin ehdin reilu pari viikkoa sitten käydä katsomassa ja vaikutti ihan asialliselta, kun oma reenikin on nykyisin melkoista harrastelijajumppaa. No laitevalikoima ei yhtä hyvä ollut kuin nykyisellä kotisalilla, mutta kaikkea ei voi saada kerralla :) Iibodyn voisi vielä käydä vilkaisemassa jossain vaiheessa. Tästä ketjusta päätellen muita salivaihtoehtoja ei taida oikein ollakkaan?

Tuleva Iisalmelainen ilmoittautuu eli heinäkuussa olisi muutto edessä Oulusta Iisalmeen työn perässä. Uimahallin salin ehdin reilu pari viikkoa sitten käydä katsomassa ja vaikutti ihan asialliselta, kun oma reenikin on nykyisin melkoista harrastelijajumppaa. No laitevalikoima ei yhtä hyvä ollut kuin nykyisellä kotisalilla, mutta kaikkea ei voi saada kerralla :) Iibodyn voisi vielä käydä vilkaisemassa jossain vaiheessa. Tästä ketjusta päätellen muita salivaihtoehtoja ei taida oikein ollakkaan?

Muita järkeviä saleja ei Iisalmessa ole... Uimahallilla on paras laiterepertuaari ja Iibody on aika minimalistinen sen suhteen, mutta kylläpä sielläkin treeninsä vetäisee. Oulussahan teillä on pelit ja vehkeet ja niin hyvät puitteet että! Semmosta meininkiä pitäs tännekin saada, mutta toistaiseksi ei vielä ole innostuneita yrittäjiä :D Pieni kaupunki kun on...

Muutama viikko nyt reenattu tuolla uimahallin salilla ja kyllähän tuo asiansa ajaa, mitä nyt muutamaa laitetta on vanhalta kotisalilta ikävä. Väenpaljous ei ole vielä haitannut, mutta varmaan kelien vielä kylmetessä voi käydä paikka ahtaaksi. Pienen kesätauon ja olkapäävaivan vuoksi reeni on pikkupainoilla pumppailua, joten iibodylle ei taida vielä olla tarvetta siirtyä :) Itseasiassa kävin kyllä siellä pommisuojassa jossa luulin kyseisen salin sijaitsevan (torin lähistöllä oleva ramppi maan alle?, tien nimeä en muista), mutta en kyllä salia sieltä löytänyt. Olisi ehkä löytynyt jos olisin niille pimeille käytäville lähtenyt tutkimaan :) Lähinnä ensikesää ajatellen voisi ehkä sinne siirtyä, koska nuo uimahallin aukiolot kesäisin ei oikein tue vuorotyöläisen reenaamista. Jatketaan nyt reenejä kuitenkin tuolla uimahallilla toistaiseksi. Muuten Iisalmi vaikuttaa viihtyisältä paikalta, eikä pahempia vieroitusoireita suuremman kaupungin humuun ole tullut. No Kuopio on onneksi lähellä jos joskus täytyy päästä ostosreissulle.

Muutama viikko nyt reenattu tuolla uimahallin salilla ja kyllähän tuo asiansa ajaa, mitä nyt muutamaa laitetta on vanhalta kotisalilta ikävä. Väenpaljous ei ole vielä haitannut, mutta varmaan kelien vielä kylmetessä voi käydä paikka ahtaaksi. Pienen kesätauon ja olkapäävaivan vuoksi reeni on pikkupainoilla pumppailua, joten iibodylle ei taida vielä olla tarvetta siirtyä :) Itseasiassa kävin kyllä siellä pommisuojassa jossa luulin kyseisen salin sijaitsevan (torin lähistöllä oleva ramppi maan alle?, tien nimeä en muista), mutta en kyllä salia sieltä löytänyt. Olisi ehkä löytynyt jos olisin niille pimeille käytäville lähtenyt tutkimaan :) Lähinnä ensikesää ajatellen voisi ehkä sinne siirtyä, koska nuo uimahallin aukiolot kesäisin ei oikein tue vuorotyöläisen reenaamista. Jatketaan nyt reenejä kuitenkin tuolla uimahallilla toistaiseksi. Muuten Iisalmi vaikuttaa viihtyisältä paikalta, eikä pahempia vieroitusoireita suuremman kaupungin humuun ole tullut. No Kuopio on onneksi lähellä jos joskus täytyy päästä ostosreissulle.

Kiva kuulla että olet viihtynyt ja salikin on ollut sopiva. :) Jos iibodylle haluat tulla tutustumaan, niin kannattaa ottaa Jarmo Wiikkiin yhteyttä ja kysyä avainta lainaan. Kaikista helpointa on varmaan ensimmäisellä kerralla tulla tiistaisin klo 18:30 jälkeen, koska sillon varmasti löytää perille, kun ovet on auki. (Salin viereisessä nyrkkeilytilassa on ryhmäliikuntaa, joten meteli varmasti kuuluu sinne käytävään ja salillakin on yleensä silloin porukkaa, joten valot on päällä ja suunnistaminen helppoa.)

Nii ja enpä minäkään siellä millään isoilla painoilla treenaa, mutta mukavastihan nuo miehet on mut ottanu siellä vastaan :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom