täytyy kattoa, että tulisiko syksyllä treenaamaan iibodylle. Tai sitten ensi keväänä, jos sinne pääsis vaikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siilinjärveltä ei ole pitkä matka Kuopioon. Tervetuloa tänne treenailemaanTulin Suomeen Islannista noin 9 v sitten, olin asunut Kuusamossa, huhtikuussa tulin Savoon, Siilinjärveen. En tunne vielä ketään täällä, ja talossa, missä asun ovat vain vanhoja ihmisiä. Olin ajattelut perustaa punttisalli talossa, mutta ei kukaan oli asiasta kiinnostunut. Itse treenaan kotona, tai talon kellarissa, tai Vuorelan kunnonpaikan punttisalilla. Olisi kivaa tavatta muut harrastajat Savosta. Kiitos.
Iisalmessa ei oo nuiden uimahallin ja Iibodyn jälkeen, kun Lady line ja Eijan salonki ja niihin kahteen tuskin oot menossa :D Tai ei näitä kahta viimeistä kyllä oikein saleiksi voi kutsua.
Minä ja avopuolisoni käydään uimahallilla ja on hyvä paikka. Riittävästi kaikkea, joskin toisinaan vähän ahdasta. Siellä käy ihmisiä laidasta laitaan ja sali ja sen ilmapiiri on viihtyisä. Kertamaksu on uimahallille 5e (jos ei oo mitään alennuksia esim. liikuntaseteleitä, opiskelija tmv. alea) Tervetulloo tänne mun puolesta!
Iibodyllä olen käynyt ja sekin ihan toimiva paikka. Sijaitsee pommisuojassa joten siellä on ainakin viileää treenata. Siellä ei taida tarvita ruuhkaa pahemmin pelätä. Karu paikka, mutta toimii. Ja edullinen on: 20e/kk jos oikein muistan.
Kannattaa mun mielestä käydä kokeilemassa kumpaakin.
Tervetulloo vaun Iisalameen! :hyvä: Tuossa vähän mielipidettäni Iisalmen saleista. Itse treenaan uimahallilla.
Iisalmen uimahallin sali
+ Viihtyisä
+ suht hyvä laite valikoima
- tukala varsinkin kesäisin
- Illalla usein ruuhkaa, varsinkin maanantai
Iibody
+ Vieressä voimannosto sali
+ Ei ruuhkaa
+ Viileämpi
+ Halpa
- Vähemmän laitteita, joista osa jo elinkaarensa loppupuolella.
Vaihdoin Iibodylle treenaamaan ja oon varma, että siellä painaa painot enemmän kuin uimahallilla ;)
Tuleva Iisalmelainen ilmoittautuu eli heinäkuussa olisi muutto edessä Oulusta Iisalmeen työn perässä. Uimahallin salin ehdin reilu pari viikkoa sitten käydä katsomassa ja vaikutti ihan asialliselta, kun oma reenikin on nykyisin melkoista harrastelijajumppaa. No laitevalikoima ei yhtä hyvä ollut kuin nykyisellä kotisalilla, mutta kaikkea ei voi saada kerralla Iibodyn voisi vielä käydä vilkaisemassa jossain vaiheessa. Tästä ketjusta päätellen muita salivaihtoehtoja ei taida oikein ollakkaan?
Tuleva Iisalmelainen ilmoittautuu eli heinäkuussa olisi muutto edessä Oulusta Iisalmeen työn perässä. Uimahallin salin ehdin reilu pari viikkoa sitten käydä katsomassa ja vaikutti ihan asialliselta, kun oma reenikin on nykyisin melkoista harrastelijajumppaa. No laitevalikoima ei yhtä hyvä ollut kuin nykyisellä kotisalilla, mutta kaikkea ei voi saada kerralla Iibodyn voisi vielä käydä vilkaisemassa jossain vaiheessa. Tästä ketjusta päätellen muita salivaihtoehtoja ei taida oikein ollakkaan?
Muutama viikko nyt reenattu tuolla uimahallin salilla ja kyllähän tuo asiansa ajaa, mitä nyt muutamaa laitetta on vanhalta kotisalilta ikävä. Väenpaljous ei ole vielä haitannut, mutta varmaan kelien vielä kylmetessä voi käydä paikka ahtaaksi. Pienen kesätauon ja olkapäävaivan vuoksi reeni on pikkupainoilla pumppailua, joten iibodylle ei taida vielä olla tarvetta siirtyä Itseasiassa kävin kyllä siellä pommisuojassa jossa luulin kyseisen salin sijaitsevan (torin lähistöllä oleva ramppi maan alle?, tien nimeä en muista), mutta en kyllä salia sieltä löytänyt. Olisi ehkä löytynyt jos olisin niille pimeille käytäville lähtenyt tutkimaan Lähinnä ensikesää ajatellen voisi ehkä sinne siirtyä, koska nuo uimahallin aukiolot kesäisin ei oikein tue vuorotyöläisen reenaamista. Jatketaan nyt reenejä kuitenkin tuolla uimahallilla toistaiseksi. Muuten Iisalmi vaikuttaa viihtyisältä paikalta, eikä pahempia vieroitusoireita suuremman kaupungin humuun ole tullut. No Kuopio on onneksi lähellä jos joskus täytyy päästä ostosreissulle.