Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen parikymppinen tyttö ja olis mielenkiintoo karistaa hieman kiloja,saada lihasta ja ennen kaikkea kiinteytyä. olen 160cm ja 57kg. millanen treeni olis hyvä ja mites syömisten kanssa pitäs toimia??olen vähentänyt hiilihydraatteja ja makean syöntiä vaikka tälläsenä herkkuperseenä se on hankalaa. olen syänyt ennen aika epäterveellisesti ja nestettäkin on päässyt kertymään. so help me!!! hyvää kevättä;)hei vaan kaikilleolen parikymppinen tyttö ja olis mielenkiintoo karistaa hieman kiloja,saada lihasta ja ennen kaikkea kiinteytyä. olen 160cm ja 57kg. millanen treeni olis hyvä ja mites syömisten kanssa pitäs toimia??olen vähentänyt hiilihydraatteja ja makean syöntiä vaikka tälläsenä herkkuperseenä se on hankalaa. olen syänyt ennen aika epäterveellisesti ja nestettäkin on päässyt kertymään. so help me!!! hyvää kevättä;)
Onkos hyvä venytällä lihaksia kylmänä?
Elasto, jäi joskus kesken kun puhuttiin ohjelmasta, että kun treenaat 2-jakoisella 4 kertaa viikossa, et eka lyhyet toistot ja sitten pitemmät. Mutta käviskö samalla lailla 3-jakoisella että tekis ekan viikon lyhyillä toistoilla ja sit seuraavan viikon pitkillä?
Oon kokeillu ja kokeilen vielä 1-2kk 4-jakoista, niin miten vaihda sitten sen jälkeen 2-jakoiseen? 3-jakoisen kautta`?
riittääkö 2.jakoisessa takareisille 1 liike 2 kertaa vko?
riittääkö 2.jakoisessa takareisille 1 liike 2 kertaa vko?
Moi,
Kysyisin semmosta kun haluun kasvattaa lihasmassaa, niin toi bulkki ruokavalio on silloin mun? Milloin käytetään tota dietti? Aattelin vaan et jos on dietillä, niin sillo lihakset ei kasva?
Niin ja vielä semmosta, että haittaako jos syö joka päivä mäkkisafka? Kun niistä saa aika paljon kaloreita
1. riippuu siitä vauhdista millä tahdot lihasmassaa. bulkilla kun vedät niin tulee myös läskiä aika kivasti kylkiäisenä. dieetillä voi kasvattaa lihasmassaa mutta kasvu ei ole läheskään niin nopeaa kuin bulkilla.
2. eipä... odota hetki etin sulle artikkelin aiheesta kohta...
e: http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/ravinteet.php
Hyvä meinaan itselle ei sovi kuin 1 liike takareisille :(Ite teen 2-jakosessa vetävien päivänä vaan yhden takareisiliikkeen per päivä. Eli tiistaisin teen 5 sarjaa SJMV:tä ja perjantaisin 5 sarjaa koukistuksia.