Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ensinnäkin nämä kyylääjät on kaikkein parhaita..:eek:

Lisäksi kaverit, jotka esim. kyykkyä tehdessä, ovat varaavinaan kyykkypaikan lisäksi puolet muusta salista(käyn liian pienellä salilla?)..penkkipaikan penkillä
istutaan,yksi säädettävä penkki on jalkojen lepuutukseen ja toisella säilytetään treenikassia..lisäksi polvisiteitä ja rannetukia levitellään pitkin salia. :worship:

Kolmanneksi nämä fitness jannut, jotka aukovat salin jokaisen ikkunan koska heidän mielestä salilla on liian kuuma kun tulee hiki..ei muuten mutta salilla on koneellinen ilmastointi ja tämäkin kyseinen tapaus sattui talvella kun ulkona oli -30'C.. :wall:

Siinäpä patoutumat tällä kertaa..olen puhunut. :thumbs:

Ja ne jotka jättää painot tankoihin voisi mun puolesta ruoskia julkisesti.

Porttikielto semmosille, ja sama homma kun jätetään kässäreitä lattialle lojumaan vaikka on sarjat niillä jo tehty. Lappuja on seinällä että käsipainot telineseen. Ei vissiin porukka osaa lukia. :rolleyes: Tai ei jaksa nostella enää niitä painoja takaisin.

eniten ärsyttää jos sattuu olosuhteiden pakottamina sellaiselle salille jossa ei ole tarpeeksi (saman valmistaja)levypainoja!! On helvetin ärsyttävää alkaa kasailemaan esim. maastavetoon erikokoisia ja täysin eripainoisia levyjä, että saisi oikeat lukemat!

ärsyttävintä on odotella pääsyä johonki laitteeseen treenaamaan. ku siinä on koko yläasteen jampat tekemäs failure treeniä...

eniten ärsyttää jos sattuu olosuhteiden pakottamina sellaiselle salille jossa ei ole tarpeeksi (saman valmistaja)levypainoja!! On helvetin ärsyttävää alkaa kasailemaan esim. maastavetoon erikokoisia ja täysin eripainoisia levyjä, että saisi oikeat lukemat!

no huh huh.. :rolleyes: Kyllä muakin ärsyttää. Ja on ihan pakko olla samanvärisiä ja vielä mätsätä mun salikenkiin.

Joopa joo. Ihme valittajia täältäkin löytyy. Mua ei salilla ärsytä juuri mikään. Jos on kässärit lattialla, eikä niillä kukaan tee, nappaan ne ittelleni ja alan tekee niillä.. aika helppoa.

Porttikielto semmosille, ja sama homma kun jätetään kässäreitä lattialle lojumaan vaikka on sarjat niillä jo tehty. Lappuja on seinällä että käsipainot telineseen. Ei vissiin porukka osaa lukia. :rolleyes: Tai ei jaksa nostella enää niitä painoja takaisin.

Mä kerran tyhjensin prässin noin 300 kilosta levyjä, kun joku herrasmies oli ne siihen jättänyt. Sanoin sit yhelle rouvalle, et ei näitä painoja sais tällee jättää, sekin vaan sano, et ei kovin moni nainen noita 50 kilon lättyjä tosta saa liikkeelle ta pois. Se on muuten vittumaista tyhjentää sitä prässiä vaikka tekis ite siinä, mutta on se perkele jos ei saada painoja telineisiin.

toi on taivahantosi. Tekis mieli vetää lättyyn semmosia, jotka jättää ne painot paikalleen:curs:
Onhan se vittumaista. esim raskaan maven jälkeen repiä niitä kiekkoja pois siitä ja kantaa telineeseen. Mut se täytyy ottaa treenistä sekin :D

no huh huh.. :rolleyes: Kyllä muakin ärsyttää. Ja on ihan pakko olla samanvärisiä ja vielä mätsätä mun salikenkiin.

Joopa joo. Ihme valittajia täältäkin löytyy. Mua ei salilla ärsytä juuri mikään. Jos on kässärit lattialla, eikä niillä kukaan tee, nappaan ne ittelleni ja alan tekee niillä.. aika helppoa.

En lähtis värittää, ettei mikää koskaa ärsytä.
Omalla kohdalla ei ärsytä mikään juuri koskaan, mutta sen päivän sattuessa joku tollanen toisarvone juttu voi ärsyttää hetkellisesti, mutta ei kukaan jätä noiden mitättömien pikkujuttujen takia salille menemättä :D

Kesä tulossa ja ihmiset haluaa rantakuntoon ---> ruuhka salilla. Varsinkin nyt kun on töissä, niin tulee käytyä salilla siinä 16-19 aikoihin jolloin kaikki muutkin ovat salilla. Onneksi ei ole penkkiä tässä ohjelmassa sillä se on koko ajan varattu, mikä ei ole ihme.

Kyllä minua ainakin riipoisi kasailla maveen painoja 2,5kg:n ja 5 kg:n kiekoista. Eräällä salilla, jossa kävin, levypainoja ei tosiaankaan ollut liikaa. Jalkaprässiä tehdessä painoja sai hakea vähän joka puolelta salia, vaikka silloinkin aika säälittävillä painoilla tein prässiä. Tilanne vain paheni jos oli vähänkin enemmän ruuhkaa. Vakiona oli se, että painoja tarvitsi vähintään kahdessa eri paikassa, ja silloin ne oli jo kortilla.

Onneksi vaihdoin semmoselle salille että ei ihan vähällä lopu painot kesken.

Nyt viimeaikoina on alkanut ärsyttää, kun jotkut pyytävät lupaa tehdä välissä ja, kun heille antaa luvan niin niillä on joku ihmeen pitkä hinkutus sarja tyyliin 50toistoa hitaasti. Ei tässä muuta, mutta silloin, kun tekee lyhyillä palautuksilla niin tuossa tulee jo pitkä palautus.

Nyt viimeaikoina on alkanut ärsyttää, kun jotkut pyytävät lupaa tehdä välissä ja, kun heille antaa luvan niin niillä on joku ihmeen pitkä hinkutus sarja tyyliin 50toistoa hitaasti. Ei tässä muuta, mutta silloin, kun tekee lyhyillä palautuksilla niin tuossa tulee jo pitkä palautus.

No miks et sano että ei voi nyt tehä välissä kun sulla on lyhyet palautukset, mutta sen sijaan taas kyseinen laite/tanko/jne luulis vapautuvan kuitenkin pian. Tai sitten kysyt että tekeekö kuinka pitkää sarjaa kun sulla on lyhyet palautukset.

Sinällään minimaalinen juttu tämä, mutta jos salilla on levytankoja noin kymmenen kappaletta, olisi kiva, jos niitä kaikkia ei sotkettaisi magnesiumilla. Likaisista salihanskoista kun aine sitten leviää joka paikkaan.

Salikohtaista:

Aukiolo:
perjantaina et voi enää tehdä urheilutalolla mitän klo 18 jälkeen :curs: . Vittu jotain kesäaikatauluja. On vituttanut takuulla muitakin.

Arkipäivät:
14-17:
Hemmetin hyvä aika treenata. Ei ole vitusti porukkaa, eikä möyssäreitä, jotka varaavat kaikki salin tangot oman treenini ajaksi :D
17-20.00:
Porukkaa vitusti ja kaikki mahdolliset yleensä varattuna. Saa tuntea itsensä alemmaksi treenipainojen perusteella :P .

tuo on muuten niin totta :D ei aina,mutta toisinaan tuntuu että ne muut on siellä vaan pilaamassa mun treeniä :D

Samalta tuo tuntuu varmaan monella muulla, esimerkiks mulla. :hyper:

Hauiskäännöt, soudut ja muut vastaavat power rackissa kun itse pitäisi päästä vetämään tiukat kyykkysarjat. Noita edellä mainittujahan ei järkevästi pysty tekemään ilman jättimäistä metallikehikkoa...

Back
Ylös Bottom