yusuplus
Banned
Ja c-vitskussakin lukee että päivässä ainoastaan se 60mg
Eiks toi oo ennemmin vähimmäisannos. Et jos tota et saa, nii tulee joku c-vitsku puutostila.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja c-vitskussakin lukee että päivässä ainoastaan se 60mg
En ensinnäkään käytä kalanmaksaöljyä, vaan kalaöljyä (kapseleina). Enkä syö 5 kapselia iltaisin, vaan 4 kapselia aamiaisen yhteydessä ja toiset 4 kapselia protsku+hiilariaterian yhteydessä. On nimittäin tutkittu, että jo 3 g kalaöljyä yhdessä vaikka sokeripitoisenkin aterian kanssa alentaa aterian glykeemistä vaikutusta merkittävästi.Sellainen juttu mua askaruttaa, että miksi Hulkki syöt 5 kapselia kalanmaksaöljyä iltaisin?
Ainoa syy, miksi noissa Möllereissä yms. lukee että annostusta ei saa ylittää, on se, että kyseisissä tuotteissa on kalaöljyn lisäksi yleensä 2 kapselissa 100% suositellusta päiväannoksesta E-vitamiinia. Itse käytän kalaöljykapseleita, joissa ei ole vastaavalla tavalla E-vitamiinia (muutoin kuin säilömistarkoituksiin pienempi määrä).Siis miksi noin monta kapselia? Mun kalanmaksaöljypurkin kyljessä lukee ainakin, että maksimissaan 2 kappaletta päivässä ja annostusta ei saa ylittää....
Tuo suositeltu päivittäisannos 60 mg estää keripukin syntymisen pitkällä aikavälillä.Eiks toi oo ennemmin vähimmäisannos. Et jos tota et saa, nii tulee joku c-vitsku puutostila.
En ensinnäkään käytä kalanmaksaöljyä, vaan kalaöljyä (kapseleina). Enkä syö 5 kapselia iltaisin, vaan 4 kapselia aamiaisen yhteydessä ja toiset 4 kapselia protsku+hiilariaterian yhteydessä.

En ensinnäkään käytä kalanmaksaöljyä, vaan kalaöljyä (kapseleina). Enkä syö 5 kapselia iltaisin, vaan 4 kapselia aamiaisen yhteydessä ja toiset 4 kapselia protsku+hiilariaterian yhteydessä. On nimittäin tutkittu, että jo 3 g kalaöljyä yhdessä vaikka sokeripitoisenkin aterian kanssa alentaa aterian glykeemistä vaikutusta merkittävästi.Ainoa syy, miksi noissa Möllereissä yms. lukee että annostusta ei saa ylittää, on se, että kyseisissä tuotteissa on kalaöljyn lisäksi yleensä 2 kapselissa 100% suositellusta päiväannoksesta E-vitamiinia. Itse käytän kalaöljykapseleita, joissa ei ole vastaavalla tavalla E-vitamiinia (muutoin kuin säilömistarkoituksiin pienempi määrä).
Kalaöljyä itsessään on hyvin hankala saada "liikaa". Sama kuin joku sanoisi että rypsiöljyä ei saa vetää yli 2 grammaa päivässä.Tuo suositeltu päivittäisannos 60 mg estää keripukin syntymisen pitkällä aikavälillä.
Kuten olen jo moneen kertaan tässäkin threadissa maininnut, olen pitkään tilannut kalaöljykapselit bulkkina suurissa erissä (väh. 1000 kpl kerralla) Englannista. Nyt viimeiset viikot olen tosin popsinut Fastin kapseleita.Minkä merkkisiä kapseleita syöt?![]()
Juu, en esim. itse ole lainkaan huolissani noista E-vitamiinin suositussaantien ylityksistä. Mutta tuo E-vitamiinin täysi päivittäissuositusannos 2 kapselissa monella valmistajalla edellyttää tuota tekstiä purkin kyljessä, että annostusta ei saa ylittää. Menee vähän samaan luokkaan kuin se, että vielä jokin aika sitten kreatiinituotteissa piti kai Suomessa lukea että päiväannos on 2 g ja sitä ei saa ylittää.Eipä tuota E-vitamiiniakaan helppo ole saada liikaa. Moni urheiluravintoexpertti suosittelee sitä paljon isompia määriä kuin tuo kalaöljykapseleista saatava määrä vaikka niitä ottaisi moninkertaista annosta. E-vitamiini on erittäin hyvä antioksidantti.

Yleensä kalaöljykapselit sisältävät gramman kalaöljyä, ja gramma rasvaa sisältää 9 kcal edestä energiaa.Paljonkos näissä kalaöljy kapseleissa on kaloreita? 90?
Juu. Nyt olen tosin vajaan viikon ajan testaillut oliiviöljyn tilalla kylmäpuristettua rypsiöljyä, saadakseni suhteessa enemmän omega-3-rasvahappoja ja vähemmän omega-6-rasvahappoja.Ovatko öljyt, joita imailet noissa sheikeissä, perua DC-ajoilta eli pellavansiementä ja oliivia?
Pellavansiemenöljy sisältää aika helvetin hyvin alfalinoleenihappoa.Muistatko mistä syystä Dante suositteli nimenomaan pellavansiemenöljyä?
http://www.fast.fi/index.php?mid=501&a=show&id=186Syötkö päivästä toiseen ja kolmanteen samat sapuskat ilman mitään sen kummempia kikkailuja? Kikkailuilla tarkoitan esim. yhtä päivää viikossa jolloin proteiininsaanti tiputetaan kolmasosaan normipäivästä jne....
Heh, itse asiassa juuri muutaman päivän päästä pitäisi mennä Tampereelle kuvaamaan Fastille hieman matskua. Ei tosin mitään kalenteria. :DSaat yllätyspuhelun Fastin pojilta, ja sinun pitää lähteä kalenterikuvauksiin a) 2 päivän päästä b) 7 päivän päästä. Kunto pitäisi tietysti saada mahdollisimman kovaksi. Mitä teet?

klip
No jos itse haluat nesteistä päästä eroon, ei ehkä kannata kysyä mitä meikäläinen tekisi. Jos pöhöä on, kannattaa yksinkertaisesti ottaa vaikka 2-3 päivääkin maltillisen matalilla hiilareilla (noin 200 g päivässä miehille, ehkä 150 g naisille), vettä koko ajan reippaasti juoden. Ei treeniä näinä päivinä, jotta lihasglykogeenit eivät tyhjentyisi kuin osittain. Lopputulos on siis hieman tavallista tyhjempi, mutta myös kuivempi kunto.Joo, aika samoja juttuja olin itsekin miettiny, lähinnä kiinnostaa sen hiilari-suola-nestepöhön poissaaminen.
Tänks, terveisin nimim. "Nyt on kiire" :D
No jos itse haluat nesteistä päästä eroon, ei ehkä kannata kysyä mitä meikäläinen tekisi.

Elastolle: Uusimmassa Bodylehdessä oli yksinkertaistettu malli tuosta tyhjennys/tankkaushommasta.

Jos nyt ihan pilkkua nussitaan,ni tais olla toiseksi uusimmassa bodylehdessä![]()
Liian laaja aihe tässä vastattavaksi. Käytännössä kuitenkin pidän näitä radikaaleja tyhjennys/tankkausmetodeja lähinnä roinareiden juttuna (koska roinareilla on usein kovat pöhöt aineista johtuen päällä, jolloin on hieman pakko yrittää raakojakin toimenpiteitä tilanteen korjaamiseksi), eikä naturaalin kannata mielestäni lähteä tekemään jo entuudestaan hyvälle kondikselle mitään erikoista vaan lähinnä pientä, maltillista manipulaatiota. Toki jos nesteiden kanssa on suuria ongelmia (harvinaista fiksusti dieetanneella natikalla), on jotain isompaa tehtävä.Minkälaisia vinkkejä antaisit Hulkki sitten taas ihan yleisesti ottaen juurikin tuohon lihasten ja ihon välisen nesteen poistoon ja sen jälkeen mahdollisesti lihasten täyttämiseen? Onko kyseinen yhtälö ihan mahdotonta vai miten saisi lihakset näyttämään mahdollisimman pyöreiltä ja hyviltä vaikka muutoin olisi aika tyhjä? Miten esim. ennen kisoja menetellään?
En ole. Olen junnusta saakka ollut keskimääräistä kankeampi, enkä hae tuolla venyttelyllä niinkään venyvyyttä (koska se on jo vuosien varrella huomattu että sitä ei tule), kuin palautumista ja lähinnä täysien liikeratojen ylläpitoa.Toinen turha kysymys: kun kerran venyttelet paljon, niin oletko notkea?
http://www.fast.fi/index.php?mid=391#29Kerro yhden päivän kaikista ruokailuistasi listan muodossa. Koevastaus 10 p.:D