Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minäkun luulin, että se vapautettiin
Olisko jotain maustamisvaihtoehtoja hera 80:n jo mansikalla maustettuun, ei oikein pure sen maku :D
ei purru muhunkaa. kaakaojauhetta vaa tohonki ni alkaa maistumaan, vaikka on mansikkaheraa.
Banaani toimii mansikankin kanssa yllättävän hyvin.Olisko jotain maustamisvaihtoehtoja hera 80:n jo mansikalla maustettuun, ei oikein pure sen maku :D

Olisko jotain maustamisvaihtoehtoja hera 80:n jo mansikalla maustettuun, ei oikein pure sen maku :D
Ihan törkeen hyvää minusta. Veteen sekoitettuna sen sijaan aika pahaa , mutta menee alas niinkin.Moi, voi olla hieman hassu kysymys, mutta vaivaa kuitenkin=) Eli tunapurkin kyljessä lukee esim. Paino 185g, josta 140g tonnikalaa, ravintosisältö /100g - proteiini 23g, rasva 8g. Saanko purkista proteiinia 32g(1,4*23) vai ¨n. 43g(1,85*23)? Lähinnä mietityttää kun joissakin purkeissa lukee 100g tuotetta sisältää... ja sit se että lajikkeiden erot on niin huimat, prodea 20-30g. Itse olen laskenut aina tuon tonnikalan painon mukaan.
[/QUOTE]
Totanoin tää on kyl tyhmin kysymys mitä on, mut pakko kysyä :D
oon alottanu ekan diettini enkä oo oikeen perillä kalorien laskemisesta
miten ne lasketaan? kaikki puhuu jostain taulukoista. Mut siis jos syön esim omenan nii mistä tiän paljon siin on kaloreita :( ??
AAAPUUUUWAAA :arvi:
tää on todennäköisesti aivan turhaa hifistelyä mutta kysympä kuitenkin... eli onko treenin jälkeisellä aterialla tärkeää saada insuliini-piikki? siis noin 1h palkkarin jälkeen. Luin parikin tutkimusta netissä minkä mukaan chili vähentää insuliinin tuotantoa syömisen jälkeen. Ja tää äijä ei todellakaan chiliä säästele, joten onko tämä haitaksi?
Ostin epähuomiossa dextroa malto6 sijaan, niin voinko sitä nyt sekoittaa palautusjuomaan vai vieläkö piti lähtä ostamaan se malto erikseen?