Mitenkäs teillä kulkee treenit lepo viikon jälkeen? Itsellä homma tökkii joka kerta yhtä paljon
Motoriikka hieman hakusessa ja on tunne että ei saa sitä normaalia 110% irti itsestään lepoviikon jälkeen. On hieman sellainen fiilis että lihakset ovat ikään kuin hieman unessa, löysän oloiset eikä räjähtävyyttä ollenkaan pelissä mukana :(
Mutta ensimmäisen treeniviikon jälkeen homma taas toimii paremmin kuin koskaan ennen. Silloin on fiilis että voimatasot ovat nousussa ja mikään ei pysäytä minua :D
Näin homma tuntuu olevan minun kohdalla. Mitenkäs teillä muilla menee treenit lepoviikon jälkeen? Tuli vain mieleen tälläinen kysymys paskan treenin jälkeen (lepoviikon jälkeisen).
Motoriikka hieman hakusessa ja on tunne että ei saa sitä normaalia 110% irti itsestään lepoviikon jälkeen. On hieman sellainen fiilis että lihakset ovat ikään kuin hieman unessa, löysän oloiset eikä räjähtävyyttä ollenkaan pelissä mukana :( Mutta ensimmäisen treeniviikon jälkeen homma taas toimii paremmin kuin koskaan ennen. Silloin on fiilis että voimatasot ovat nousussa ja mikään ei pysäytä minua :D
Näin homma tuntuu olevan minun kohdalla. Mitenkäs teillä muilla menee treenit lepoviikon jälkeen? Tuli vain mieleen tälläinen kysymys paskan treenin jälkeen (lepoviikon jälkeisen).