Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua ärsyttää jotkut noin samanikäset (14-15v), jotka salilla tekee penkkiä, hauista, pec deckkiä ja joskus jopa alataljaa :D sit tekniikka on ihan perseestä Ja jos koittaa neuvoa niin vastaus on jotakuinkin näin. "Pidä huoli omista asioistas" :D ykskin tyyppi teki alataljaa selkä ( tommoses asennos eli siis ihan sika köyryssä koko suorituksen ajan, oli vähän huvittavan näköstä :D Mutta alkaa meneen :offtopic:.

Mua ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka päättää tehdä 3-4 liikettä vuoronperään (=varaa 3-4 laitetta salilta)....miksei voi keskittyä vain yhteen kerrallaan?

Mua kyrsii suunnattomasti sellaset kaverit ketkä lataa tankoon painoo ja ku lopettaavat nii eivät ota niitä pois siitä...

mulla sama toi ku jengi ei ota painoja pois käytön jälkeen. meidän salilla esim viikinkien pelaajat tekee niin. sit semmoset mitkä aina nouvoo kaikki liikeiden teossa. siis ihan kaikkia.

Osalla jengistä joku pöpökammo, kun se treenivaatteiden pesu otettiin esille? Et täytyy olla ne puhtaat ja hyvännäköset vaatteet aina päällä kaikilla.
Ei siellä salilla homoilemassa/sosialisoimassa käydä, et täytyy olla meikattu jne. Arvostan enemmän niitä hardcore treenaajia esim. Kontulan voimanosto puolella, missä osalla jengistä saatta olla revennyttä paitaa tvs. Ei paljoo ulkonäkö kiinnosta niitäkään, vaan keskittyy siihen treeniin 110%.

Osalla jengistä joku pöpökammo, kun se treenivaatteiden pesu otettiin esille? Et täytyy olla ne puhtaat ja hyvännäköset vaatteet aina päällä kaikilla.
Se, että pitää puhtaita vaatteita eikä haise kuolleelle eläimelle on kohteliasta muita salillakävijöitä kohtaan - ihan samalla tavalla kuin painojen laittaminen takaisin paikoilleen.

Aihe on käsitelty tässäkin ketjussa jo monta kertaa. Ei tarvitse olla supertrendikäs ja suoraan kuivausrummusta kaikki vaatteet, mutta voi niitä nyt perkele joskus pestä, samoin kuin itseään. Oletko koskaan ollut sellaisen ihmisen lähellä esim. bussissa, joka ei ole käynyt aikoihin suihkussa tai pessyt vaatteitaan? Se pershien, lian ja ties minkä muun yhdistelmä ei ole kovin ihanaa haisteltavaa, siihen kun alkaa vielä haisuli kunnolla hikoilemaan niin haju leviää laajalle.

Puhdas hiki ei haise pahalle ja hikoilemaan sinne salille mennään, mutta se, että välillä pesee treenikamppeita ja käy salin jälkeen suihkussa ei kyllä mun mittapuulla ole vielä mitään trendipelleilyä. Omat treenikamat on vissiin Tarjoustalosta, mutta kyllä ne nyt pesukoneeseen ilkeää laittaa.

Mua ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka päättää tehdä 3-4 liikettä vuoronperään (=varaa 3-4 laitetta salilta)....miksei voi keskittyä vain yhteen kerrallaan?

niin Hulkki ja Karpaasi85!perkele

Vaikka kuka tekisikin kuinka perättäisinä sarjoina tai kuntopiirinä liikkeet, niin kyllä siinä on silti aikaa tehdä välissä jos vain kehtaa kysyä. Eikä tietääkseni kellään ole omistusoikeutta varata laitteita, jos ei sillä hetkellä käytä niitä.

ootko kuullut liikepareista? Saa mm. lyhennettyä treeniin kuluvaa aikaa huomattavasti.

Minua ärsyttää kaikista eniten sellaiset salilla kävijät jotka luulevat olevansa niin vitun kurkoja et omistaa koko salin! Sellasia oon joskus tuntunu tapaavan ja sit ne tulee lässyttää jotain omia paskajuttuja jotka sotkee oman treenin. Jokaikisellä treenaajalla on oikeus tulla salille ja treenata kovaa jos haluaa.

Nykyisellä treenisalilla ei ärsytä juuri mikään...Entisellä salilla oli muutama itseään täynnä oleva ns.bodari/voimanostaja jotka saivat lähes jokaisen treenaajan ärsyyntymään.Eli jos kyseisillä veijareilla oli penkkipäivä,niin muilla ei ollut penkille mitään asiaa,kehottivat jopa poistumaan penkiltä jotta he saavat tehdä yli tunnin penkkitreenin:) Sama mies ei oppinut tervehtimään vaikka oli treenannut samalla salilla vuosia:)edelleen sama mies kannusti nuoria lupauksia dopingin käyttöön...Mutta nyt se touhu vaan naurattaa,eikä tarvi enää murehtia moisesta.Nykyinen treenipaikka on hyvä ja porukka on mukavaa:)

ootko kuullut liikepareista? Saa mm. lyhennettyä treeniin kuluvaa aikaa huomattavasti.

Enpä taida olla kuullut. Kuten sanoin, niin ei nyt ärsytä jos joku käyttää muutamaa laitetta liikeparina, mutta jos käyttää neljää, niin on vähän niin ja näin :)

Oletko koskaan ollut sellaisen ihmisen lähellä esim. bussissa, joka ei ole käynyt aikoihin suihkussa tai pessyt vaatteitaan? Se pershien, lian ja ties minkä muun yhdistelmä ei ole kovin ihanaa haisteltavaa, siihen kun alkaa vielä haisuli kunnolla hikoilemaan niin haju leviää laajalle.
En nyt tarkottanu ihan tommosta ääripäätä.
En ole treenannut semmosen lähellä. Onko se niin yleistä saleilla, että sen voi mainita yleisenä vitutuksena?

Omat treenikamat on vissiin Tarjoustalosta, mutta kyllä ne nyt pesukoneeseen ilkeää laittaa.

Tarkoitit sun kamoja?

Kyllä se on tollaset tyypit kun varaavat penkin isolla porukalla ja pitävät helvetin pitkiä taukoja lukien jotain bodauslehtiä ja lässyttäen sitä sun tätä. Sitten kun siinä käy porukkaa mainitsemassa asiasta vähän väliä eikä mitään reaktiota :curs:

En nyt tarkottanu ihan tommosta ääripäätä.
En ole treenannut semmosen lähellä. Onko se niin yleistä saleilla, että sen voi mainita yleisenä vitutuksena?

Ilmeisesti, mistä minä tiedän? Ei ole tullut omalle kohdalle vastaan, mutta voisi kuvitella, että pienellä salilla käy vakiojampat, jos siellä on 1 tai 2 haisulia on aika iso mahdollisuus, että sen/niiden kanssa osuu sinne samaan aikaan.

Tarkoitit sun kamoja?

Mä en nyt oikein tajua, mihin tällä viitataan, mutta mun pointti oli siis se, että eivät vain ne trendikkäimmät vaatteet ole tarkoitettu pitää puhtaana ja siistinä. Eli peseytyminen ei ole kytköksissä vaatteiden hintaan/merkkiin, vaan myös ne halvemmat kamat voi samalla tavalla laittaa koneeseen (kuten itse siis loppukaneettini mukaisesti teen).

Venyttely perkele! :wall:

Kerrankin on pakko avautua tälläiseen "mikä-vituttaa" -threadiin. Ehdottomasti TTY:n paremman salin politiikka, jossa on jotain pirun vuoroja joka päivä johonkin hyviin aikoihin, kuten klo 17-18. Tosi kiva katella salin ovella että nyt siellä on joku naisten vuoro, jossa on 3 naista treenaamassa enkä sinne voi mennä, kun sillon ei miehiä sinne päästetä. :curs: Ja jos tällöin eksyy pienemmälle TTY:n salille niin se on niin täynnä ettei sekaan mahdu. Ärsyttää suunnitella treenejä muiden kellojen mukaan. Saakeli pistän kohta peruukin päähän ja menen sinne naisten sekaan treenaamaan kun siellä kuitenkin on paremmin tilaa... :D

Back
Ylös Bottom