Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Joo tää on varmaanki taas tyhmä kysymys :D mutta kysympä silti
oon 15 v ja painan 76 kiloo :D niin onko mun terveellistä vetää kreatiinia :DD
ja kysympä tähän samaan hengenvetoon ku kaverit sano et jos käyttää lisäravinteita eikä liiku niin se kertyy sappikiviks tai jotain :DD heh
en tiä että selittäkääs mulle
Hymiöt vittuun. :D

Ihan terveellistä on käyttää. Luuletko että sitä sulle kaupassa myytäisiin jos vaarallista olisi. Ei Prisman hyllylle päädy mitään tappokamaa.

Lisäravinteista sappikiviä? :eek: Bullshit.

Nyrkkisääntönä kaupasta ei saa vaarallista ainetta ja varsinki jos pysyy annostuksissa. Ja pro käyttäjät sitten tieten vähä "soveltaa" nuita annostuksia.

Nyrkkisääntönä kaupasta ei saa vaarallista ainetta ja varsinki jos pysyy annostuksissa. Ja pro käyttäjät sitten tieten vähä "soveltaa" nuita annostuksia.
No tarviiko edes olla mikään hurja "pro" ? Mä oon edelleen sitä mieltä että ei aina kannata sokeasti tuijottaa noita annostusohjeita vaan kokeilla kaikkea, kun noi kreankin annostusohjeet on ainakin omalla kohdalla ollu hieman alakanttiin. Ja puhun nyt siis yksinomaan kreatiinista, ehkä jotain helvetin ripped fuelia tms ei kannata testailevasti lähteä yliannostelemaan. :jahas:

Mulla ei toi kreatiini oikeen vaikuta mitenkään, mikä on mielestäni aika kumma juttu, kun yleensä oon aika herkkä kaikelle ja muutenki voi olla vähän nestepöhötystä.

Aluksi luulin, että olin saanut väärää tavaraa, kun täällä oltiin kerrottu, että on ihan paskan makuista. Mun mielestä taas ei maistunut juuri miltään ja mä oon hullu nirso.

Sitten myös ihmetytti, kun sanottiin että saattaa aluksi tulla tankkausjaksolla mahakipuja varsinkin jos ei juo tarpeeksi. Mulla on ollu aina herkkä vatsa mutta mitään ei tapahtunut. Sitten yritin oikeen pakolla saada mahaa kipeäksi kaksin tai kolmikertaisilla annoksilla (ja viimeisissä kokeiluissa myös vähällä vedellä), mutta en saanut mitään aikaiseksi. Pöhötystäkään ei tullut tai painon nousua. Myöskään treenipainot eivät nousseet tavallista paremmin. Ja tein ihan täällä annettujen ohjeiden mukaan aluksi aika pitkään, mutta sitten aloitin omat testini, kun en mitään huomannut.

Noh nykyään käytän sitä välillä, placebo-hakuisesti.:david: :D

Monella tuntuu toimivan, mutta mulla ei jostain syystä...:jahas:

Pakkikselta hankin, ettei pitäis kamassa mitään kummaa olla.

Mulla ei toi kreatiini oikeen vaikuta mitenkään, mikä on mielestäni aika kumma juttu, kun yleensä oon aika herkkä kaikelle ja muutenki voi olla vähän nestepöhötystä.

Aluksi luulin, että olin saanut väärää tavaraa, kun täällä oltiin kerrottu, että on ihan paskan makuista. Mun mielestä taas ei maistunut juuri miltään ja mä oon hullu nirso.

Sitten myös ihmetytti, kun sanottiin että saattaa aluksi tulla tankkausjaksolla mahakipuja varsinkin jos ei juo tarpeeksi. Mulla on ollu aina herkkä vatsa mutta mitään ei tapahtunut. Sitten yritin oikeen pakolla saada mahaa kipeäksi kaksin tai kolmikertaisilla annoksilla (ja viimeisissä kokeiluissa myös vähällä vedellä), mutta en saanut mitään aikaiseksi. Pöhötystäkään ei tullut tai painon nousua. Myöskään treenipainot eivät nousseet tavallista paremmin. Ja tein ihan täällä annettujen ohjeiden mukaan aluksi aika pitkään, mutta sitten aloitin omat testini, kun en mitään huomannut.

Noh nykyään käytän sitä välillä, placebo-hakuisesti.:david: :D

Monella tuntuu toimivan, mutta mulla ei jostain syystä...:jahas:

Pakkikselta hankin, ettei pitäis kamassa mitään kummaa olla.

mitä kreaa vedit?

Tämä keskustelu kuihtui ennen aikojaan.. Mitäs muut ovat mieltä? Itse aloitin kreatiinikuurin nyt neljännellä dieettiviikolla vähän piristääkseni pudonneita treenipainoja ja lisätäkseni kadonnutta lihasmassaa pienellä nestepöhöllä :david: Ei haittaa vaikka painonlasku pysähtyisikin, kun katson laihtumiseni mieluummin mittanauhasta kuin vaa'asta.

Tuolla tuli väite siitä että mitä vähemmän nestettä, sitä paremmin rasva palaa. Miten on?

Tämä keskustelu kuihtui ennen aikojaan.. Mitäs muut ovat mieltä? Itse aloitin kreatiinikuurin nyt neljännellä dieettiviikolla vähän piristääkseni pudonneita treenipainoja ja lisätäkseni kadonnutta lihasmassaa pienellä nestepöhöllä :david: Ei haittaa vaikka painonlasku pysähtyisikin, kun katson laihtumiseni mieluummin mittanauhasta kuin vaa'asta.

Tuolla tuli väite siitä että mitä vähemmän nestettä, sitä paremmin rasva palaa. Miten on?

No tuolle nesteväitteelle nyt ei ole mitään perustetta. Jokainen tietää että nestevajaus sen sijaan on haitallista about kaikille kehon normaaleille toiminnoille.
Mistähän ananasdieetistä tämäkin on taas saanut alkunsa.

Ja yleisesti: kreatiini sopii vallan hyvin dieetille sen tutkittujen, kiistattomien sekä osaltaan ehkä vielä tutkimattomienkin etujen vuoksi. Ainoastaan jos kilpailee painorajoitetussa lajissa tai kehonrakennuksessa tms, voi olle syytä jättää viimeisillä viikoilla kreatiini pois. Muutenhan siitä nyt on lähinnä hyötyä.
Varsinkin jos yleensä ei syö kreatiinia jatkuvasti ja sitten sen "kuurin" ajoittaa siihen pisteeseen kun tuntuu että treenipainot on dieetin myötä pikkuhiljaa hiipumassa, voi se boosti olla vallan erinomainen lopputuloksen kannalta niin henkisten kuin fyysistenkin tekijöiden myötä.

määristä

ei jaksanut koko ketjua kahlata läpi mutta heräsi kysymys. miten mittaisin tarkiten sen esim. 5g kreaa? teelusikallinen, tiedän, mutta kukkurainen vai ihan tasainen? minkään näköstä keittiö vaakaa ei löydy.

ei jaksanut koko ketjua kahlata läpi mutta heräsi kysymys. miten mittaisin tarkiten sen esim. 5g kreaa? teelusikallinen, tiedän, mutta kukkurainen vai ihan tasainen? minkään näköstä keittiö vaakaa ei löydy.
Vaa'alla, muuten se on aina vain arvio... Hommaa vaaka.

ainakin ite päädyin tälläiseen tulokseen: otin oikee mitan mihin mahtuu se 5grammaa. kippasin ne siitä lusikkaan ja ihan hiukan meni kukkuralle. en sitten tiedä onko tämäkään luotettava. vaakakin kyllä löytyis multa. ja teeluskoitakin on erikokoisia :D

Ei se oo niin nuukaa. Pari n. kukkurallista teelusikallista päivässä vetäsee niin pitäs toimia jos on toimiakseen. Ite en juurikaan oo hyötyä huomannu, mutta vedän silti ihan placebo-mielessä:D

Ostin XTREME-merkkistä kreatiinipyruvaattia, tietääkö kukaan onko tämä puhditettua kreatiinia? Ihmetyttää kreatiinin maku, maistuu sitruunahapolle vaikka tuotteen pitäisi olla 100% kreatiinipyruvaattia...

Back
Ylös Bottom