Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Mä oon hiomannu et tietyt lisäravinnemerkit laittaa kyllä pukkaamaan finnejä sieltä sun täältä. Pienellä paikkakunnalla aloittaessani ei myyty kuin X tuotteita (sen enempää mustamaalaamatta merkkiä). viikko meni, naama kukki ja selkä ihana näppyinen. käytin jauhot loppuun ja vaihdoin merkkiä. sen koommin ei ongelmaa ollu, kunnes jostain ihmeen syystä kokeilin samaa merkkiä uudelleen, samoin sivuvaikutuksin. veljelläni on samoja havaintoja.. tiedä sitten..

Mä oon hiomannu et tietyt lisäravinnemerkit laittaa kyllä pukkaamaan finnejä sieltä sun täältä. Pienellä paikkakunnalla aloittaessani ei myyty kuin X tuotteita (sen enempää mustamaalaamatta merkkiä). viikko meni, naama kukki ja selkä ihana näppyinen. käytin jauhot loppuun ja vaihdoin merkkiä. sen koommin ei ongelmaa ollu, kunnes jostain ihmeen syystä kokeilin samaa merkkiä uudelleen, samoin sivuvaikutuksin. veljelläni on samoja havaintoja.. tiedä sitten..

joo ooon kuullu tuota ihan samaa...kyllä kai tuo voi pitää paikkaansa..itse en ainakaan ole merkeissä mtn huomannut, en kyllä ole paljon eri merkkejä kokeillutkaan..

Suurin riski taitaa olla lompakon runsas keveneminen ilman kunnon vastinetta.. :jahas: Tiedän että oli tyhmä vastaus, mutta tämä lienee todettu täällä jo moneenkin kertaan.

No ei tosiaan. Missä mielessä? Ei ne vahingollisia ole, tosin eivät toimikkaan.

Noh... jos et kovin sairas ole, niin kyllä ne ravintoaineet ensin imeytyy ja se pihvi minkä syöt ei tulekaan sieltä pyllystä pihvin näkösenä vaan se näyttää enempi kakkapökäleeltä.

No ei tosiaan. Missä mielessä? Ei ne vahingollisia ole, tosin eivät toimikkaan.

Eikö myöskään Z.M.A?????En oo nimittäi siitä mitää pahaa kuullu

Kysymys eväiden kuljetuksesta:

Mitenkä kannattaa pakata, kun on tarkoitus ottaa kouluun mukaan kaksi annosta hera+öljy sekoitusjuomia? Laitanko annokset omiin sheikkereihin kotona valmiiksi ja vettä sitten laitan juuri ennen juomista... Vai onko vielä nokkelampaa ajatusta. Onko jotain muuta ratkaisua, mihin ei tarvitse kahta sheikkeriä, mutta olisi silti kätevää.

Onko jotain hyviä patentteja saada lisäpainoa kiinnitettyä jalkoihin, kun teen kotona jalkojennostoa? Teippi- ja naruviritelmät ei houkuttele, koska on mieletön homma avata ja kiinnittää uudestaan muun treenin ohessa...

Kysymys eväiden kuljetuksesta:

Mitenkä kannattaa pakata, kun on tarkoitus ottaa kouluun mukaan kaksi annosta hera+öljy sekoitusjuomia? Laitanko annokset omiin sheikkereihin kotona valmiiksi ja vettä sitten laitan juuri ennen juomista... Vai onko vielä nokkelampaa ajatusta. Onko jotain muuta ratkaisua, mihin ei tarvitse kahta sheikkeriä, mutta olisi silti kätevää.

Itse teen aina kaksi tollasta juomaa töihin evääksi. Laitan nuo aamulla ihan valmiiksi asti ja jääkylmään veteen. Töissä ne on kaapissa normaalissa huoneenlämmössä ja säilyy erittäin hyvin sen max 6 tuntia mitä toinen noista siellä on. Eli jos ei nyt suorassa auringonpaisteessa tai muussa lämpimässä paikassa ole, niin säilyy kyllä normaalimittaisen työ tai koulupäivän ihan valmiiksi tehtynäkin.

Onko jotain hyviä patentteja saada lisäpainoa kiinnitettyä jalkoihin, kun teen kotona jalkojennostoa? Teippi- ja naruviritelmät ei houkuttele, koska on mieletön homma avata ja kiinnittää uudestaan muun treenin ohessa...

Jos painot ei ole isot niin käytä ihan normaalia vyötä. Sillä saa nopeasti kiinnitettyä puntin koipeen kiinni. Myös reppu voisi toimia, jalat vaan niistä kantolenkeistä sisään ja nostamaan. Kumpaakaan en ole kokeillut, mutta luulis maalaisjärjellä että toimisivat.

Ohjelmassa olis dippi, mutta mulla ei mee yhtään. :itku: Ranskalainen on jo toisena liikkeenä ohjelmassa, niin olisko kapee penkki hyvä korvaamaan sen?

Ohjelmassa olis dippi, mutta mulla ei mee yhtään. :itku: Ranskalainen on jo toisena liikkeenä ohjelmassa, niin olisko kapee penkki hyvä korvaamaan sen?

Kapea penkki on ihan hyvä vaihtoehto. Tai sitten tekee dipin jalat penkillä.

Pudotan hieman ylimääräistä painoa pois kevään aikana. Mitä jauhoja kannattaa vetää? Puhdasta proteiinia? Tarviiko normaaliruoan hiilareiden lisäksi vetää niitäkin säkistä? Muu homma selvä. Vastatkaahan jo beib.

Back
Ylös Bottom