Okei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On. Molempiin.Onko kyykky ja takakyykky sama asia. Pitäisikö sen käydä etu- vai takareisiin.
Mikä ettei, anna palaa vaan.Kannattaako kyykkyä ja etukyykkyä vuorotella kun tehdään Hst:tä.
Enemmän tai vähemmän, tee molempia niin ei tarvi tuonkaan takia miettiä päätään puhki.Sitten kysymys kulmasoudusta
Saako vipuvarsilaitteella tehdystä kulmasoudusta enemmän hyötyä irti kuin periteisestä kulmasoudusta. Vipuvarsilaitteella tehty liike on kuitenkin pitempi kuin tavallinen.
Eli voiko kyykyn korvata maastavedolla...?? Eli käykö nämä samoihin lihaksiin jaloissa .....
Ei voi korvata. Tai rasittuuhan molemmissa jalat, mutta eri liikkeitä ne ovat. Tee molempia vaan jos kykenet.ideka sanoi:Eli voiko kyykyn korvata maastavedolla...?? Eli käykö nämä samoihin lihaksiin jaloissa .....
Koitat vaan tehdä hyvällä tekniikalla ja pikkuhiljaa nostat sarjapainoja. Kyllä se siitä asettuu kohdalleen. Pyydät jotain vielä vaikka katsomaan pari sarjaa niin saat mielipiteitä.hjmm sanoi:äh oon aika hukassa ton maastavedon kanssa
oon tehny sitä ny 60kg painolla jotain kympin sarjoja
en saa sitä oikein tuntuun missää, hyödytöntä.
jos lisään painoo niin tuntuu että tekniikka on yhä liian huono ja nosto ei pysy ryhdikkäänä vaan painot roikkuu huonosti
MIetin tässä, että meneekö selkä poikki, jos duunaa samassa ohjelmassa maastavetoa ja suorinjaloinmaastavetoa? Siis selkäpäivänä maastaveto ja jalkapäivänä sjmv takareisille. Eli räjähtääkö rookien selkä vai kasvaako koivet hulluna =)
Kiitoksia hyvästä palstasta.
Ei paljoa hyvä tekniikka auta jos selkä alkaa jumittaan. Itselläni tekee tiukkaa tehdä nelijakoisella ohjelmalla kyykkyä ja sjmv:tä samalla viikolla. Tohon vielä tavallinen mave, niin ei toivoakaan.Jos tekniikka on kunnossa, on todennäköisempää selän vahvistuminen ja takareisien massiivinen kasvu;)

Moro!
Niin että penkkituloksen kohottamista ja mahdollisen tämänhetkisen ihannetuloksen saavuttamista kyselisin.
Olen 15 vuotias (helmikuussa 16)ja nyt alkanyt viime viikosta alkaen käymään salilla. Penkkasin 80kg ja hauiskäännöstösydeemissä 20 kilolla tein 10-15 toistoja muutaman sarjan ja mavessa vetäsin 125(en uskaltanut koittaa isompia). Olis tässä tää penkki nytten ykköstavotteena ja kesää mennes ois kiva saada toi 100kg repästyä tuosta penkistä. Siis tätä salikäyntiä ennen olen treenaillut vähän omatoimisesti kotona: kesällä pihalla vähän penkkiä ja kellarissa pystypenkkiä sekä n. kuukauden ajan treenaillut hauiskääntötangolla omassa huoneessa omilla pikku ohjelmillani. Keväällä nostin just ja just 60kg penkistä, kesän lopulla 70kg ja nytten viime viikolla 80kg. Tämä "harjoittelu" on ollut aika hajanaista. Joskus jaksanut vetää kunnolla ja joskus sellanen viikko pari jäänyt väliin kesän jälkeen. Osaisitteko neuvoa minua saavuttamaan penkkitulokseksi 100 ja muitakin osa-alueita mahdollisesti? Kuulemma lyhyet toistot isoilla painoilla on lääke tähän?
Kiitos![]()
Selvästikin kuulut kastiin "maatalon isäntä Keimo"