Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tätä perustelua voisi jatkaa kans aika pitkään.:P
Mä teen parhaillaan kyykkyä ja mavea molempia samalla viikolla, jalkoja kyykkyä voisi palautumisen vuoksi kokeilla tehdä pariinkin otteeseen samalla viikolla.

Kulmasoutua tangol tehdessä tulee sitten lisää rasitusta alaselälle mikä nyt ei tietty maven jälkeen ole paljosta väliä. Ja vaikka tekisin kuusi sarjaa kulmista tangolla niin kyllä sitä tekisi silti mieli eristellä käsipainollakin, sen verta mainio liike.

Ja tosiaan, mun salilla on varattu joku 300kg levypainoja jalkaprässi/hack-laitteelle, smithille, kyykkytelineelle, normi- ja vinopenkille.:( Tossa tulee usein tilanteita että saa venailla niitä painoja mikä on kanssa vaikka ennen kouluunmenoa reenatessa melko harmillista.

Mukavuudenhalu veks ni tie kehitykselle aukeaa ihan eri tavoin :)
Joo-o no mulla varmaan on suurin kehityksenrajoittaja ruokailut mikä on kyllä ollut parempaan päin tässä syksyllä ja taas on tulossa harppaus parempaan.

Reeneissä sanoisin kyllä olevan jopa kasvunrajoite noiden 35kg kässäreiden.=) Vaikka sitten joitain naurattaisi että tykkään vaihdella/tehdä sekä kässäreillä että tangoilla taljojen lisäksi.

//edit
Ihan hyvin tuntu 9kk reenillä jo selkä leviävän (avatar<--) enkä paljoa muuta selälle tehnyt kuin käsipainosoutuja, 12-16 sarjoja.:P

//Siis 12-16 toiston sarjoja. Kiitti jonazn ja samoja sinne.:thumbs:

Joo-o no mulla varmaan on suurin kehityksenrajoittaja ruokailut mikä on kyllä ollut parempaan päin tässä syksyllä ja taas on tulossa harppaus parempaan.

Reeneissä sanoisin kyllä olevan jopa kasvunrajoite noiden 35kg kässäreiden.=) Vaikka sitten joitain naurattaisi että tykkään vaihdella/tehdä sekä kässäreillä että tangoilla taljojen lisäksi.

//edit
Ihan hyvin tuntu 9kk reenillä jo selkä leviävän (avatar<--) enkä paljoa muuta selälle tehnyt kuin käsipainosoutuja, 12-16 sarjoja.:P

Ei mitään ja tsemppiä vaa reeneihi. Vaihda ihmeessä salia ku mahollista, jos tykkäät käsipainoilla tehä, ei mun ollu tarkotus olla mikään besserwisseri:)

Reeniä ja kasvua vaa :thumbs:

no mä käyn talonyhtiön salilla, joten siellä ei pahemmin käy ihmisiä. mutta nyt oon huomannu että sielä käy joku, joka jättää painot tankoihin ja telineisiin. se ärsyttää.

Vaikka en olekaan mikään joka asiasta stressaaja, niin tänään kyllä kävi vituttamaan pukuhuoneessa vuolaasti elämäänsä matkapuhelimeen vuodattava naisihminen. Joka välissä, isoon ääneen. Pukuhuone ei ole puhelinkoppi!

Jalkatreenit, kesken kyykky sarjan sitä joutuu joskus miettimään miks tätä tekee? Mutta kun saa juoda palautusjuoman ja alkaa saada taas happee niin kaikki on taas hetkellisesti ok.

V*tuttaa kaikki läskipäät "treenikamut" joilla on v*tun huonot jutut joita ne kertoilee toisilleen. Yritä siinä sitten keskittyä johonki kun yhet lässyttää vieressä jostain maailman typerimmästä asiasta.

Kyllä mä tajuun, että salilla voi jutella toisille, mutta menis v*ttun siiitä suorituspaikan välittömästä läheisyydestä ja vois pitää sen volyymin (=äänenvoimakkuus tässä yhteydessä) pienenä. Usein tulee mutistua jotain kaverin kanssa jos samaan aikaan ollaan, mutta se on semmosta hiljasta jutustelua joka ei voi häiritä ketään kun ei metrin päähän saa edes sanoista selvää. Sitä paitsi meillä on paremmat jutut. Niiih.

Tämän takia käyn nykyään ilman "kavereita" salilla :thumbs:
Lopettipa neki salillakäynnin kun enää en kysyny että tuleeko mukaan. Yritä siinä punnertaa kovil kun joku perse käy jutellee jonkuu Laurin moposta kesken sarjan - kiinnostaa vitusti ja puolittuu sarjatki.

Mua ei vituta salissa tai siellä kävijöissä ihan yhtään mikään. Hienoa kun käyvät, suihkutelkoot rauhassa vaikka mitä, tuijotelkoot jos kiinnostaa tahi ihan mitä vaan :)

Ainoo mikä vituttaa ni on jos ei syystä tai toisesta saa itsestä sitä 110% itrti.
Eli siis laiska reeni vituttaa aina :curs:

Todellakin. Ihan sama mitä muut siellä punttiksella tekevät, treeni siinä on tärkeintä. Ainoo tosiaan mistä tulee turhautunut olo, on kun treeni menee huonosti/ei jaksa tai muuta laiskaa. Tuntuu kuin palautusjuomankin nauttiminen olisi turhaa. :wall:

Vituttaa suunnattomasti kun kalliilla ostetut vaatteet jää pieneksi...:(

tämä kyllä vituttaa minuakin. Ei perkele sovi enää ne t-paidat mitä käytti viime kesänä, muuten kuin leikkaamalla hihat pois että hartiat mahtuu ulos ja ei purista hihat käsiä.

rinnan treenaminen.ei kehity,ei ainakaan sarjapainojen puolesta.kaikki muut sarjapainot nousee tasaisesti,mutta rinta junnaa.ihan perseestä koko rinnan treenaaminen muutenkin.perkele

rinnan treenaminen.ei kehity,ei ainakaan sarjapainojen puolesta.kaikki muut sarjapainot nousee tasaisesti,mutta rinta junnaa.ihan perseestä koko rinnan treenaaminen muutenkin.perkele

Sama vika rahikaisella muis liikkeis nousee painot paitsi rinta liikeis, rupee jo pikkuhiljaa vituttaa sellane:wall:

Huomasin tänään, että vituttaa tosi paljon kun jengi juttelee kovaäänisesti salilla. Mä tosin olen muutenkin herkkä ärsyyntymään.. Ehkä mun pitäis alkaa treenata kuuromykkien salilla. Sekin ärsyttää, jos sali on täynnä porukkaa ja joutuu tekemään ohjelmansa väärässä järjestyksessä.

salilla missä käyn, jotenkin sattuu olemaan miltei aina olemaan "mamuja" samaan aikaan , en sanoisi itseäni rasistiksi, mutta vituttaa armottomasti kun ne puhuvat huutamalla!,:curs: aivan järkyttävä hölötys koko ajan, monta reeniä menny persiilleen sen takia, he myös ovat sellaisia "hyvännäköisyystreenaajia", penkki/haba/leuanveto/dippi linjalla olevia pieniä jäbiä.
eräs näistä jopa "sarjojen" välissä asettelee kampaustaan sentin päässä peilistä ja kerran kävi vaihtamassa tiukemman paidan päälle:rolleyes:
eli lähinnä minua ärsyttää nämä tällaiset "urpot kuntosalityypit"
myöskin jotkut keski-ikäiset miehet jotka ovat aina silleen "minä olen vahvempi kuin sinä, nuori poika! , annappas minä teen tässä välissä.." ovat aika rasittavia:D

Eipä tota rasismiks voi sanoa. Ihan vitun ärsyttävää jos siellä hölötetään hirveeseen ääneen. Ja tosiaan tommoset hiustenlaitot sun muut spedeilyt ei salille kuulu. Kannattaa varmaa vaihtaa mestaa

tää on pieni paikkakunta, ei täällä oo muita saleja :D, muuten oikeen laadukas paikka ja ei oo kallis, mutta jotkut spedet vaan aina rasittaa.

Nää huutajat kyl vituttaa, onneks en samaa enää oo samaa aikaa käyny ku nää. Kerranki huutaa 10-15metrin päähän toiselle: "KATOITKO SÄ EILEN SEN JUTUN SIITÄ TANSSII TÄHTIEN KANSSA!!!???!" neljä-viiskymppisii tyyppei. Eipä noi tohon rajotu vaa oli niitä pari huutokööriä lisää. Kuulostaa kyl pimeelt noi egomamut siel jossai :D Onneks ei ikinä täällä näkyny.

Back
Ylös Bottom