Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se vituttaa eniten kun ne painot ei mene isoilla miehillä takaisin paikoilleen, vaan jäävät tankoihin tai minne sattuu ympäri salia.
Varsinkin kun itse menee sinne aamuisin niin eikös ole kaikki levällään ja niitä saa sitten etsiä ympäriinsä.

Ja nuorisoa yrittivät siitä syyttää vaikka painot oli jo sen verta julmia ettei nappulat niitä nostele.

VITTU JOS SITÄ VOIMAA ON NIIN VITUSTI NIIN KAI NE JAKSAA NE PAINOT LAITTAA VIELÄ TAKAISIN PAIKOILLEEN!:worship:

Eniten potuttaa kun sali on täynnä porukkaa. Tästä johtuen olen joutunut siirtämään treenini joko aamuun klo 06:00 tai iltaan klo 21:00 :wall:

kyylääjät kyllä pistää kiehumaan niin helvetin paljon. saatat tehä pari tiukkaa sarjaa laitteessa, kunnes hengähdät ja vähän kattelet ympärilles, niin vastapäätä istuu äijä jonka killisilmät osuvat juuri sinuun.
ja sitten kun tuijotat takas niin se katse kääntyy pois, mutta palaa heti takas kun itse ei katso sinnepäin.

toinen mikä vituttaa niin nää naiset/miehet jotka menee istuu siihen suorituspaikalle, tekee ehkä jonkun pikkusarjan siin repien ja vetkuttaen ja sitten istutaa 20min ja ihmetellään maailman menoa.

ja tietenkin ruuhka-aika, 16-19 välillä ihan turha mennä treenaa, ellei halua venata puolta tuntia yhteensä laitteiden jonottamiseen.

Taustatietona sen verran että treenaan taloyhtiön kellarisalilla. Siellä potuttaa seuraavat asiat:
-ei varmistusrautoja kyykky- eikä penkkipaikoilla
-joku tahvo vei sinne roudaamani rikkinäisen tuolin (selkänoja poik) jota käytin boxikyykkyihin (okei kyllä se näytti hylätyltä, mutta niin näyttää moni muukin asia siellä)
-se potuttaa jos joku on salilla kun tulen sinne ja kuuntelee mankasta jotain kissnrjnovaa
-vanhanmalliset lukot ovat helvetin hitaat käyttää
-yleisesti potuttaa se että en vaan osaa treenata kovinkaan pitkään ilman että joku paikka prakaisi niin ettei voi esim. kyykätä kunnolla vähään aikaan, tähän pitää panostaa

vammautumiset. 5v työtä takana ja sit esim. irtoaa rintalihas!:( nyt sitte lähetään taas alusta.. ei tietysti kaikki lihat kadonneet, mutta treenimotivaatio ainakin kun ennen tein vinopenkkiä 45kg käppäreillä ja nyt 4kg painoilla!:wall:

Nyt huoh ARGH! tos kävin toisella salilla vähän kokeilemassa jokin aika sitten ja ohjelmaan kuului penkki sille päivälle..

Noh salille, ottaa lämpöö ja siin samalla silmäilee paikkoja.. Huomasin, et vaan 1 penkki ja siin jotkut tekees.. noh mä pyöräilin siinä jonkun vajaan vartin ja ne jauho sen koko ajan paskaa.. sit ku menin kysymään, että sopiiko tehä välissä, niin ne katto vihasesti teki molemmat yhen sarjan ja lähti suihkuun. Kauankohan ne ois jatkanut sitä paskan jauhamista, jos ei ois mennyt kysymään?

Teen jo noin elikkä tangot ja laitteet ensin, kässäreillä sitten viimoset pumppailut mutta eipä nuo silti taho riittää.:) :( Selkäreenissä varsinkaan.

Juu, onhan ne kässärit siinä mielessä erittäin hyvät, että ne ei tuota liikerataa rajoita samalla tavalla kuin tanko. Koneet nyt onkin sitten koneita...

Mihin liikkeisiin haluisit ne kässärit käyttöön?

Tuettuun kulmasoutuun, normaaliin kulmasoutuun, käsipaino penkkiin ja vinopenkkiin, ranskalaiseen nyt ainenkin. Kohtapuoliin pystypunnerrukseen kanssa
Selkää on erityisen tylsää reenata nykyisellä salilla kun ylätaljakin on ihan kökkö kun siinnä ei pääse suoristamaan käsiä ilman että pakka kilahtaa..kulmasoutua on tylsä tehdä käsipainoilla kun 47kg kässärillä kokeillessa meni 20 toistoa..:P
Epäkkäille oon tehny sarjaa 190kg tangolla niin ei kohautuksissakaan hirveästi houkuta pumppaa noil..:D

//Topikkiin viellä että loukkaantumiset vituttaa kanssa. Nyt on putki päällä ettei kummastakaan jalasta ole hajonnut mitään tai muualtakaan niin saa pelätä että milloin taas hajoaa. Vie motivaation aika huolella semmonen.:(

//edit2 niin ja mikäänhän noista ei ole minään pääliikkeenä tehty vaan yleensä ihan viimeisenä suoritettu

tuijottelu ärsyttää

Muitten salilla kävijöiden tuijotus ärsyttää kyllä yli kaiken.

Prkl kun tänäänkin menin salille, pukuhuoneessa istui yks vanha pappa, joka oli ilmeisesti justiin saunasta tullut. Ja tää patu tuijotti koko ajan kun mä vaihdoin salikamppeet päälle. Välillä mä sivusilmällä vilkaisin sitä ja se vaan hekotteli itsekseen ja tuijotteli vaan. Mä mietin että wtf.. Se tais olla niitä, jotka käy salilla vaan kattelemassa nuoria tyyppejä :curs:

Tämä oli kyllä eka kerta ja toivottavasti myös viimeinen kun joku pukuhuoneessa kyylää. Olis varmaan tarvinnut kysyä papalta, että onko se muistanut ottaa kaikki lääkkeensä tai jotain :evil:

nää jotka sprayijaa koko purkin pukuhuoneeseen
, siinä on sit kiva vaihtaa vaatteita kun happea ei saa
pounce.gif

Välillä tuo syöminen alkaa jo käymään työstä. Varaa ei oikein ole aina vetää energioita juomista, niin perketti vedetään sitten syömällä. Ei ole hauskaa, varsinkaan, jos ei ole aina varaa hyävnmakuista murkinaa tehdä. Sitten tulee syötyä vain sisällön puolesta.

Tuettuun kulmasoutuun, normaaliin kulmasoutuun, käsipaino penkkiin ja vinopenkkiin, ranskalaiseen nyt ainenkin. Kohtapuoliin pystypunnerrukseen kanssa
Selkää on erityisen tylsää reenata nykyisellä salilla kun ylätaljakin on ihan kökkö kun siinnä ei pääse suoristamaan käsiä ilman että pakka kilahtaa..kulmasoutua on tylsä tehdä käsipainoilla kun 47kg kässärillä kokeillessa meni 20 toistoa..:P
Epäkkäille oon tehny sarjaa 190kg tangolla niin ei kohautuksissakaan hirveästi houkuta pumppaa noil..:D

//Topikkiin viellä että loukkaantumiset vituttaa kanssa. Nyt on putki päällä ettei kummastakaan jalasta ole hajonnut mitään tai muualtakaan niin saa pelätä että milloin taas hajoaa. Vie motivaation aika huolella semmonen.:(

//edit2 niin ja mikäänhän noista ei ole minään pääliikkeenä tehty vaan yleensä ihan viimeisenä suoritettu
siis 35hanttelit ei riitä sulle ranskikseen?paskapuhetta, jos oikein ymmärsin. penkit ja vinopenkit nyt kannattaa tehä tangolla jos siihen kykenee, samoin kulmikset. turhaa rutinaa tuollainen imo

Joo pienen iän oon tehny kaseja niskantakaa istuen ranskalaista noil..

En mä kyl pelkkää soutuu tekis selälle. Ja miks pitäs tyytyy kalliiseen saliin kun halvempaan, jossa olisi isompia painoja jaenemmän kuin parisataa kiloa levypainoja jne, olisi ilman tuota sopimusta mahdollisuus?

Tää toinen sali olis myös kouluakin lähellä..

Ja viellä, vaikka alottelijana varmasti tulosta tuliskin tulosta pelkillä tankoliikkeillä niin ihan pyllystähän se olisi, mä käyn mieluummin salilla sen mukavuuden takia.

V*tuttaa kaikki läskipäät "treenikamut" joilla on v*tun huonot jutut joita ne kertoilee toisilleen. Yritä siinä sitten keskittyä johonki kun yhet lässyttää vieressä jostain maailman typerimmästä asiasta.

Kyllä mä tajuun, että salilla voi jutella toisille, mutta menis v*ttun siiitä suorituspaikan välittömästä läheisyydestä ja vois pitää sen volyymin (=äänenvoimakkuus tässä yhteydessä) pienenä. Usein tulee mutistua jotain kaverin kanssa jos samaan aikaan ollaan, mutta se on semmosta hiljasta jutustelua joka ei voi häiritä ketään kun ei metrin päähän saa edes sanoista selvää. Sitä paitsi meillä on paremmat jutut. Niiih.

Oisko tässä nyt yhden/kahden käden suoritustekninen väärinymmärrys menossa ruhlin ja neutriksen välillä ?

aah, niimpä tietysti. oishan tuo minun pitänyt heti hoksata.
En mä kyl pelkkää soutuu tekis selälle. Ja miks pitäs tyytyy kalliiseen saliin kun halvempaan, jossa olisi isompia painoja jaenemmän kuin parisataa kiloa levypainoja jne, olisi ilman tuota sopimusta mahdollisuus?

Tää toinen sali olis myös kouluakin lähellä..

.

jeps, tuossahan tulikin jo hyviä muita pointteja joiden syystä salia kannattaa vaihtaa. noista souduista nyt sanoin vain sen takia että kandee tehä tangolla jos ne kässärit ei riitä. minusta aivan turha valittaa pienistä käsipainoista kun tangollakin voi tehdä kulmista. sama homma tuossa vinopenkki asiassa. eri asia olisi sitten jos joku kyseinen vamma estäisi kyseisiä liikkeitä tekemästä tangolla ja ainoa vaihtoehto olisi nuo kässärit. ennemmin minä ainakin tekisin vaikka 6sarjaa kulmista pelkällä tangolla kuin esimerkiksi 3käsipainoilla ja 3tangolla, eritoten silloin kun painot ei käsipainoissa riitä.

Back
Ylös Bottom