Tuosta salaisesta ihmeaineesta tulee mieleen kromi, jota tosin ei ole tullut kokeiltua.
Mä taas luulisin, että Le Vee tarkoittaa nikkispurkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta salaisesta ihmeaineesta tulee mieleen kromi, jota tosin ei ole tullut kokeiltua.
Mä taas luulisin, että Le Vee tarkoittaa nikkispurkaa.
Sitä varmasti.
Moni porukasta on vaan niin riippuvuusaltista että ei ole ihan niitä "suositeltavimpia" apuja, ainakaan ihan hyvällä omallatunnolla.
Kyllä täällä palstalla on enemmänkin porukkaa jotka on nikkispurkkaa/tabuja kofeiinin kanssa varsinkin popsineet hyvällä menestyksellä, siksi että se toimii, joidenkin tutkimusten mukaan kombona sekä termogeenina että takuuvarmasti näläntunteen hävittäjänä.
Mutta tuosta yllämainitusta syystä en itsekään sitä kovasti viitsi mainostaa tahi suositella, vaikka itsekin toimivaksi matalakalorisella dieetillä todennut.
Riippuvuutta en itse ole havainnut mutta tiedän porukkaa joilla se tulee ongelmaksi.
Esim nyt bodyopus-modifikaatiodieetillä ma-pe ketolla käytän sitä, viikonloppuna hiilaritankkausta, silloin en ota.
Kikkahan on sinänsä jo vanha, moni kilpailijakin on jo vuosikymmenet pistänyt palamaan tuossa kisadieetin edetessä, vaikkei "offilla" polttelisi. Näillä nykyisillä marketmyyntivalmisteilla sen voi hoitaa pienemmillä riskeillä.
Mutta pakolliseen amerikkalaisvastuuvapaustyyliin pitää todeta, että EN suosittele kenellekään!
Kas vain. Harmillisesti tulin lopettaneeksi selvin päin tupakoinnin keväällä, joten nyt ei kyllä uskalla nikotiinipurkan kanssa pelleilemään.
Varmaan löytyy runsaasti parempiakin tapoja Pertti Perustreenarin dieetin boostaamiseen. Ite lopetin vuos sit, ja nyt vituttaa että ensimmäistäkään röökiä ikinä poltin. Vaikka ei sitä tullut kun vuoden päivät säännöllisen epäsäännöllisesti tupruteltua. Silti, paska tapa.
Itselleni vieroitusoireet eivät ole ongelma. Parin päivän hikoilua ja ehkä lievää väsymistä ja se on siinä. Toimii sen sijaan minulla aivan loistavasti. Kofeiinia kuluu myös runsaasta, kuten tuossa jo tuotiinkin esiin. 12 kg nyt pudonnut paino ja nälkää minulla on ollut kahtena päivänä, toisena niistä en käyttänyt purukumia, koska en jaksanut lähteä kauppaan ostamaan sitä ja toisena päivänä työssä unohdin käyttää em. valmistetta.![]()
Millaisilla annoksilla per päivä menet?Tupakointia en kyllä missään tapauksessa aloita uudelleen, mutta oluen ääressä polttaminen on vaan niin saatanan mukavaa, ettei siitä raaski luopua.
typo vai brainfart...?D'oh, d'oh, en tajunnutMillaisilla annoksilla per päivä menet?
edit: toi että unohtaa päivän annoksen on mun mielestä vielä hyvä merkki siitä että riippuvuutta ei ole tullut, montako tupakoitsijaa tiedätte jotka ovat unohtaneet päivän röökit?
Noo, alkuperäiseen palaten. Mulla tuntuu että jo 2vk jälkeen tälläin yksi-jakoisella mentyäni (miinuskaloreilla, 2kg nesteiden jälkeen 1.2kg painopudotusta...) rupeaa voimatasot jämähtään tai jopa laskeen.
Ei kai nyt näin pian? Syön päivätasolla max -1000kcal, välillä -500kcal mutta protua säännölliseen 1.6 - 2g per kilo, ja yleensä treenin jälkeen aika tukevan aterian...
.
1-jakoinen on jotenkin "vapauttavaa" tehdä ja se kokonaisvaltaisuuden fiilis on hyvä.
Itse tekisin mieluusti, mutta työmatkat jne. verottavat jaloista niin paljon, että parhaimmaksi itselle oli tehdä 2-jakoinen ylä- ja alakroppa treeneineen.
Yläkropalle 3 treeniä ja alakropalle 2. "Melkein" kuin tekisi 1-jakoista...;)

Onko Le Vee tehnyt noita ns. condition-tyylisiä treenejä? Ajattelin vaan kun 1-jakoista teet, sopis johonkin väliin jos nuo sun treenit on jaettu erilaisiin (siis liikket).