Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painan 82 ja pituutta on 172. Syön päivässä 3 lämmintä ateriaa ja massaa sen ohella jne. et pitäis olla tarpeeks kyllä....sarjoja tulee yhessä liikkeessä noin 5-7 ja toistoja joku 6-12.
muuten on kaikki suht kondiksessa ja kehitystä on tullu,olen reenannu joku 3 vuotta.
Neljälläkin liikkeellä yli 20 sarjaa per treeni!Raskaita perusliikkeitä ei mitään taljoja!!
Sullahan tulee ihan älyttömästi sarjoja selälle kun kattoo tota sun edellisen postauksen liikevalkoimaa.Neljälläkin liikkeellä yli 20 sarjaa per treeni!
kulmasoutu on pääliikkeenä ja sen päälle samaa käsipainoilla. sit taljat rintaa,niskaa jne. ja lopuks vielä alataljalla soutuu
Omalla kohdalla heikoinlenkki selän kanssa oli huono tekniikka. Eli kannattaa varmasti myös lukaista vielä läpi kaikki selkään liittyvä täältä.
olisko jollai antaa hyviä vinkkejä miten sais tuloksia aikaan toin selän massan ja leveyden kanssa?? millaset sarjat on tarpeeks pitkiä jne....tuntuu ettei reenit näy missää.![]()
onko toistojen määrät 6-12 ok??

Raskaita perusliikkeitä ei mitään taljoja!!
Oma treeni menee näin.
Maastaveto: 4x10-2
Kulmasoutu: 4x10-2
(jos jaksaa niin pullover tai leuan veto 2x20)
Prayer toisessa threadissa sanoi:Hauiskääntö tangolla: 4x 12-4
Keskitetty: 5x 12-3
Hauiskääntö tangolla (kapealla otteella) 10x2
Kickback: 2x30
Kapea penkki: 4x12-4
PullOver: Aloitus painolla x ja joka sarjan jälkeen 3kg pois niin kauan kuin riittää.
"Raaka hauiskääntö": 2x20
hauiskääntö myötäotteella: 1x30
Ranskalainen punnerrus: 1x100
+superina Hauiskääntö tangolla 1x100
Treenaan niinku parhaaks näen:D näin sen olen 2vuotta tehnyt ja vaihdan vaan jos tarvetta. Mun mielestä selkää ei tarvii viilata 10 eri liikkeellä ku pari raskasta perus liikettä riittää.