Varsin järkevää. Selkää saa mennä tyrkyttämään näytille, jos kehuja haluu, mutta habaa puristelee kaikki :-)
Mitä helv????:D :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsin järkevää. Selkää saa mennä tyrkyttämään näytille, jos kehuja haluu, mutta habaa puristelee kaikki :-)
Treenaan niinku parhaaks näen:D näin sen olen 2vuotta tehnyt ja vaihdan vaan jos tarvetta. Mun mielestä selkää ei tarvii viilata 10 eri liikkeellä ku pari raskasta perus liikettä riittää.
Totta puhut, että vittuakos se muille kuuluu miten reenaa jos tulosta tulee ja on välillä mukavaakin. Mutta pakko kysyä, että hauistako tarttee sitten viilata.
En tiiä miten sitä jakso aikoinaan vemputella pelkkää rintaa kaikki maholliset liikkeet/laitteet läpi 4*10 ja perään vielä haubereitä kaikki maholliset liikkeet mitä ties nii 4*10. Nykyään riittääkin 2-3 liikettä ja sarjat 2-4.
Ja selälle toiminut(kait)
Leuat 3*max (lisäpainoilla)
Maastaveto 4*5 (nousevilla painoilla)
Kulmasoutu 12,10,8,6 (nousevat painot)
+tutinoitten mukaan Ylätalja tai moottorisaha kp *2
Treeni ei saa olla mukavaa!
se oksentaminen on vissii merkki siitä että treeni toimi.. hmm..
*kirjoittelee muistiinpanoja*
vittu se on aivan sama tekeekö leukoja vai taljaa. ei oo mitään merkitystä kehityksen kannalta. taljassa on vain se plussa että on helppo vedellä eri kahvoilla ja saa erillain ottamaan ja lisäksi painoa on helppo säädellä.oman kropan painoa on hankala säätää ainakaan alaspäin![]()
vittu se on aivan sama tekeekö leukoja vai taljaa. ei oo mitään merkitystä kehityksen kannalta. taljassa on vain se plussa että on helppo vedellä eri kahvoilla ja saa erillain ottamaan ja lisäksi painoa on helppo säädellä.oman kropan painoa on hankala säätää ainakaan alaspäin![]()
Kai se on sama mitä vetää, kunhan vetää niin vitusti.
.
Näin, itsellä tosin ei tuo kehonpaino ole ongelma. Mutta kyllä mä saan sen menemään perammin perille oikeisiin paikkoihin jos teen taljalla.
mulla taas ylätalja liikkui ennen kohtuullisesti kunnes siirryin leukoihin ja jätin taljan. leuoissa tulokset nousi jatkuvasti, mutta kun kokeilin taljaa niin se oli kyllä tullut alas. tän perusteella sanoisin että se mihin panostaa niin kehittyy, on se sitten leuat tai talja. jonkin verran erillaisia liikkeitä kuitenkin ovat.Tuo roikkuminen tekee todella selälle "hyvää"..roikun itsekin aina selkätreenin päätteeksi.
Leuoista sen verran, että niihin pääasiassa keskittyneenä saa meikä taljoista enemmän irti = 2 kolmesta selkä treenistä sisältää leukoja ja se yksi taljatreeni tuntuu leukojen jälkeen "kevyeltä". En mä siis mitään ultrabrutaaleja painoja taljoissa käytä, mutta hyvällä tekniikalla/tunteella pitkää sarjaa 100+ painoilla.
.
juu, paremmin se talja mullakin menee perille kuin leuat. eipä mullakaan kehonpaino ollut ongelma leuoissa, mutta hankala se on pumpata reenin loppuun keveästi 100kilolla kun painaa 120 :D;)