Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta tuo on jo vitun perseestä, että jengin tuloja voi mennä urkkimaan noinkin helposti kuin textarilla. Ketä vittu kiinnostaa naapurin Esan tulot? Nuo kuuluis IMO kyllä vain verottajalle ja verotettavalle, ei koko Suomelle.
kiitos, selvishän se:DBruttoja tietenkin kaikki. Eli Matin ansiotulot vuonna 2004 36200 euroa, pääomatulot 2400 euroa, varallisuus 23600 euroa, ja Matti oli listan sijalla 1947. koviten tienaava
En nyt tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta tuo on jo vitun perseestä, että jengin tuloja voi mennä urkkimaan noinkin helposti kuin textarilla. Ketä vittu kiinnostaa naapurin Esan tulot? Nuo kuuluis IMO kyllä vain verottajalle ja verotettavalle, ei koko Suomelle.
Niin tai mitä muut tienasivat 2 vuotta sitten. Tuolla ei kyllä voi perustella koko kansan verotietojen julkistamista.No paljon parempi neuvotella omasta palkasta kun tietää mitä muut tienaa.
Niin tai mitä muut tienasivat 2 vuotta sitten. Tuolla ei kyllä voi perustella koko kansan verotietojen julkistamista.

Kohta saa varmaan tsekattua tekstarilla kenen tahansa rikos- ja sukupuolitautirekisterit. Onpa ainakin yhteiskunnassa läpinäkyvyyttä.![]()

Ja tietysti talouspuoli, eli onko luottotiedot kunnossa. Nyt kaikki tämä yhdellä tekstarilla :D

En viitsi quotata kokonaan mutta hyviä ajatuksia sinulla on. Itsellä sama juttu, lähinnä vituttaa se kun mm. tuossa metrin päässä istuu kaveri kuka saa tismalleen samasta hommasta noin 15-20000e/v enemmän liksaa. Itse olen palkkakuopassa verrattuna kolleegoihin, tosin pari kohtalontoveria minullakin on.Se on tietysti paljon kiinni siitä minkä takia niitä verotietoja katselee. Minua ei naapurin tai ystävien liksat kiinnosta. Vaimokekkin tienaa enemmän ja ihan oikeutetusti. Hyvä juttuhan se on. Parantaa yhteistä elämää.
Itse suhtaudun analyyttisemmin ja käytän tietoa enemmänkin hyväkseni suunnitellessani toimintaani työyhteisössä mm. kehityskeskusteluissa ja mahdollisissa urasuunnitelmissa.
tuossa metrin päässä istuu kaveri kuka saa tismalleen samasta hommasta noin 15-20000e/v enemmän liksaa. Itse olen palkkakuopassa verrattuna kolleegoihin, tosin pari kohtalontoveria minullakin on.
Samat hommat, vastaavat koulutukset. Olemme lähes identtisiä robotteja suorittamassa ennalta määrittelemättömiä työtehtäviä. ;) IT-alalla eniwei.Minkäslaisissa hommissa Huppe olet, aika hurjalta kyllä kuulostaa mikäli teette täysin samaa hommaa, entä minkälainen koulutus/työkokemus verrattuna paremminm tienaaviin kollegoihin ??
Ota potkut ja rupea sosiaalitapaukseksi, silloin voit haistattaa paskat koko yhteiskunnalle.Sanoisin, että palkkani tällä hetkellä on riittävä. Se on selvästi alle alan keskitason, mutta en ole vaatinut enempää, vaikka tarjottu on ja kysytty paljonko haluan. Tämä siksi, että en ole rahalla ostettavissa. Jos huutaisin itselleni huippupalkan, olisin ikävässä jamassa, koska en voisi näin vapaasti sitten vittuilla tarvittaessa työnantajalle.