Elikkäs, ajattelin avata tällaisen threadin, koska olisi hiukan ongelmia tuon pesun kanssa. Kesän aikana on konepeltiin kuollut yksi jos toinenkin hyönteinen, jonka seuraksena peltiin on jäänyt aika paljon jälkiä noista. Nyt ongelma on se, että en saa niitä millään pois. Olen pessyt auton nyt pari kertaa jälkien ilmestyttyä, pari kertaa käsin ja kerran koneessa. Jäljet eivät lähde mihinkään. Käytän pesuun pelkästään autoglymin tuotteita, tällä hetkellä suht perus autoshampoo käytössä. Mitäs tähän?
Lisäksi toinen ongelma on naarmut, joita tuntuu tulevan aina, jos jätän auton jollekin yleiselle paikalla. Joku pälli kolhii aina pikkuisen mun autoa. Mitenkäs naarmut piiloon helposti? Olen kokeillut perus vahausta ja olen myös kokeillut hiomatahnaa, jonka pitäisi hyvin toimia noihin naarmuihin yms, mutta eipä ole noilla naarmut kokonaan peittyneet. Vinkkejä?
Lisäksi toinen ongelma on naarmut, joita tuntuu tulevan aina, jos jätän auton jollekin yleiselle paikalla. Joku pälli kolhii aina pikkuisen mun autoa. Mitenkäs naarmut piiloon helposti? Olen kokeillut perus vahausta ja olen myös kokeillut hiomatahnaa, jonka pitäisi hyvin toimia noihin naarmuihin yms, mutta eipä ole noilla naarmut kokonaan peittyneet. Vinkkejä?
) sitä tummaa väriä, hieno tuli kyllä mustasta.

No on huonosti pesty, jos hyönteisten takia pitää myllyttää...