Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, ei tiettävästi tapahtunut pahoja loukkaantumisia 68 Eventin aikana tuolla. Ei kuitenkaan tarvitse olla kummoinen fyysikko miettiäkseen tuota vammautumisriskiä kun tuo mainittu 120 kiloinen kaveri vetää hyppystompin päähäsi joka on maata vasten. Ottaisitko vaikka Lesnarilta päähäsi stompin vai MMA Unified Rules mukaisen kyynärpää-tekniikan. Oma valintani olisi kyynärpää ilman sen suurempia pohtimisia.Niin, potentiaaliset vahingot voi olla suuria kun jopa 120 kiloset miehet lyö ja potkii toisiaan päähän. Tällä perusteella voidaan sitten kieltää koko laji. Eli ei ne stompit ja soccer kickit aiheuttanu mitään sen vakavampia vammoja pridessä sen noin kymmenen vuoden aikana ku mitkää muutkaa tekniikat.
Joka tapauksessa vaikea uskoa, ettei joko unionia kohta synny, tai sitten toista organisaatiota. Ei UFC:tä voi päästää sanelemaan palkkoja yksinoikeudella. Vaikka änäritason palkat eivät ottelijoille imo kuulukaan, niin kyllä sitä nyt saatana saisi enemmän saada kuin kymppitonnin matsilta. Toivoa sopii, että saavat osan pimeänä.
Jep, oikeassa olet säännöistä. Mulla hiukan särähtää Priden glorifioinnin kohdalla tuo Made in Japan "ei oo niin kauhian tarkkaa noista säännöistä".vässy74: -No eihän tuo nyt kyllä ollut Pridenkään sääntöjne mukainen, eihän köysistä saanut nuillakaan säännöillä pitää kiinni stomppailessaan. Tosin, eihän tuo nyt ensi kerta ollut tuolla kuin noin kävi eikä siitä sen kummemmin haloota nostettu, mutta onko vika silloin ollut säännöissä vaiko niiden noudattamatta jättämisestä?
No joo, ehkä mä oon vaan vähän pehmo vaikka suht. HC MMA-fani kuvittelen olevani, mutta jotenkin musta tuntuu ettei esim. tästä pätkästä tulisi kovin hyvä promovideo vaikka Nykin Athletic commisionille näytettäväksi, kun lajille hyväksyntää osavaltiossa haetaan "Tribute to head stomps, socker kicks and late stoppages" Joku Wandy herkän kukkaispojan näköisenä jakelemassa noita tehokkaasti tuplaa efektin.Enpä mä muista, että olisin erityisen pahannäköisiä sääntöjen mukaisia stomppeja Pridessäkään nähnyt koskaa, mutta nuo sockerkickit sitten asia erikseen. Niistä löytyy useitakin pahoja esimerkkejä, esim. joku niistä Wandyn ja sakun matseista päättyi tällaisiin ei-niin-urheilullisiin potkuihin.
Kyllähän tuo video näytti mitä muistelinkin, eli sockerkickit nyt on aina väärä tekniika urheiluun, mikäli se laji ei ole socker :D