Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ainoat naisottelijat jotka kiinnostaa yleisöa on ne hyvännäköiset tyyliin Carano ja suomessa Wahlström.
saattaa olla tyhmä kysymys mut kai strikeforcen hw-tournamentti vedetää loppuu asti täst hommast huolimatta?????
Vaikeutuu suomalaisten pääsy UFC:hen vuosi vuodelta btw. WEC:n, UFC:n ja SF:n "fuusioituminen" sulkee ovet monelta uudelta prospektilta, kun nyt jo Benavidezin tasoinen ottelija jää vailla TV aikaa.
Pystytkö antamaan sitten esimerkkejä paljonko on tullut doctor stoppageja vaikkapa nyt viimeisen vuoden aikana, UFCssä oli viime vuonna muutama sata matsia varmaankin, luulisi esimerkkejä olevan iso prosentti tästä jos ne pitää sen takia poistaa. Mä en muista ainuttakaan ulkoa mutta varmasti niitä siellä paljon on.
Mun mielestä kyynerpäistä aiheutuvat doctor stoppaget eivät ole erityisen iso ongelma. Mutta se, että ensimmäisessä erässä aukeaa luomi ja loppuaika otellaan yhdellä silmällä "vääristää" mielestäni monien matsien tuloksia. Toki säännöt on kaikille samat, mutta itseäni monet vekki-tilanteet on ärsyttänyt, koska se veren vuotaminen silmään on silminnähden pilannut toisen kaverin ottelun monen monta kertaa.Tähän olisi kiva saada vastausta, koska ei mullekaan oikein esimerkkejä tule mieleen.
Mun mielestä kyynerpäistä aiheutuvat doctor stoppaget eivät ole erityisen iso ongelma. Mutta se, että ensimmäisessä erässä aukeaa luomi ja loppuaika otellaan yhdellä silmällä "vääristää" mielestäni monien matsien tuloksia. Toki säännöt on kaikille samat, mutta itseäni monet vekki-tilanteet on ärsyttänyt, koska se veren vuotaminen silmään on silminnähden pilannut toisen kaverin ottelun monen monta kertaa.
Mun mielestä kyynerpäistä aiheutuvat doctor stoppaget eivät ole erityisen iso ongelma. Mutta se, että ensimmäisessä erässä aukeaa luomi ja loppuaika otellaan yhdellä silmällä "vääristää" mielestäni monien matsien tuloksia. Toki säännöt on kaikille samat, mutta itseäni monet vekki-tilanteet on ärsyttänyt, koska se veren vuotaminen silmään on silminnähden pilannut toisen kaverin ottelun monen monta kertaa.
Mä olen kanssa sillä linjalla, että kyynärpäät on ok. MMA:n idea on kuitenkin pohjimmiltaan satuttaa kaveria ja kyynärpäät eivät johda tarpeettomiin vakaviin loukkaantumisiin (vrt stompit, socker kickit). Onko sillä niin suurta väliä vetääkö sen nessun murskaksi nyrkillä vai kulman auki kyynärpäällä; vähemmän decisioneita ==> hyvähyvä. Vähemmän "halaan sua alta kunnes dumari nostaa ylös" ==> hyvähyvä. Jos säännöissä olis jossain kohtaa katsomisen varaa niin se olisi noissa taktisissa "polvi/tassu maahan ettei kaveri saa käyttää polvea". Niitä vituttaa katsoa joka kerta yhtä paljon.Mihin asti toi vääristys ulottuu? Mitä mieltä olet esimerkiksi jabeista? GSP vääristi matsin Kossia vastaan aika pahasti sillä, lääkäri meinasi matsin keskeyttää? Tai vaihtoehtoisesti Silvan harjoittama GNP joka pisti lääkärin keskeyttämään matsin Fedoria vastaan? Tätä ei tarvitse ottaa riidanhakuisuutena kiinnostaa vaan että mikä niissä kyynerpäissä niin älyttömästi mättää. Kysyin jo aikaisemmin paljonko niitä keskeytyksiä on niitä ei nyt sitten löytynyt ja tuli uusi argumentti vastaan. Tuntuu että roikutaan vaan heinissä koska ei tykätä kyynerpäistä.
Ei ole olemassakaan mitään konkreettista näyttöä että ne olisivat mikään varma huijauskeino lopettaa matsi heti kun saadaan silmäkulmat vuotamaan heti. Nyt kun ne kyynerpäät tule Strikeforceenkin niin luulisi että kyynerpäiden karmeus paljastuu jos on paljastuakseen.
Mihin asti toi vääristys ulottuu? Mitä mieltä olet esimerkiksi jabeista? GSP vääristi matsin Kossia vastaan aika pahasti sillä, lääkäri meinasi matsin keskeyttää? Tai vaihtoehtoisesti Silvan harjoittama GNP joka pisti lääkärin keskeyttämään matsin Fedoria vastaan? Tätä ei tarvitse ottaa riidanhakuisuutena kiinnostaa vaan että mikä niissä kyynerpäissä niin älyttömästi mättää. Kysyin jo aikaisemmin paljonko niitä keskeytyksiä on niitä ei nyt sitten löytynyt ja tuli uusi argumentti vastaan. Tuntuu että roikutaan vaan heinissä koska ei tykätä kyynerpäistä.
Ei ole olemassakaan mitään konkreettista näyttöä että ne olisivat mikään varma huijauskeino lopettaa matsi heti kun saadaan silmäkulmat vuotamaan heti. Nyt kun ne kyynerpäät tule Strikeforceenkin niin luulisi että kyynerpäiden karmeus paljastuu jos on paljastuakseen.
Jos säännöissä olis jossain kohtaa katsomisen varaa niin se olisi noissa taktisissa "polvi/tassu maahan ettei kaveri saa käyttää polvea". Niitä vituttaa katsoa joka kerta yhtä paljon.
Mä olen kanssa sillä linjalla, että kyynärpäät on ok. MMA:n idea on kuitenkin pohjimmiltaan satuttaa kaveria ja kyynärpäät eivät johda tarpeettomiin vakaviin loukkaantumisiin (vrt stompit, socker kickit).
No joo, osahan tuosta on myös mielikuvaa (joku Baroni vs. Minowa on esimerkki lopetuksesta jota on turha yrittää mainstreamiin tai Athletic Commissionille myydä), mutta kelaas nyt itse. Pääset vapaasti stomppaamaan pikkuisen pyörryksissä olevaa kaveria lattiaa vasten päähän vs. kulman rumastikin aukaiseva pyyhkäisy kyynärpäällä.Kuinka paljon enemmän muka stompit ja potkut on aiheuttanut "tarpeettoman vakavia loukkaantumisia" ku kyynärpääiskut?
Vääristys-sana oli selkeesti väärä valinta tässä asiayhteydessä. Meni ilmeisesti vähän mun idea ohi.Mihin asti toi vääristys ulottuu? Mitä mieltä olet esimerkiksi jabeista? GSP vääristi matsin Kossia vastaan aika pahasti sillä, lääkäri meinasi matsin keskeyttää? Tai vaihtoehtoisesti Silvan harjoittama GNP joka pisti lääkärin keskeyttämään matsin Fedoria vastaan? Tätä ei tarvitse ottaa riidanhakuisuutena kiinnostaa vaan että mikä niissä kyynerpäissä niin älyttömästi mättää. Kysyin jo aikaisemmin paljonko niitä keskeytyksiä on niitä ei nyt sitten löytynyt ja tuli uusi argumentti vastaan. Tuntuu että roikutaan vaan heinissä koska ei tykätä kyynerpäistä.
No joo, osahan tuosta on myös mielikuvaa (joku Baroni vs. Minowa on esimerkki lopetuksesta jota on turha yrittää mainstreamiin tai Athletic Commissionille myydä), mutta kelaas nyt itse. Pääset vapaasti stomppaamaan pikkuisen pyörryksissä olevaa kaveria lattiaa vasten päähän vs. kulman rumastikin aukaiseva pyyhkäisy kyynärpäällä.
Offtopic: Silkkaa parhautta nuo like-nappulat. Ensin totaalirepeäminen kun Japi tykkää tulleensa hännystellyksi, ja sitten kymmenen muuta tykkäävät että se lentäisi pihalle :lol2: