Zuffa osti Strikeforcen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aikaslailal täysin samaa mieltä tuosta naisten vaparista.

ainoat naisottelijat jotka kiinnostaa yleisöa on ne hyvännäköiset tyyliin Carano ja suomessa Wahlström.

Niitä on monta muutaki.. Hyvännäköstä nimittäin. Esim Miesha Tate <3

miesha-tate-ass.jpg

Vaikeutuu suomalaisten pääsy UFC:hen vuosi vuodelta btw. WEC:n, UFC:n ja SF:n "fuusioituminen" sulkee ovet monelta uudelta prospektilta, kun nyt jo Benavidezin tasoinen ottelija jää vailla TV aikaa.

Tuo Benevidezin kohtelu ihmetyttää minua. Mies on sarjansa kovimpia kavereita ja lisäksi on voittanut pari viimeisintä matsiaan ennen täyttä aikaa. Luulisi että UFC promoaisi kaveria.

Pystytkö antamaan sitten esimerkkejä paljonko on tullut doctor stoppageja vaikkapa nyt viimeisen vuoden aikana, UFCssä oli viime vuonna muutama sata matsia varmaankin, luulisi esimerkkejä olevan iso prosentti tästä jos ne pitää sen takia poistaa. Mä en muista ainuttakaan ulkoa mutta varmasti niitä siellä paljon on.

Tähän olisi kiva saada vastausta, koska ei mullekaan oikein esimerkkejä tule mieleen.

Tähän olisi kiva saada vastausta, koska ei mullekaan oikein esimerkkejä tule mieleen.
Mun mielestä kyynerpäistä aiheutuvat doctor stoppaget eivät ole erityisen iso ongelma. Mutta se, että ensimmäisessä erässä aukeaa luomi ja loppuaika otellaan yhdellä silmällä "vääristää" mielestäni monien matsien tuloksia. Toki säännöt on kaikille samat, mutta itseäni monet vekki-tilanteet on ärsyttänyt, koska se veren vuotaminen silmään on silminnähden pilannut toisen kaverin ottelun monen monta kertaa.

Mun mielestä kyynerpäistä aiheutuvat doctor stoppaget eivät ole erityisen iso ongelma. Mutta se, että ensimmäisessä erässä aukeaa luomi ja loppuaika otellaan yhdellä silmällä "vääristää" mielestäni monien matsien tuloksia. Toki säännöt on kaikille samat, mutta itseäni monet vekki-tilanteet on ärsyttänyt, koska se veren vuotaminen silmään on silminnähden pilannut toisen kaverin ottelun monen monta kertaa.

Ööh no eikös se ole ihan realistinen tilanne että silmästä vuotava veri haittaa näkyvyyttä. Vaparissa kuitenkin saa vielä kuitenkin pikkaisen jopa helpotusta erätauolla kun sitä pyyhitään.
Ei se mitenkään "vääristä" lopputulosta. Samalla periaattella voisi snaoa että kova potku reiteen vääristää lopputulosta jos kaveri joutuu ontumaan jalalla loppu ottelun.

ehkä parree olisi että harrastetaan vaan varjotappelua. Näin ei vääristyisi lopputulos ollenkaan kun kenenkään ei satu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mihin asti toi vääristys ulottuu? Mitä mieltä olet esimerkiksi jabeista? GSP vääristi matsin Kossia vastaan aika pahasti sillä, lääkäri meinasi matsin keskeyttää? Tai vaihtoehtoisesti Silvan harjoittama GNP joka pisti lääkärin keskeyttämään matsin Fedoria vastaan? Tätä ei tarvitse ottaa riidanhakuisuutena kiinnostaa vaan että mikä niissä kyynerpäissä niin älyttömästi mättää. Kysyin jo aikaisemmin paljonko niitä keskeytyksiä on niitä ei nyt sitten löytynyt ja tuli uusi argumentti vastaan. Tuntuu että roikutaan vaan heinissä koska ei tykätä kyynerpäistä.

Ei ole olemassakaan mitään konkreettista näyttöä että ne olisivat mikään varma huijauskeino lopettaa matsi heti kun saadaan silmäkulmat vuotamaan heti. Nyt kun ne kyynerpäät tule Strikeforceenkin niin luulisi että kyynerpäiden karmeus paljastuu jos on paljastuakseen.

Mihin asti toi vääristys ulottuu? Mitä mieltä olet esimerkiksi jabeista? GSP vääristi matsin Kossia vastaan aika pahasti sillä, lääkäri meinasi matsin keskeyttää? Tai vaihtoehtoisesti Silvan harjoittama GNP joka pisti lääkärin keskeyttämään matsin Fedoria vastaan? Tätä ei tarvitse ottaa riidanhakuisuutena kiinnostaa vaan että mikä niissä kyynerpäissä niin älyttömästi mättää. Kysyin jo aikaisemmin paljonko niitä keskeytyksiä on niitä ei nyt sitten löytynyt ja tuli uusi argumentti vastaan. Tuntuu että roikutaan vaan heinissä koska ei tykätä kyynerpäistä.

Ei ole olemassakaan mitään konkreettista näyttöä että ne olisivat mikään varma huijauskeino lopettaa matsi heti kun saadaan silmäkulmat vuotamaan heti. Nyt kun ne kyynerpäät tule Strikeforceenkin niin luulisi että kyynerpäiden karmeus paljastuu jos on paljastuakseen.
Mä olen kanssa sillä linjalla, että kyynärpäät on ok. MMA:n idea on kuitenkin pohjimmiltaan satuttaa kaveria ja kyynärpäät eivät johda tarpeettomiin vakaviin loukkaantumisiin (vrt stompit, socker kickit). Onko sillä niin suurta väliä vetääkö sen nessun murskaksi nyrkillä vai kulman auki kyynärpäällä; vähemmän decisioneita ==> hyvähyvä. Vähemmän "halaan sua alta kunnes dumari nostaa ylös" ==> hyvähyvä. Jos säännöissä olis jossain kohtaa katsomisen varaa niin se olisi noissa taktisissa "polvi/tassu maahan ettei kaveri saa käyttää polvea". Niitä vituttaa katsoa joka kerta yhtä paljon.

Eiks sun pitäny olla 2 kk paussilla?

Jos säännöissä olis jossain kohtaa katsomisen varaa niin se olisi noissa taktisissa "polvi/tassu maahan ettei kaveri saa käyttää polvea". Niitä vituttaa katsoa joka kerta yhtä paljon.

Itseäkin ärsyttää tuo taktinen polvien välttäminen työntämällä kädet mattoon. Mun puolesta sais kyynärpäät jäädä ja tuo sääntö pois. Eri asia on tietenki se, kun vastustajalla on polvet/polvi matossa.

Mä olen kanssa sillä linjalla, että kyynärpäät on ok. MMA:n idea on kuitenkin pohjimmiltaan satuttaa kaveria ja kyynärpäät eivät johda tarpeettomiin vakaviin loukkaantumisiin (vrt stompit, socker kickit).

Kuinka paljon enemmän muka stompit ja potkut on aiheuttanut "tarpeettoman vakavia loukkaantumisia" ku kyynärpääiskut?

Kuinka paljon enemmän muka stompit ja potkut on aiheuttanut "tarpeettoman vakavia loukkaantumisia" ku kyynärpääiskut?
No joo, osahan tuosta on myös mielikuvaa (joku Baroni vs. Minowa on esimerkki lopetuksesta jota on turha yrittää mainstreamiin tai Athletic Commissionille myydä), mutta kelaas nyt itse. Pääset vapaasti stomppaamaan pikkuisen pyörryksissä olevaa kaveria lattiaa vasten päähän vs. kulman rumastikin aukaiseva pyyhkäisy kyynärpäällä.

Vääristys-sana oli selkeesti väärä valinta tässä asiayhteydessä. Meni ilmeisesti vähän mun idea ohi.

Itse en edes tiedä mitä mieltä kyynerpäistä olen. Toisinaan ne ovat helvetin hyvä juttu, kun niitä käytetään ihan matsin lopetusyrityksiin (mm. Jones). Sen sijaan toisinaan kyynerpäiden aiheuttamat vekit matsin alkuvaiheissa pilaavat monesti toisen ottelijan meiningin juurikin esimerkiksi viemällä toisesta silmästä veren avustamana näön. Ymmärrän toki, että sääntöjen puolesta kyynerpäitä saa jakaa ja siksi niitä kannattaa käyttä. En tarkota, että miekkailumatsissakaan pitäisi ilman miekkaa mennä ottelemaan, koska se saattaa satuttaa toista.

Otetaan esimerkki:
Ottelija A hallitsee matsia ensimmäisen erän ensimmäiset minuutit suvereenisti pystykamppailua. Erän loppuvaiheilla päädytään mattoon, jolloin ottelija B saa kyynärpäällä lyötyä kerran ottelija A:ta, jonka silmäkulma aukeaa pahasti. Tuomari ei keskeytä erätauolla ottelua, mutta ammottava haava alkaa vuotaa suoraan silmään, jolloin ottelijan A näkökenttä hämärtyy pahasti. Ottelija A, joka oli ensimmäisessä erässä suvereenisti parempi pystyottelija, alkaa jäämään alakynteen pystyottelutilanteissa, koska ei näe toisella silmällään enää juuri mitään. Näin ollen ottelija B, joka on pystyssä aivan onneton, saa yhdellä takaheijarin tapaisella puolisokean ottelija A:n valot sammumaan. Voittiko parempi?

Tällainen tilanne siis itseäni tässä kyynärpää-asiassa saattaisi vituttaa. Toki halutessaan tämän voi vääntää vaikka siihen, että avasihan BJ:kin säärellään Diegon naaman, joten pitäisikö yläpotkutkin sitten kieltää.

Ja Japille tiedoksi, että meikäläinen ei tässä kertaakaan ole argumentoinut doctor stoppageilla!

Edit:
Kyllähän yleisölle sen sijaan varmaan veri kelpaa, joten en usko, että kyynärpäitä koskaan kieltämään tullaan.

No joo, osahan tuosta on myös mielikuvaa (joku Baroni vs. Minowa on esimerkki lopetuksesta jota on turha yrittää mainstreamiin tai Athletic Commissionille myydä), mutta kelaas nyt itse. Pääset vapaasti stomppaamaan pikkuisen pyörryksissä olevaa kaveria lattiaa vasten päähän vs. kulman rumastikin aukaiseva pyyhkäisy kyynärpäällä.

Niin, potentiaaliset vahingot voi olla suuria kun jopa 120 kiloset miehet lyö ja potkii toisiaan päähän. Tällä perusteella voidaan sitten kieltää koko laji. Eli ei ne stompit ja soccer kickit aiheuttanu mitään sen vakavampia vammoja pridessä sen noin kymmenen vuoden aikana ku mitkää muutkaa tekniikat.

Offtopic: Silkkaa parhautta nuo like-nappulat. Ensin totaalirepeäminen kun Japi tykkää tulleensa hännystellyksi, ja sitten kymmenen muuta tykkäävät että se lentäisi pihalle :lol2:

On topic: Super fight heavyweight-turnauksen voittajan ja UFC-mestarin kanssa :kuola:

Joka tapauksessa vaikea uskoa, ettei joko unionia kohta synny, tai sitten toista organisaatiota. Ei UFC:tä voi päästää sanelemaan palkkoja yksinoikeudella. Vaikka änäritason palkat eivät ottelijoille imo kuulukaan, niin kyllä sitä nyt saatana saisi enemmän saada kuin kymppitonnin matsilta. Toivoa sopii, että saavat osan pimeänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom