Zonea seitkytkiloselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Ari

Olen suunnitellut tässä jo jonkin aikaa uuden ravinto-ohjelman aloittamista ja nyt on se hetki käsillä, että listataan ruuat paperille. Zone kiinnostaa, mutta kun painoa on vain 72kg ja jos syön proteiiniä 2g/kg ja järjestän rasvat ja hiilarit ton mukaan suht. 30/40/30 jää kalorimäärä melko alhaiseksi ~2600. Mitä kannattais tehdä?, muuttaa suhteita?, lisätä jotain?...

Toinen vaihtoehto ois kasata safkat noitten kehonrakennuskirjojen oppien perusteella, eli hiilareita suht. paljon ja rasvaa vältellen + edellämainittu 2g/kg. Tälleen sais ainaki kaloreita kasaan mukavasti sen 3000. Kumpaa suosittelette, kommentteja?

niin, ja vedän Body-tyylistä reeniä 4*vk + 2-3*vk aerobista . Tavoitteena saada reilusti lisää lihaa luitten päälle...

Originally posted by Ari
Olen suunnitellut tässä jo jonkin aikaa uuden ravinto-ohjelman aloittamista ja nyt on se hetki käsillä, että listataan ruuat paperille. Zone kiinnostaa, mutta kun painoa on vain 72kg ja jos syön proteiiniä 2g/kg ja järjestän rasvat ja hiilarit ton mukaan suht. 30/40/30 jää kalorimäärä melko alhaiseksi ~2600. Mitä kannattais tehdä?, muuttaa suhteita?, lisätä jotain?...

No, ensin tietty kannattaisi kokeilla, onko tuo 30/40/30 sinulle oikea suhde. Näinhän Zonessa neuvotaan. Sitten toiseksi ei kannata välttämättä ihmetellä, vaikka kalorit jäävät jollekin aivan toiselle tasolle, mihin on aikaisemmalla valiolla tottunut. On hyvin eri asia syödä ilman riisiä ja makaronia 3000 kaloria kuin alituisessa insuliinipöhnässä saman verran energiaa. Kokeile ja mittaile, miten tuo 2600 alkaa potkimaan. Zonen mukaan lisätarpeesta pitäisi huolehtia lisäämällä rasvoja, mutta jossakin olen joskus antanut kertoa itselleni, että Searsin mukaan kehonrakentajan kannattaisi lisätä kokonaisia blokkeja tarpeen mukaan valioonsa.

Jos tuo 30/40/30 suhde on sinulle sopiva, en tekisi muutoksia siihen. Jos kalorit ei riitä, lisäät vain kaloreita, säilyttäen suhteen samana.

Originally posted by mtk77
Jos tuo 30/40/30 suhde on sinulle sopiva, en tekisi muutoksia siihen. Jos kalorit ei riitä, lisäät vain kaloreita säilyttäen suhteen samana.

Vittuiletko sinä?

Originally posted by Baarikello
Vittuiletko sinä?

En ainakaan tällä kertaa ja muutenkin minulla on tapana välttää vittuilua, en näe siinä mitään hyötyä, sen sijaan näen siinä lukuisia haittoja.

Mielestäni en mitenkään puuttunut tekstiisi, esitin vain eriävän mielipiteen. Vai oletko kenties sitä mieltä, että muiden pitäisi olla samaa mieltä kanssasi ja myötäillä mielipiteitäsi. Vai tarkoititko vittuilulla jotain muuta?

Tuo minun näkemys perustuu omiin kokeiluihin. Kokeilin lyhyehkön ajan Zonea ja minulla kaloreiden lisääminen samoilla suhteilla toimi. Tosin en tiedä olisiko tuo baarikellon tapa toiminut vielä paremmin.

Originally posted by mtk77

Mielestäni en mitenkään puuttunut tekstiisi, esitin vain eriävän mielipiteen.

Pihvi on tässä. Sinä et esittänyt eriävää mielipidettä. :rolleyes: Let's unohdetaan.:jahas:

144g prot 30 %
64g r 30 %
192g hh 40 %

1920 kcal

Miten ihmeessä tuosta saat 2600kcal?
:rolleyes:

Originally posted by ronjeremy
144g prot 30 %
64g r 30 %
192g hh 40 %

1920 kcal

Miten ihmeessä tuosta saat 2600kcal?
:rolleyes:

Joo...Voisin kysyä samaa..??..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tais tosiaan mennä laskelmat vähä yläkanttiin, kun rupesin tos itekkin tarkastelee... mut pääpointti tuli varmaan kuitenki selväks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom