- Ikä
- 41
Mun rasva% on laskettu sellasella laitteella, joka mittaa rasvat kilogrammoina ja prosentteina, veden litroina ja prosentteina, lihasmassan kilogrammoina ja prosentteina...ja jotain muutakin se vielä mittas, mut en muista ihan tarkkaan. No jokatapauksessa sitä mittausmenetelmää käytettiin meillä suunnilleen joka toinen kuukausi silloin kun treenasin kaksi kertaa päivässä kilpaurheilijana. Tosin mittauksista on aikaa, eikä rasva%:ani ole mitattu kilpaurheilu-urani jälkeen! Tosin tuo Zonen laskuri antoi lähestulkoon samat lukemat rasva% kuin ne urheilu-urani aikaiset mittaukset, samoilla kropan arvoilla.
Onkohan sillä sitten mitään merkitystä missä suhteessa proteiinit, hiilarit ja rasvat ovat aterialla?..kunhan kokonaisuutena/päivä nämä ravintoaineet ovat kohdallaan siten, että kutakin tulee tarpeeksi...
Joo, ja kyllä mä ymmärrän nyt, että mun pitää syödä enemmän! Musta tuli melkein "aivopesty" niille Zonen opeille... Voihan niitä Zonen suhteita noudattaa, mut syö vaan enemmän!..
Onkohan sillä sitten mitään merkitystä missä suhteessa proteiinit, hiilarit ja rasvat ovat aterialla?..kunhan kokonaisuutena/päivä nämä ravintoaineet ovat kohdallaan siten, että kutakin tulee tarpeeksi...
Joo, ja kyllä mä ymmärrän nyt, että mun pitää syödä enemmän! Musta tuli melkein "aivopesty" niille Zonen opeille... Voihan niitä Zonen suhteita noudattaa, mut syö vaan enemmän!..