Itse olen viettänyt aina ystävänpäivää. Lapsena ja nuorena annoin kavereille kortteja, näin aikuisena parisuhteessa elävänä vietän ystävänpäivää kumppanin kanssa. En odota yltiöromanttisia juttuja enkä vedätä päivää niin etten etukäteen Megamasalle siitä sanoisi ja sitten suutu sinä päivänä kun toinen ei muista [ei muistaisi eikä tietäisi ellei jo viikko aiemmin ystävänpäivästä puhuttaisi].
Meillä mennään sovittujen sääntöjen mukaan, siten kuten meille sopii. Vietetään ystävänpäivä yhdessä, KOKO päivä. Kumpikaan ei siis tee töitä vaan se on meillä otettu vapaaksi. Mennään ravintolaan syömään ja vietetään loppuilta yhdessä. Käydään vuokraamassa pari leffaa, molempien makuun, ostetaan vähän jotain herkkuja ja maataan kynttilänvalossa sohvalla ja hellitään toisiamme.
Lahjat meillä ostetaan myös, mutta ei mitään kovin isoa. Voin tähän myöhemmin mainita mitä ne lahjat olivat. Aina jtn 1-20e arvoista. Tärkeintä meille on vain muistaminen, ei se kuinka arvokas ja hieno lahja on.
Itse ehdottaisin persaukisille omatekoista lahjakorttia, vielä ehtii siis KAIKKI ketkä haluavat puolisonsa yllättää. Naiset voivat lätkiä korttiin vaikka autonsiivouksen, seksileffa-illan, suihinoton ja urheilukisojen seuraamisen yhdessä [tai mitä vaan, kumppanin tyylistähän se on kiinni] ja miehet tehdä naiselleen jonkun hieronta, jalkarasvaus + kynsien lakkaus, päänahkahieronta, taivaallinen suuseksituokio jne kortin, jolla sitten saa vaikkapa 1kk sisällä hyödyntää nämä palvelut halutessaan. Tietty siihen korttiin voi kirjottaa myös jtn höpinää siitä kuinka tärkeä toinen on ja kuinka paljon rakastaa ja läpä läpä läpä jos haluaa lässyttää, mutta sen voi pitää ihan simppelinäkin jos oma tyyli on reipas.
Varmasti kaikki ihmiset ilostuvat muistamisesta, varsinkin jos sellainen ei kuulu tapoihin. Tuollainen oma lahjakortti on helppo ja halpa keino muistaa rakastaan/ystävää [ystäville ei sitten noita seksipalveluja :lol2:]