Ystävänpäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan vitun turha päivä. Minä en edes muistais koko päivää, ellei siitä sais kuulla jokaisesti tuutista maan päällä. Poikaystävä tuskin ostaa mulle sydämiä (enkä niitä kaipaakaan..) enkä minä jaksa sille mitään ostella.

Kiitos joo poistakaa tuo päivä.

samaa mieltä, täyttä paskaa.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen viettänyt aina ystävänpäivää. Lapsena ja nuorena annoin kavereille kortteja, näin aikuisena parisuhteessa elävänä vietän ystävänpäivää kumppanin kanssa. En odota yltiöromanttisia juttuja enkä vedätä päivää niin etten etukäteen Megamasalle siitä sanoisi ja sitten suutu sinä päivänä kun toinen ei muista [ei muistaisi eikä tietäisi ellei jo viikko aiemmin ystävänpäivästä puhuttaisi].

Meillä mennään sovittujen sääntöjen mukaan, siten kuten meille sopii. Vietetään ystävänpäivä yhdessä, KOKO päivä. Kumpikaan ei siis tee töitä vaan se on meillä otettu vapaaksi. Mennään ravintolaan syömään ja vietetään loppuilta yhdessä. Käydään vuokraamassa pari leffaa, molempien makuun, ostetaan vähän jotain herkkuja ja maataan kynttilänvalossa sohvalla ja hellitään toisiamme.

Lahjat meillä ostetaan myös, mutta ei mitään kovin isoa. Voin tähän myöhemmin mainita mitä ne lahjat olivat. Aina jtn 1-20e arvoista. Tärkeintä meille on vain muistaminen, ei se kuinka arvokas ja hieno lahja on.

Itse ehdottaisin persaukisille omatekoista lahjakorttia, vielä ehtii siis KAIKKI ketkä haluavat puolisonsa yllättää. Naiset voivat lätkiä korttiin vaikka autonsiivouksen, seksileffa-illan, suihinoton ja urheilukisojen seuraamisen yhdessä [tai mitä vaan, kumppanin tyylistähän se on kiinni] ja miehet tehdä naiselleen jonkun hieronta, jalkarasvaus + kynsien lakkaus, päänahkahieronta, taivaallinen suuseksituokio jne kortin, jolla sitten saa vaikkapa 1kk sisällä hyödyntää nämä palvelut halutessaan. Tietty siihen korttiin voi kirjottaa myös jtn höpinää siitä kuinka tärkeä toinen on ja kuinka paljon rakastaa ja läpä läpä läpä jos haluaa lässyttää, mutta sen voi pitää ihan simppelinäkin jos oma tyyli on reipas.

Varmasti kaikki ihmiset ilostuvat muistamisesta, varsinkin jos sellainen ei kuulu tapoihin. Tuollainen oma lahjakortti on helppo ja halpa keino muistaa rakastaan/ystävää [ystäville ei sitten noita seksipalveluja :lol2:]

Tänään töissä yks 50v täti kysy, että onko mulla tapana lähetellä kortteja ystävänpäivänä?
"näytänkö minä siltä" vastasin, ja sitten naurettiin molemmat.

Kaikista eniten vituttaa nämä "muka" ystävät jotka muistaa vain ko.päivänä, eli huomenna voi taas odottaa joiltain niitä perseestä revittyjä ketjuviestejä,tyyliin:

"Enkeli hyppeli, pippeli poppeli, ystäviä se rekehen nakkeli, sitten yks kaks:kaikkien elo muuttui kirkkaammaks,hyvää ystävänpäivää toivoo Annika med bra kannika":curs:

tai jotain vastaavaa kuraa:urjo:

Muistaako joku minä vuonna ystävänpäivä rantautui suomeen? Ei muuten ole kovin pitkä aika ja jo nyt ihmiset muistelevat viettäneensä sitä lapsuudessaan :) Amerikkalaista purkkahapatusta.

Mix ei? :whip: Mulla on tapana ainaki vongata varsinkin humalassa naispuolisilta kavereilta ja tutuilta. :david:

Waiting for sexipalvelu in valentineday...

Heh... Ok. No siis... Joo :D

Jokainen tehköön semmosen lahjakortin kuin haluaa :lol2:

Mun mielestä on todella hellyttävää, että on ystäviä ja rakkaita varten oma päivä. Kuka muistaakaan aina arjen kiireissä, miten tärkeitä ne läheiset ihmiset ovatkaan. Ystäviä ja rakkaita pitää aina liian itsestäänselvyytenä, ja niiden tärkeyden huomaa todella vasta sitten, kun ne menettää. Ihanaa, että on tällainen päivä, joka kunnioittaa todella tärkeitä asioita: rakkaita. Hyvä päivä muistaa kertoa, että rakastaa, välittää ja huolehtii. Ihanaa ystävänpäivää kaikille:haart:

Myös pakkis on poikinut monia arvokkaita ja ihania ystäviä. Täältä lähtee maailman isoimmat halaukset teille ystävykset! Kiitos, että nauratte, itkette, jaatte parhaimmat suihinottovinkit ja ruokareseptit kanssani. Rakastan teitä!:haart: :haart: :haart:

Ihan normaali päivä. Just mietittiin aamulla duunikaverin kanssa, että eikö se y-päivä ollu jo eilen... Vois lähettää y-päiväkorttina rivoja kuvia sähköpostilla.

Muistaako joku minä vuonna ystävänpäivä rantautui suomeen? Ei muuten ole kovin pitkä aika ja jo nyt ihmiset muistelevat viettäneensä sitä lapsuudessaan :) Amerikkalaista purkkahapatusta.
1987. Opin tuon kuuntelemalla Radio Rockia. En myöskään oikein perusta tällaisista turhista diipa-daapa-juhlapäivistä.. Ja sitten vielä niitä ketjutekstareita -ja sähköposteja :curs:

Ei tässä ystävänpäivässä mitään teennäistä mielestäni ole, päivä ainakin muistuttaa tässä hektisessä elämänrytmissä niistäkin ystävistä jotka asuvat toisella puolella Suomea.
Lisäksi upealle naiselle lähti iso kukkalähetys työpaikalle, tosin kukkalähetys on lähtenyt kuukauden sisällä parikin kertaa aikaisemmin :haart:

Ajattelin vähän hemmotella miestäni tänään... kokkaan meille kunnon illallisen kynttilänvalon ja punaviinin kera, annoin myös lahjakortin jolla saa minulta kokovartalohieronnan tänä viikonloppuna... lisäksi lopasin tehdä kullalleni lauantaina aamupalan, sai itse kertoa mitä haluaa syödä =) näen tänään töitten jälkeen yhden parhaimmista ystävistäni, ostin pienen lahjan...yleensä ei kyllä tule kavereille osteltua mitään / lähetettyä kortteja

Tuli lähetettyä sähköinen ystävänpäiväkortti, ajaa saman asian kuin normikortti, mutta ei maksa mitn ;)

En olis edes muistanut koko päivää, jos ei olisi ruokalan täti tarjonnut ystävänpäivän suklaata. Vastapainoksi ruokalassa soi joku ihmeen joiku, joka sai hulluuden partaalle.

Mä kävin treenin jälkeen lähikaupasta hakemassa ystävänpäivämunkit ( perus berliininmunkki mut keskellä oli pieni sydän). Avokki kun yövuoron jälkeen heräili niin oli aamukahvin kanssa sydänmunkki :haart:

Nostellaas, koska sieltä se väkisinväännetty juhlapäivä taas tulla jolkottaa.

Jotain sitä pitäisi kuitenkin muijalle keksiä, ettei tule sapiskaa. Ajattelin kukkia (toimisko vaikka yksi ruusu paremmin kuin kimppu, kun tyttö asuu vielä porukoidensa luona?), syömään vähän johonkin hienompaan paikkaan ja vaikka leffaa tai jotain. Mitenkäs te muut aiotte viettää tätä ah niin ihanan imelää päivää, vai vietättekö mitenkään?

edit. Perhana, sehän on vasta 14.2, eikä 2.2 kuten muistin :D No ei siihen silti kuukautta edes ole!

edit. Perhana, sehän on vasta 14.2, eikä 2.2 kuten muistin :D No ei siihen silti kuukautta edes ole!
:lol2: Miehet...

Ystävänpäivä ei oikeastaan merkkaa mulle mitään, sillä ystäväni, jotka ovat ulkomaalaisia pitävät ystävänpäivää enemmänkin rakastavaisten juhlana
enkä oikein perusta siitä, että kerran vuodessa muistetaan toivottaa 'ystäville' jotain kivaa juhlapäivää, kun oikeat ystävät kuitenkin ovat vierellä
läpi vuoden niin ylä- ja alamäissä, kuin ojassakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom